Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Εθν. | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Χρόνος | Ποινές | Συνολικός Χρόνος | Διαφ. 1ου | Διαφ. Προηγ. | 1 | 18 M | LOEB Citroen | F | A 8 | 1 1 | 3:08:54.0 | --:-- | 3:08:54.0 | **:**.* | **:**.* | 2 | 17 M | MCRAE Citroen | GB | A 8 | 2 2 | 3:10:01.9 | --:-- | 3:10:01.9 | 1:07.9 | 1:07.9 | 3 | 19 M | SAINZ Citroen | E | A 8 | 3 3 | 3:10:39.0 | --:-- | 3:10:39.0 | 1:45.0 | 0:37.1 | 4 | 4 M | MARTIN Ford | EE | A 8 | 4 4 | 3:11:18.4 | --:-- | 3:11:18.4 | 2:24.4 | 0:39.4 | 5 | 2 M | BURNS Peugeot | GB | A 8 | 5 5 | 3:12:32.9 | --:-- | 3:12:32.9 | 3:38.9 | 1:14.5 | 6 | 20 | ROBERT Peugeot | F | A 8 | 6 6 | 3:14:05.5 | --:-- | 3:14:05.5 | 5:11.5 | 1:32.6 | 7 | 22 | KRESTA Peugeot | CZ | A 8 | 7 7 | 3:15:10.2 | --:-- | 3:15:10.2 | 6:16.2 | 1:04.7 | 8 | 5 M | DUVAL Ford | B | A 8 | 8 8 | 3:15:30.0 | --:-- | 3:15:30.0 | 6:36.0 | 0:19.8 | 9 | 10 M | SCHWARZ Hyundai | D | A 8 | 9 9 | 3:15:32.8 | --:-- | 3:15:32.8 | 6:38.8 | 0:02.8 | 10 | 14 M | AURIOL Skoda | F | A 8 | 10 10 | 3:15:35.7 | --:-- | 3:15:35.7 | 6:41.7 | 0:02.9 | 11 | 21 | WARMBOLD Ford | MC | A 8 | 11 11 | 3:30:12.3 | 0:10 | 3:30:22.3 | 21:28.3 | 14:46.6 | 12 | 101 | BURRI Toyota | CH | A 8 | 12 12 | 3:30:31.0 | --:-- | 3:30:31.0 | 21:37.0 | 0:08.7 | 13 | 106 | JEAN-JOSEPH Renault | F | A 6 | 13 1 | 3:37:53.1 | --:-- | 3:37:53.1 | 28:59.1 | 7:22.1 | 14 | 61 J | TIRABASSI Renault | F | A 6 | 14 2 | 3:41:07.8 | --:-- | 3:41:07.8 | 32:13.8 | 3:14.7 | 15 | 1 M | GRONHOLM Peugeot | FIN | A 8 | 15 13 | 3:39:14.0 | 2:00 | 3:41:14.0 | 32:20.0 | 0:06.2 | 16 | 23 | BOLAND Subaru | IRL | A 8 | 16 14 | 3:41:38.3 | --:-- | 3:41:38.3 | 32:44.3 | 0:24.3 | 17 | 103 | ROUX Ford | CH | A 8 | 17 15 | 3:43:33.0 | 0:30 | 3:44:03.0 | 35:09.0 | 2:24.7 | 18 | 54 J | KATAJAMAKI Volkswagen | FIN | A 6 | 18 3 | 3:43:34.8 | 1:20 | 3:44:54.8 | 36:00.8 | 0:51.8 | 19 | 58 J | LIGATO Fiat | RA | A 6 | 19 4 | 3:45:20.1 | --:-- | 3:45:20.1 | 36:26.1 | 0:25.3 | 20 | 67 J | BROCCOLI Opel | RSM | A 6 | 20 5 | 3:46:01.8 | --:-- | 3:46:01.8 | 37:07.8 | 0:41.7 | 21 | 64 J | TEURONEN Suzuki | FIN | A 6 | 21 6 | 3:48:26.5 | --:-- | 3:48:26.5 | 39:32.5 | 2:24.7 | 22 | 70 J | WILKS Ford | GB | A 6 | 22 7 | 3:48:12.7 | 0:20 | 3:48:32.7 | 39:38.7 | 0:06.2 | 23 | 105 | BERNARDIN Peugeot | F | A 8 | 23 16 | 3:48:53.5 | --:-- | 3:48:53.5 | 39:59.5 | 0:20.8 | 24 | 71 J | AAVA Suzuki | EE | A 6 | 24 8 | 3:49:06.6 | --:-- | 3:49:06.6 | 40:12.6 | 0:13.1 | 25 | 68 J | SEBALJ Renault | HR | A 6 | 25 9 | 3:49:35.6 | --:-- | 3:49:35.6 | 40:41.6 | 0:29.0 | 26 | 62 J | SVEDLUND Volkswagen | S | A 6 | 26 10 | 3:49:04.0 | 1:00 | 3:50:04.0 | 41:10.0 | 0:28.4 | 27 | 69 J | CANELLAS Suzuki | E | A 6 | 27 11 | 3:50:22.9 | --:-- | 3:50:22.9 | 41:28.9 | 0:18.9 | 28 | 63 J | CECCATO Fiat | I | A 6 | 28 12 | 3:51:04.5 | 0:20 | 3:51:24.5 | 42:30.5 | 1:01.6 | 29 | 59 J | HARRACH Ford | A | A 6 | 29 13 | 3:53:31.4 | --:-- | 3:53:31.4 | 44:37.4 | 2:06.9 | 30 | 51 J | BALDACCI Fiat | RSM | A 6 | 30 14 | 3:54:48.1 | 2:00 | 3:56:48.1 | 47:54.1 | 3:16.7 | 31 | 65 J | FEGHALI Ford | RL | A 6 | 31 15 | 3:56:32.3 | 0:50 | 3:57:22.3 | 48:28.3 | 0:34.2 | 32 | 76 J | CECCHETTINI Fiat | I | A 6 | 32 16 | 3:57:52.8 | --:-- | 3:57:52.8 | 48:58.8 | 0:30.5 | 33 | 73 J | DONCHEV Peugeot | BG | A 6 | 33 17 | 4:00:00.9 | --:-- | 4:00:00.9 | 51:06.9 | 2:08.1 | 34 | 55 J | STENSHORNE Ford | N | A 6 | 34 18 | 4:00:33.2 | 0:20 | 4:00:53.2 | 51:59.2 | 0:52.3 | 35 | 102 | ERRANI Skoda | I | A 8 | 35 17 | 4:06:39.3 | 2:00 | 4:08:39.3 | 59:45.3 | 7:46.1 | 36 | 74 J | MEEKE Opel | GB | A 6 | 36 19 | 4:13:03.6 | --:-- | 4:13:03.6 | 1:04:09.6 | 4:24.3 |
|
|