Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
 
   MARTIN (Ford): Είχε μια έξοδο στο δεύτερο μισό της ε.δ. Χτύπησε το μπροστινό άκρο.
   
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
1
1
24:52.0
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
4:15:00.0
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
2
2
24:56.9
 
0:04.9
(0:04.9)
 
 
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
4:15:46.8
 
0:46.8
(0:46.8)
3
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
3
3
25:02.1
 
0:10.1
(0:05.2)
 
 
3
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
3
3
4:16:14.1
 
1:14.1
(0:27.3)
4
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
4
4
25:14.8
 
0:22.8
(0:12.7)
 
 
4
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
4
4
4:16:17.5
 
1:17.5
(0:03.4)
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
25:17.5
 
0:25.5
(0:02.7)
 
 
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
4:18:18.2
 
3:18.2
(2:00.7)
6
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
6
6
25:20.1
 
0:28.1
(0:02.6)
 
 
6
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
6
6
4:20:22.3
 
5:22.3
(2:04.1)
7
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
7
7
25:20.9
 
0:28.9
(0:00.8)
 
 
7
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
7
7
4:20:30.0
 
5:30.0
(0:07.7)
7=
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
7=
7=
25:20.9
 
0:28.9
(**:**.*)
 
 
8
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
8
8
4:21:37.0
 
6:37.0
(1:07.0)
9
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
9
9
25:24.1
 
0:32.1
(0:03.2)
 
 
9
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
9
9
4:22:12.0
 
7:12.0
(0:35.0)
10
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
10
10
25:33.2
 
0:41.2
(0:09.1)
 
 
10
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
10
10
4:22:39.0
 
7:39.0
(0:27.0)
11
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
11
11
25:56.6
 
1:04.6
(0:23.4)
 
 
11
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
11
11
4:38:53.7
 
23:53.7
(16:14.7)
12
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
12
12
26:15.9
 
1:23.9
(0:19.3)
 
 
12
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
12
12
4:40:05.0
 
25:05.0
(1:11.3)
13
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
13
13
26:24.6
 
1:32.6
(0:08.7)
 
 
13
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
13
13
4:47:30.3
 
32:30.3
(7:25.3)
14
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
14
14
26:47.5
 
1:55.5
(0:22.9)
 
 
14
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
14
1
4:51:25.1
 
36:25.1
(3:54.8)
15
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
15
1
27:55.9
 
3:03.9
(1:08.4)
 
 
15
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
15
2
4:55:22.3
 
40:22.3
(3:57.2)
16
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
16
2
28:01.1
 
3:09.1
(0:05.2)
 
 
16
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
16
14
4:55:34.2
 
40:34.2
(0:11.9)
17
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
17
3
28:20.6
 
3:28.6
(0:19.5)
 
 
17
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
17
15
4:55:44.4
 
40:44.4
(0:10.2)
18
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
18
15
28:33.4
 
3:41.4
(0:12.8)
 
 
18
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
18
3
5:00:13.9
 
45:13.9
(4:29.5)
19
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
19
16
28:38.8
 
3:46.8
(0:05.4)
 
 
19
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
19
4
5:00:32.3
 
45:32.3
(0:18.4)
20
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
20
4
28:43.1
 
3:51.1
(0:04.3)
 
 
20
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
20
5
5:01:22.9
 
46:22.9
(0:50.6)
21
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
21
5
28:45.1
 
3:53.1
(0:02.0)
 
 
21
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
21
6
5:05:10.2
 
50:10.2
(3:47.3)
22
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
22
6
28:49.2
 
3:57.2
(0:04.1)
 
 
22
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
22
7
5:06:12.3
 
51:12.3
(1:02.1)
23
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
23
7
28:59.1
 
4:07.1
(0:09.9)
 
 
23
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
23
8
5:08:33.7
 
53:33.7
(2:21.4)
24
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
24
8
29:04.4
 
4:12.4
(0:05.3)
 
 
24
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
24
9
5:08:51.9
 
53:51.9
(0:18.2)
25
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
25
9
29:10.8
 
4:18.8
(0:06.4)
 
 
25
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
25
10
5:12:07.5
 
57:07.5
(3:15.6)
26
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
26
10
29:16.8
 
4:24.8
(0:06.0)
 
 
26
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
26
11
5:13:42.2
 
58:42.2
(1:34.7)
26=
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
26=
10=
29:16.8
 
4:24.8
(**:**.*)
 
 
27
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
27
12
5:16:10.5
 
1:01:10.5
(2:28.3)
28
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
28
12
29:30.9
 
4:38.9
(0:14.1)
 
 
28
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
28
13
5:17:19.6
 
1:02:19.6
(1:09.1)
29
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
29
13
29:43.7
 
4:51.7
(0:12.8)
 
 
29
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
29
14
5:18:43.9
 
1:03:43.9
(1:24.3)
30
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
30
14
29:58.5
 
5:06.5
(0:14.8)
 
 
30
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
30
15
5:18:57.9
 
1:03:57.9
(0:14.0)
31
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
31
15
30:13.4
 
5:21.4
(0:14.9)
 
 
31
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
31
16
5:23:05.3
 
1:08:05.3
(4:07.4)
32
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
32
16
31:09.3
 
6:17.3
(0:55.9)
 
 
32
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
32
16
5:28:22.4
 
1:13:22.4
(5:17.1)