Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Εθν. | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Χρόνος | Ποινές | Συνολικός Χρόνος | Διαφ. 1ου | Διαφ. Προηγ. | 1 | 1 M | GRONHOLM Peugeot | FIN | A 8 | 1 1 | 2:07:24.7 | --:-- | 2:07:24.7 | **:**.* | **:**.* | 2 | 18 M | LOEB Citroen | F | A 8 | 2 2 | 2:07:45.3 | --:-- | 2:07:45.3 | 0:20.6 | 0:20.6 | 3 | 17 M | MCRAE Citroen | GB | A 8 | 3 3 | 2:08:41.3 | --:-- | 2:08:41.3 | 1:16.6 | 0:56.0 | 4 | 2 M | BURNS Peugeot | GB | A 8 | 4 4 | 2:09:18.6 | --:-- | 2:09:18.6 | 1:53.9 | 0:37.3 | 5 | 19 M | SAINZ Citroen | E | A 8 | 5 5 | 2:09:20.4 | --:-- | 2:09:20.4 | 1:55.7 | 0:01.8 | 6 | 4 M | MARTIN Ford | EE | A 8 | 6 6 | 2:09:55.4 | --:-- | 2:09:55.4 | 2:30.7 | 0:35.0 | 7 | 20 | ROBERT Peugeot | F | A 8 | 7 7 | 2:12:05.8 | --:-- | 2:12:05.8 | 4:41.1 | 2:10.4 | 8 | 10 M | SCHWARZ Hyundai | D | A 8 | 8 8 | 2:12:28.5 | --:-- | 2:12:28.5 | 5:03.8 | 0:22.7 | 9 | 22 | KRESTA Peugeot | CZ | A 8 | 9 9 | 2:12:33.8 | --:-- | 2:12:33.8 | 5:09.1 | 0:05.3 | 10 | 5 M | DUVAL Ford | B | A 8 | 10 10 | 2:12:41.7 | --:-- | 2:12:41.7 | 5:17.0 | 0:07.9 | 11 | 14 M | AURIOL Skoda | F | A 8 | 11 11 | 2:13:06.4 | --:-- | 2:13:06.4 | 5:41.7 | 0:24.7 | 12 | 11 M | LOIX Hyundai | B | A 8 | 12 12 | 2:14:50.5 | --:-- | 2:14:50.5 | 7:25.8 | 1:44.1 | 13 | 6 M | HIRVONEN Ford | FIN | A 8 | 13 13 | 2:15:44.2 | --:-- | 2:15:44.2 | 8:19.5 | 0:53.7 | 14 | 3 M | PANIZZI Peugeot | F | A 8 | 14 14 | 2:16:22.6 | 1:00 | 2:17:22.6 | 9:57.9 | 1:38.4 | 15 | 101 | BURRI Toyota | CH | A 8 | 15 15 | 2:21:44.7 | --:-- | 2:21:44.7 | 14:20.0 | 4:22.1 | 16 | 21 | WARMBOLD Ford | MC | A 8 | 16 16 | 2:24:35.6 | 0:10 | 2:24:45.6 | 17:20.9 | 3:00.9 | 17 | 106 | JEAN-JOSEPH Renault | F | A 6 | 17 1 | 2:28:17.4 | --:-- | 2:28:17.4 | 20:52.7 | 3:31.8 | 18 | 23 | BOLAND Subaru | IRL | A 8 | 18 17 | 2:29:10.3 | --:-- | 2:29:10.3 | 21:45.6 | 0:52.9 | 19 | 104 | SZABO Toyota | H | A 8 | 19 18 | 2:30:01.4 | --:-- | 2:30:01.4 | 22:36.7 | 0:51.1 | 20 | 61 J | TIRABASSI Renault | F | A 6 | 20 2 | 2:30:54.4 | --:-- | 2:30:54.4 | 23:29.7 | 0:53.0 | 21 | 54 J | KATAJAMAKI Volkswagen | FIN | A 6 | 21 3 | 2:31:28.8 | --:-- | 2:31:28.8 | 24:04.1 | 0:34.4 | 22 | 103 | ROUX Ford | CH | A 8 | 22 19 | 2:32:34.0 | 0:30 | 2:33:04.0 | 25:39.3 | 1:35.2 | 23 | 67 J | BROCCOLI Opel | RSM | A 6 | 23 4 | 2:35:06.3 | --:-- | 2:35:06.3 | 27:41.6 | 2:02.3 | 24 | 58 J | LIGATO Fiat | RA | A 6 | 24 5 | 2:35:35.8 | --:-- | 2:35:35.8 | 28:11.1 | 0:29.5 | 25 | 62 J | SVEDLUND Volkswagen | S | A 6 | 25 6 | 2:36:39.8 | 0:10 | 2:36:49.8 | 29:25.1 | 1:14.0 | 26 | 70 J | WILKS Ford | GB | A 6 | 26 7 | 2:37:18.1 | --:-- | 2:37:18.1 | 29:53.4 | 0:28.3 | 27 | 71 J | AAVA Suzuki | EE | A 6 | 27 8 | 2:37:54.3 | --:-- | 2:37:54.3 | 30:29.6 | 0:36.2 | 28 | 64 J | TEURONEN Suzuki | FIN | A 6 | 28 9 | 2:38:07.1 | --:-- | 2:38:07.1 | 30:42.4 | 0:12.8 | 29 | 68 J | SEBALJ Renault | HR | A 6 | 29 10 | 2:38:23.8 | --:-- | 2:38:23.8 | 30:59.1 | 0:16.7 | 30 | 105 | BERNARDIN Peugeot | F | A 8 | 30 20 | 2:38:56.7 | --:-- | 2:38:56.7 | 31:32.0 | 0:32.9 | 31 | 69 J | CANELLAS Suzuki | E | A 6 | 31 11 | 2:39:50.9 | --:-- | 2:39:50.9 | 32:26.2 | 0:54.2 | 32 | 63 J | CECCATO Fiat | I | A 6 | 32 12 | 2:40:32.6 | 0:20 | 2:40:52.6 | 33:27.9 | 1:01.7 | 33 | 59 J | HARRACH Ford | A | A 6 | 33 13 | 2:42:02.2 | --:-- | 2:42:02.2 | 34:37.5 | 1:09.6 | 34 | 65 J | FEGHALI Ford | RL | A 6 | 34 14 | 2:42:21.2 | --:-- | 2:42:21.2 | 34:56.5 | 0:19.0 | 35 | 51 J | BALDACCI Fiat | RSM | A 6 | 35 15 | 2:44:31.5 | 2:00 | 2:46:31.5 | 39:06.8 | 4:10.3 | 36 | 76 J | CECCHETTINI Fiat | I | A 6 | 36 16 | 2:46:43.5 | --:-- | 2:46:43.5 | 39:18.8 | 0:12.0 | 37 | 73 J | DONCHEV Peugeot | BG | A 6 | 37 17 | 2:48:35.0 | --:-- | 2:48:35.0 | 41:10.3 | 1:51.5 | 38 | 55 J | STENSHORNE Ford | N | A 6 | 38 18 | 2:50:19.4 | 0:20 | 2:50:39.4 | 43:14.7 | 2:04.4 | 39 | 102 | ERRANI Skoda | I | A 8 | 39 21 | 2:52:35.9 | 2:00 | 2:54:35.9 | 47:11.2 | 3:56.5 | 40 | 74 J | MEEKE Opel | GB | A 6 | 40 19 | 2:58:58.3 | --:-- | 2:58:58.3 | 51:33.6 | 4:22.4 |
|
|