Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
 
   MARTIN (Ford): Έκανε τετ α κε και του έσβησε ο κινητήρας.
   SAINZ (Citroen): Έκανε τετ α κε και του έσβησε ο κινητήρας.
   GARDEMEISTER (Skoda): Εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη.
   
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
16:00.3
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
34:07.9
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
16:29.7
 
0:29.4
(0:29.4)
 
 
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
34:45.6
 
0:37.7
(0:37.7)
3
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
3
3
16:31.7
 
0:31.4
(0:02.0)
 
 
3
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
3
3
34:48.8
 
0:40.9
(0:03.2)
4
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
4
4
16:37.0
 
0:36.7
(0:05.3)
 
 
4
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
4
4
35:03.1
 
0:55.2
(0:14.3)
5
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
5
5
16:41.5
 
0:41.2
(0:04.5)
 
 
5
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
5
5
35:07.4
 
0:59.5
(0:04.3)
6
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
6
6
16:45.2
 
0:44.9
(0:03.7)
 
 
6
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
6
6
35:09.6
 
1:01.7
(0:02.2)
7
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
7
7
16:45.4
 
0:45.1
(0:00.2)
 
 
7
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
7
7
35:23.7
 
1:15.8
(0:14.1)
8
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
8
8
16:46.6
 
0:46.3
(0:01.2)
 
 
8
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
8
8
35:28.3
 
1:20.4
(0:04.6)
9
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
9
9
17:01.6
 
1:01.3
(0:15.0)
 
 
9
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
9
9
35:34.0
 
1:26.1
(0:05.7)
10
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
10
10
17:04.5
 
1:04.2
(0:02.9)
 
 
10
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
10
10
35:57.0
 
1:49.1
(0:23.0)
11
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
11
11
17:06.2
 
1:05.9
(0:01.7)
 
 
11
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
11
11
36:04.6
 
1:56.7
(0:07.6)
12
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
12
12
17:06.4
 
1:06.1
(0:00.2)
 
 
12
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
12
12
36:10.6
 
2:02.7
(0:06.0)
13
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
13
13
17:06.5
 
1:06.2
(0:00.1)
 
 
13
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
13
13
36:19.7
 
2:11.8
(0:09.1)
14
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
14
14
17:21.1
 
1:20.8
(0:14.6)
 
 
14
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
14
14
36:40.2
 
2:32.3
(0:20.5)
15
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
15
15
17:26.1
 
1:25.8
(0:05.0)
 
 
15
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
15
15
36:47.9
 
2:40.0
(0:07.7)
16
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
16
16
17:33.1
 
1:32.8
(0:07.0)
 
 
16
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
16
16
37:37.8
 
3:29.9
(0:49.9)
17
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
17
17
17:57.5
 
1:57.2
(0:24.4)
 
 
17
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
17
17
38:18.5
 
4:10.6
(0:40.7)
18
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
18
1
18:12.2
 
2:11.9
(0:14.7)
 
 
18
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
18
18
38:42.6
 
4:34.7
(0:24.1)
19
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
19
18
18:18.8
 
2:18.5
(0:06.6)
 
 
19
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
19
19
39:27.2
 
5:19.3
(0:44.6)
20
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
20
2
18:27.0
 
2:26.7
(0:08.2)
 
 
20
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
20
1
39:34.7
 
5:26.8
(0:07.5)
21
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
21
3
18:34.6
 
2:34.3
(0:07.6)
 
 
21
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
21
2
39:43.8
 
5:35.9
(0:09.1)
22
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
22
4
18:45.6
 
2:45.3
(0:11.0)
 
 
22
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
22
3
40:07.1
 
5:59.2
(0:23.3)
23
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
23
5
18:48.9
 
2:48.6
(0:03.3)
 
 
23
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
23
4
40:08.6
 
6:00.7
(0:01.5)
24
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
24
6
18:52.4
 
2:52.1
(0:03.5)
 
 
24
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
24
5
40:32.6
 
6:24.7
(0:24.0)
25
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
25
19
18:52.5
 
