Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km) | HIRVONEN (Ford): Εγκατέλειψε μετά από τούμπα.
LOIX (Hyundai): Εγκατέλειψε μετά από έξοδο.
GRONHOLM (Peugeot): 'Εσπασε το σύστημα διεύθυνσης, συνεχίζει.
Η ε.δ. σταμάτησε λόγω ατυχήματος σε τούνελ του αυτοκινητόδρομου που οδηγεί από το Μόντε Κάρλο στην ε.δ. Το τούνελ έκλεισε και τα επόμενα αυτοκίνητα δεν μπορούν να φτάσουν στην ε.δ.
| Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Χρόνος | Διαφ. 1ου Προηγ. | | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Συνολικός Χρόνος | Διαφ. 1ου Προηγ. | 1 | 18 M | LOEB Citroen | A 8 | 1 1 | 24:59.3 | **:**.* (**:**.*) | | 1 | 18 M | LOEB Citroen | A 8 | 1 1 | 2:50:52.6 | **:**.* (**:**.*) | 2 | 19 M | SAINZ Citroen | A 8 | 2 2 | 25:09.0 | 0:09.7 (0:09.7) | | 2 | 17 M | MCRAE Citroen | A 8 | 2 2 | 2:52:08.5 | 1:15.9 (1:15.9) | 3 | 4 M | MARTIN Ford | A 8 | 3 3 | 25:12.9 | 0:13.6 (0:03.9) | | 3 | 19 M | SAINZ Citroen | A 8 | 3 3 | 2:52:46.7 | 1:54.1 (0:38.2) | 4 | 17 M | MCRAE Citroen | A 8 | 4 4 | 25:13.6 | 0:14.3 (0:00.7) | | 4 | 4 M | MARTIN Ford | A 8 | 4 4 | 2:53:24.2 | 2:31.6 (0:37.5) | 5 | 22 | KRESTA Peugeot | A 8 | 5 5 | 25:22.0 | 0:22.7 (0:08.4) | | 5 | 2 M | BURNS Peugeot | A 8 | 5 5 | 2:54:26.4 | 3:33.8 (1:02.2) | 6 | 20 | ROBERT Peugeot | A 8 | 6 6 | 25:35.3 | 0:36.0 (0:13.3) | | 6 | 20 | ROBERT Peugeot | A 8 | 6 6 | 2:56:03.1 | 5:10.5 (1:36.7) | 7 | 14 M | AURIOL Skoda | A 8 | 7 7 | 25:42.5 | 0:43.2 (0:07.2) | | 7 | 22 | KRESTA Peugeot | A 8 | 7 7 | 2:56:50.7 | 5:58.1 (0:47.6) | 8 | 10 M | SCHWARZ Hyundai | A 8 | 8 8 | 26:10.0 | 1:10.7 (0:27.5) | | 8 | 10 M | SCHWARZ Hyundai | A 8 | 8 8 | 2:57:22.8 | 6:30.2 (0:32.1) | 9 | 5 M | DUVAL Ford | A 8 | 9 9 | 26:16.6 | 1:17.3 (0:06.6) | | 9 | 5 M | DUVAL Ford | A 8 | 9 9 | 2:57:28.1 | 6:35.5 (0:05.3) | 10 | 2 M | BURNS Peugeot | A 8 | 10 10 | 26:44.5 | 1:45.2 (0:27.9) | | 10 | 14 M | AURIOL Skoda | A 8 | 10 10 | 2:57:30.5 | 6:37.9 (0:02.4) | 11 | 21 | WARMBOLD Ford | A 8 | 11 11 | 27:10.9 | 2:11.6 (0:26.4) | | 11 | 101 | BURRI Toyota | A 8 | 11 11 | 3:10:21.5 | 19:28.9 (12:51.0) | 12 | 101 | BURRI Toyota | A 8 | 12 12 | 28:36.3 | 3:37.0 (1:25.4) | | 12 | 21 | WARMBOLD Ford | A 8 | 12 12 | 3:11:26.5 | 20:33.9 (1:05.0) | 13 | 23 | BOLAND Subaru | A 8 | 13 13 | 29:16.4 | 4:17.1 (0:40.1) | | 13 | 106 | JEAN-JOSEPH Renault | A 6 | 13 1 | 3:17:35.8 | 26:43.2 (6:09.3) | 14 | 51 J | BALDACCI Fiat | A 6 | 14 1 | 29:34.5 | 4:35.2 (0:18.1) | | 14 | 61 J | TIRABASSI Renault | A 6 | 14 2 | 3:20:50.5 | 29:57.9 (3:14.7) | 14= | 54 J | KATAJAMAKI Volkswagen | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 15 | 1 M | GRONHOLM Peugeot | A 8 | 15 13 | 3:21:13.5 | 30:20.9 (0:23.0) | 14= | 55 J | STENSHORNE Ford | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 16 | 23 | BOLAND Subaru | A 8 | 16 14 | 3:21:31.2 | 30:38.6 (0:17.7) | 14= | 58 J | LIGATO Fiat | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 17 | 103 | ROUX Ford | A 8 | 17 15 | 3:23:45.7 | 32:53.1 (2:14.5) | 14= | 59 