Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα
Τελικά Αποτελέσματα | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Εθν. | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Χρόνος | Ποινές | Συνολικός Χρόνος | Διαφ. 1ου | Διαφ. Προηγ. | 1 | 18 M | LOEB Citroen | F | A 8 | 1 1 | 4:29:11.4 | --:-- | 4:29:11.4 | **:**.* | **:**.* | 2 | 17 M | MCRAE Citroen | GB | A 8 | 2 2 | 4:29:49.5 | --:-- | 4:29:49.5 | 0:38.1 | 0:38.1 | 3 | 19 M | SAINZ Citroen | E | A 8 | 3 3 | 4:30:03.6 | --:-- | 4:30:03.6 | 0:52.2 | 0:14.1 | 4 | 4 M | MARTIN Ford | EE | A 8 | 4 4 | 4:30:06.9 | --:-- | 4:30:06.9 | 0:55.5 | 0:03.3 | 5 | 2 M | BURNS Peugeot | GB | A 8 | 5 5 | 4:32:27.9 | --:-- | 4:32:27.9 | 3:16.5 | 2:21.0 | 6 | 20 | ROBERT Peugeot | F | A 8 | 6 6 | 4:34:28.1 | --:-- | 4:34:28.1 | 5:16.7 | 2:00.2 | 7 | 5 M | DUVAL Ford | B | A 8 | 7 7 | 4:34:28.5 | --:-- | 4:34:28.5 | 5:17.1 | 0:00.4 | 8 | 10 M | SCHWARZ Hyundai | D | A 8 | 8 8 | 4:35:53.7 | --:-- | 4:35:53.7 | 6:42.3 | 1:25.2 | 9 | 14 M | AURIOL Skoda | F | A 8 | 9 9 | 4:36:25.2 | --:-- | 4:36:25.2 | 7:13.8 | 0:31.5 | 10 | 22 | KRESTA Peugeot | CZ | A 8 | 10 10 | 4:37:02.3 | --:-- | 4:37:02.3 | 7:50.9 | 0:37.1 | 11 | 21 | WARMBOLD Ford | MC | A 8 | 11 11 | 4:54:03.3 | 0:10 | 4:54:13.3 | 25:01.9 | 17:11.0 | 12 | 101 | BURRI Toyota | CH | A 8 | 12 12 | 4:55:16.6 | --:-- | 4:55:16.6 | 26:05.2 | 1:03.3 | 13 | 1 M | GRONHOLM Peugeot | FIN | A 8 | 13 13 | 5:00:43.2 | 2:00 | 5:02:43.2 | 33:31.8 | 7:26.6 | 14 | 106 | JEAN-JOSEPH Renault | F | A 6 | 14 1 | 5:09:19.6 | --:-- | 5:09:19.6 | 40:08.2 | 6:36.4 | 15 | 23 | BOLAND Subaru | IRL | A 8 | 15 14 | 5:11:46.5 | --:-- | 5:11:46.5 | 42:35.1 | 2:26.9 | 16 | 103 | ROUX Ford | CH | A 8 | 16 15 | 5:10:14.3 | 1:40 | 5:11:54.3 | 42:42.9 | 0:07.8 | 17 | 61 J | TIRABASSI Renault | F | A 6 | 17 2 | 5:12:36.1 | --:-- | 5:12:36.1 | 43:24.7 | 0:41.8 | 18 | 54 J | KATAJAMAKI Volkswagen | FIN | A 6 | 18 3 | 5:14:37.8 | 1:20 | 5:15:57.8 | 46:46.4 | 3:21.7 | 19 | 58 J | LIGATO Fiat | RA | A 6 | 19 4 | 5:17:52.8 | --:-- | 5:17:52.8 | 48:41.4 | 1:55.0 | 20 | 67 J | BROCCOLI Opel | RSM | A 6 | 20 5 | 5:20:02.9 | --:-- | 5:20:02.9 | 50:51.5 | 2:10.1 | 21 | 71 J | AAVA Suzuki | EE | A 6 | 21 6 | 5:21:24.7 | --:-- | 5:21:24.7 | 52:13.3 | 1:21.8 | 22 | 63 J | CECCATO Fiat | I | A 6 | 22 7 | 5:21:36.3 | 0:20 | 5:21:56.3 | 52:44.9 | 0:31.6 | 23 | 68 J | SEBALJ Renault | HR | A 6 | 23 8 | 5:24:00.0 | 1:00 | 5:25:00.0 | 55:48.6 | 3:03.7 | 24 | 51 J | BALDACCI Fiat | RSM | A 6 | 24 9 | 5:25:49.9 | 2:00 | 5:27:49.9 | 58:38.5 | 2:49.9 | 25 | 59 J | HARRACH Ford | A | A 6 | 25 10 | 5:31:43.4 | --:-- | 5:31:43.4 | 1:02:32.0 | 3:53.5 | 26 | 76 J | CECCHETTINI Fiat | I | A 6 | 26 11 | 5:32:02.4 | --:-- | 5:32:02.4 | 1:02:51.0 | 0:19.0 | 27 | 65 J | FEGHALI Ford | RL | A 6 | 27 12 | 5:33:17.7 | --:-- | 5:33:17.7 | 1:04:06.3 | 1:15.3 | 28 | 73 J | DONCHEV Peugeot | BG | A 6 | 28 13 | 5:35:25.5 | --:-- | 5:35:25.5 | 1:06:14.1 | 2:07.8 | 29 | 102 | ERRANI Skoda | I | A 8 | 29 16 | 5:37:15.9 | 2:00 | 5:39:15.9 | 1:10:04.5 | 3:50.4 | 30 | 74 J | MEEKE Opel | GB | A 6 | 30 14 | 5:45:50.2 | --:-- | 5:45:50.2 | 1:16:38.8 | 6:34.3 |
|
 |