2:52.2
(0:00.1)
 
 
25
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
25
6
40:44.9
 
6:37.0
(0:12.3)
26
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
26
7
18:54.9
 
2:54.6
(0:02.4)
 
 
26
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
26
7
40:48.8
 
6:40.9
(0:03.9)
27
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
27
8
18:55.4
 
2:55.1
(0:00.5)
 
 
27
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
27
8
40:52.6
 
6:44.7
(0:03.8)
28
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
28
9
18:55.5
 
2:55.2
(0:00.1)
 
 
28
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
28
9
41:14.2
 
7:06.3
(0:21.6)
29
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
29
10
18:57.2
 
2:56.9
(0:01.7)
 
 
28=
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
28=
9=
41:14.2
 
7:06.3
(**:**.*)
30
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
30
11
18:58.1
 
2:57.8
(0:00.9)
 
 
30
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
30
11
41:16.6
 
7:08.7
(0:02.4)
31
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
31
12
19:08.0
 
3:07.7
(0:09.9)
 
 
31
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
31
20
41:24.0
 
7:16.1
(0:07.4)
32
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
32
13
19:10.2
 
3:09.9
(0:02.2)
 
 
32
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
32
12
41:31.5
 
7:23.6
(0:07.5)
33
 
57
J
ILIEV
Peugeot
A
6
33
14
19:10.6
 
3:10.3
(0:00.4)
 
 
33
 
57
J
ILIEV
Peugeot
A
6
33
13
41:32.0
 
7:24.1
(0:00.5)
34
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
34
15
19:11.1
 
3:10.8
(0:00.5)
 
 
34
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
34
14
41:44.7
 
7:36.8
(0:12.7)
35
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
35
16
19:15.1
 
3:14.8
(0:04.0)
 
 
35
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
35
21
41:51.6
 
7:43.7
(0:06.9)
36
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
36
17
19:16.3
 
3:16.0
(0:01.2)
 
 
36
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
36
15
41:52.6
 
7:44.7
(0:01.0)
37
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
37
20
19:26.9
 
3:26.6
(0:10.6)
 
 
37
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
37
16
41:58.7
 
7:50.8
(0:06.1)
38
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
38
18
19:31.4
 
3:31.1
(0:04.5)
 
 
38
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
38
17
42:05.9
 
7:58.0
(0:07.2)
39
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
39
19
20:05.5
 
4:05.2
(0:34.1)
 
 
39
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
39
18
42:20.3
 
8:12.4
(0:14.4)
40
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
40
20
20:13.1
 
4:12.8
(0:07.6)
 
 
40
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
40
22
42:31.6
 
8:23.7
(0:11.3)
41
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
41
21
20:23.5
 
4:23.2
(0:10.4)
 
 
41
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
41
19
42:32.3
 
8:24.4
(0:00.7)
42
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
42
22
20:25.7
 
4:25.4
(0:02.2)
 
 
42
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
42
20
43:04.3
 
8:56.4
(0:32.0)
43
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
43
21
20:25.8
 
4:25.5
(0:00.1)
 
 
43
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
43
21
43:14.3
 
9:06.4
(0:10.0)
44
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
44
23
20:29.8
 
4:29.5
(0:04.0)
 
 
44
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
44
22
44:16.0
 
10:08.1
(1:01.7)
45
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
45
22
20:48.2
 
4:47.9
(0:18.4)
 
 
45
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
45
23
44:21.8
 
10:13.9
(0:05.8)
46
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
46
24
23:30.4
 
7:30.1
(2:42.2)
 
 
46
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
46
24
45:23.7
 
11:15.8
(1:01.9)
47
 
108
 
MERCIER
Renault
A
6
47
25
26:59.1
 
10:58.8
(3:28.7)
 
 
47
 
108
 
MERCIER
Renault
A
6
47
25
48:53.8
 
14:45.9
(3:30.1)
48
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
48
23
27:38.8
 
11:38.5
(0:39.7)
 
 
48
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
48
23
51:29.5
 
17:21.6
(2:35.7)