J | HARRACH Ford | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 18 | 54 J | KATAJAMAKI Volkswagen | A 6 | 18 3 | 3:24:37.5 | 33:44.9 (0:51.8) | 14= | 61 J | TIRABASSI Renault | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 19 | 58 J | LIGATO Fiat | A 6 | 19 4 | 3:25:02.8 | 34:10.2 (0:25.3) | 14= | 62 J | SVEDLUND Volkswagen | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 20 | 67 J | BROCCOLI Opel | A 6 | 20 5 | 3:25:44.5 | 34:51.9 (0:41.7) | 14= | 63 J | CECCATO Fiat | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 21 | 64 J | TEURONEN Suzuki | A 6 | 21 6 | 3:28:09.2 | 37:16.6 (2:24.7) | 14= | 64 J | TEURONEN Suzuki | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 22 | 70 J | WILKS Ford | A 6 | 22 7 | 3:28:15.4 | 37:22.8 (0:06.2) | 14= | 65 J | FEGHALI Ford | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 23 | 105 | BERNARDIN Peugeot | A 8 | 23 16 | 3:28:43.8 | 37:51.2 (0:28.4) | 14= | 67 J | BROCCOLI Opel | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 24 | 71 J | AAVA Suzuki | A 6 | 24 8 | 3:28:49.3 | 37:56.7 (0:05.5) | 14= | 68 J | SEBALJ Renault | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 25 | 68 J | SEBALJ Renault | A 6 | 25 9 | 3:29:18.3 | 38:25.7 (0:29.0) | 14= | 69 J | CANELLAS Suzuki | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 26 | 62 J | SVEDLUND Volkswagen | A 6 | 26 10 | 3:29:46.7 | 38:54.1 (0:28.4) | 14= | 70 J | WILKS Ford | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 27 | 69 J | CANELLAS Suzuki | A 6 | 27 11 | 3:30:05.6 | 39:13.0 (0:18.9) | 14= | 71 J | AAVA Suzuki | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 28 | 63 J | CECCATO Fiat | A 6 | 28 12 | 3:31:07.2 | 40:14.6 (1:01.6) | 14= | 73 J | DONCHEV Peugeot | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 29 | 59 J | HARRACH Ford | A 6 | 29 13 | 3:33:14.1 | 42:21.5 (2:06.9) | 14= | 74 J | MEEKE Opel | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 30 | 51 J | BALDACCI Fiat | A 6 | 30 14 | 3:36:30.8 | 45:38.2 (3:16.7) | 14= | 76 J | CECCHETTINI Fiat | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 31 | 65 J | FEGHALI Ford | A 6 | 31 15 | 3:37:05.0 | 46:12.4 (0:34.2) | 14= | 102 | ERRANI Skoda | A 8 | 14= 14 | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 32 | 76 J | CECCHETTINI Fiat | A 6 | 32 16 | 3:37:35.5 | 46:42.9 (0:30.5) | 14= | 103 | ROUX Ford | A 8 | 14= 14= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 33 | 73 J | DONCHEV Peugeot | A 6 | 33 17 | 3:39:43.6 | 48:51.0 (2:08.1) | 14= | 105 | BERNARDIN Peugeot | A 8 | 14= 14= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 34 | 55 J | STENSHORNE Ford | A 6 | 34 18 | 3:40:35.9 | 49:43.3 (0:52.3) | 14= | 106 | JEAN-JOSEPH Renault | A 6 | 14= 1= | 29:34.5 | 4:35.2 (**:**.*) | | 35 | 102 | ERRANI Skoda | A 8 | 35 17 | 3:48:22.0 | 57:29.4 (7:46.1) | 36 | 1 M | GRONHOLM Peugeot | A 8 | 36 17 | 55:33.0 | 30:33.7 (25:58.5) | | 36 | 74 J | MEEKE Opel | A 6 | 36 19 | 3:52:46.3 | 1:01:53.7 (4:24.3) |
|
|