Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
 
   HIRVONEN (Ford): Εγκατέλειψε μετά από τούμπα.
   LOIX (Hyundai): Εγκατέλειψε μετά από έξοδο.
   GRONHOLM (Peugeot): 'Εσπασε το σύστημα διεύθυνσης, συνεχίζει.
   Η ε.δ. σταμάτησε λόγω ατυχήματος σε τούνελ του αυτοκινητόδρομου που οδηγεί από το Μόντε Κάρλο στην ε.δ. Το τούνελ έκλεισε και τα επόμενα αυτοκίνητα δεν μπορούν να φτάσουν στην ε.δ.
   
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
24:59.3
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
2:50:52.6
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
2
2
25:09.0
 
0:09.7
(0:09.7)
 
 
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
2:52:08.5
 
1:15.9
(1:15.9)
3
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
3
3
25:12.9
 
0:13.6
(0:03.9)
 
 
3
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
3
3
2:52:46.7
 
1:54.1
(0:38.2)
4
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
4
4
25:13.6
 
0:14.3
(0:00.7)
 
 
4
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
4
4
2:53:24.2
 
2:31.6
(0:37.5)
5
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
5
5
25:22.0
 
0:22.7
(0:08.4)
 
 
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
2:54:26.4
 
3:33.8
(1:02.2)
6
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
6
6
25:35.3
 
0:36.0
(0:13.3)
 
 
6
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
6
6
2:56:03.1
 
5:10.5
(1:36.7)
7
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
7
7
25:42.5
 
0:43.2
(0:07.2)
 
 
7
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
7
7
2:56:50.7
 
5:58.1
(0:47.6)
8
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
8
8
26:10.0
 
1:10.7
(0:27.5)
 
 
8
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
8
8
2:57:22.8
 
6:30.2
(0:32.1)
9
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
9
9
26:16.6
 
1:17.3
(0:06.6)
 
 
9
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
9
9
2:57:28.1
 
6:35.5
(0:05.3)
10
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
10
10
26:44.5
 
1:45.2
(0:27.9)
 
 
10
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
10
10
2:57:30.5
 
6:37.9
(0:02.4)
11
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
11
11
27:10.9
 
2:11.6
(0:26.4)
 
 
11
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
11
11
3:10:21.5
 
19:28.9
(12:51.0)
12
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
12
12
28:36.3
 
3:37.0
(1:25.4)
 
 
12
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
12
12
3:11:26.5
 
20:33.9
(1:05.0)
13
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
13
13
29:16.4
 
4:17.1
(0:40.1)
 
 
13
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
13
1
3:17:35.8
 
26:43.2
(6:09.3)
14
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
14
1
29:34.5
 
4:35.2
(0:18.1)
 
 
14
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
14
2
3:20:50.5
 
29:57.9
(3:14.7)
14=
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
15
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
15
13
3:21:13.5
 
30:20.9
(0:23.0)
14=
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
16
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
16
14
3:21:31.2
 
30:38.6
(0:17.7)
14=
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
17
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
17
15
3:23:45.7
 
32:53.1
(2:14.5)
14=
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
18
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
18
3
3:24:37.5
 
33:44.9
(0:51.8)
14=
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
19
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
19
4
3:25:02.8
 
34:10.2
(0:25.3)
14=
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
20
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
20
5
3:25:44.5
 
34:51.9
(0:41.7)
14=
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
21
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
21
6
3:28:09.2
 
37:16.6
(2:24.7)
14=
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
22
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
22
7
3:28:15.4
 
37:22.8
(0:06.2)
14=
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
23
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
23
16
3:28:43.8
 
37:51.2
(0:28.4)
14=
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
24
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
24
8
3:28:49.3
 
37:56.7
(0:05.5)
14=
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
25
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
25
9
3:29:18.3
 
38:25.7
(0:29.0)
14=
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
26
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
26
10
3:29:46.7
 
38:54.1
(0:28.4)
14=
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
27
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
27
11
3:30:05.6
 
39:13.0
(0:18.9)
14=
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
28
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
28
12
3:31:07.2
 
40:14.6
(1:01.6)
14=
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
29
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
29
13
3:33:14.1
 
42:21.5
(2:06.9)
14=
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
30
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
30
14
3:36:30.8
 
45:38.2
(3:16.7)
14=
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
31
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
31
15
3:37:05.0
 
46:12.4
(0:34.2)
14=
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
14=
14
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
32
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
32
16
3:37:35.5
 
46:42.9
(0:30.5)
14=
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
14=
14=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
33
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
33
17
3:39:43.6
 
48:51.0
(2:08.1)
14=
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
14=
14=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
34
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
34
18
3:40:35.9
 
49:43.3
(0:52.3)
14=
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
14=
1=
29:34.5
 
4:35.2
(**:**.*)
 
 
35
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
35
17
3:48:22.0
 
57:29.4
(7:46.1)
36
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
36
17
55:33.0
 
30:33.7
(25:58.5)
 
 
36
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
36
19
3:52:46.3
 
1:01:53.7
(4:24.3)