Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
 
   LOIX (Hyundai): Αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά πριν από την ε.δ.
   MAKINEN (Subaru): Αντιμετώπισε πρόβλημα με τα μπροστινά φρένα στη μέση της ε.δ.
   
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
17:54.5
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
52:16.4
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
2
2
18:01.1
 
0:06.6
(0:06.6)
 
 
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
52:47.0
 
0:30.6
(0:30.6)
3
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
3
3
18:01.4
 
0:06.9
(0:00.3)
 
 
3
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
3
3
52:49.9
 
0:33.5
(0:02.9)
4
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
4
4
18:08.5
 
0:14.0
(0:07.1)
 
 
4
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
4
4
52:57.6
 
0:41.2
(0:07.7)
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
18:14.0
 
0:19.5
(0:05.5)
 
 
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
53:23.6
 
1:07.2
(0:26.0)
6
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
6
6
18:14.1
 
0:19.6
(0:00.1)
 
 
6
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
6
6
53:42.4
 
1:26.0
(0:18.8)
7
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
7
7
18:15.5
 
0:21.0
(0:01.4)
 
 
7
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
7
7
53:52.7
 
1:36.3
(0:10.3)
8
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
8
8
18:24.4
 
0:29.9
(0:08.9)
 
 
8
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
8
8
53:58.4
 
1:42.0
(0:05.7)
9
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
9
9
18:28.7
 
0:34.2
(0:04.3)
 
 
9
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
9
9
54:10.8
 
1:54.4
(0:12.4)
10
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
10
10
18:29.0
 
0:34.5
(0:00.3)
 
 
10
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
10
10
54:12.5
 
1:56.1
(0:01.7)
11
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
11
11
18:29.7
 
0:35.2
(0:00.7)
 
 
11
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
11
11
54:46.9
 
2:30.5
(0:34.4)
12
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
12
12
18:36.3
 
0:41.8
(0:06.6)
 
 
12
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
12
12
54:48.2
 
2:31.8
(0:01.3)
13
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
13
13
18:43.6
 
0:49.1
(0:07.3)
 
 
13
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
13
13
54:49.4
 
2:33.0
(0:01.2)
14
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
14
14
18:49.8
 
0:55.3
(0:06.2)
 
 
14
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
14
14
55:37.7
 
3:21.3
(0:48.3)
15
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
15
15
19:01.3
 
1:06.8
(0:11.5)
 
 
15
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
15
15
55:41.5
 
3:25.1
(0:03.8)
16
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
16
16
19:03.4
 
1:08.9
(0:02.1)
 
 
16
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
16
16
56:06.5
 
3:50.1
(0:25.0)
17
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
17
17
19:30.9
 
1:36.4
(0:27.5)
 
 
17
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
17
17
57:58.0
 
5:41.6
(1:51.5)
18
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
18
18
19:39.5
 
1:45.0
(0:08.6)
 
 
18
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
18
18
58:33.0
 
6:16.6
(0:35.0)
19
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
19
19
19:50.4
 
1:55.9
(0:10.9)
 
 
19
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
19
19
59:50.3
 
7:33.9
(1:17.3)
20
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
20
1
20:19.8
 
2:25.3
(0:29.4)
 
 
20
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
20
1
59:54.5
 
7:38.1
(0:04.2)
21
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
21
20
20:23.1
 
2:28.6
(0:03.3)
 
 
21
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
21
2
1:00:51.8
 
8:35.4
(0:57.3)
22
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
22
2
20:26.1
 
2:31.6
(0:03.0)
 
 
22
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
22
20
1:00:54.9
 
8:38.5
(0:03.1)
23
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
23
3
20:43.2
 
2:48.7
(0:17.1)
 
 
23
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
23
3
1:01:37.2
 
9:20.8
(0:42.3)
24
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
24
21
20:48.9
 
2:54.4
(0:05.7)
 
 
24
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
24
4
1:02:05.0
 
9:48.6
(0:27.8)
25
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
25
4
20:51.7
 
2:57.2
(0:02.8)
 
 
25
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
25
5
1:02:11.4
 
9:55.0
(0:06.4)
26
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
26
5
20:57.2
 
3:02.7
(0:05.5)
 
 
26
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
26
6
1:02:17.9
 
10:01.5
(0:06.5)
27
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
27
6
21:04.6
 
3:10.1
(0:07.4)
 
 
27
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
27
7
1:02:27.2
 
10:10.8
(0:09.3)
28
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
28
7
21:18.4
 
3:23.9
(0:13.8)
 
 
28
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
28
8
1:02:32.6
 
10:16.2
(0:05.4)
29
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
29
8
21:20.1
 
3:25.6
(0:01.7)
 
 
29
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
29
21
1:02:40.5
 
10:24.1
(0:07.9)
30
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
30
22
21:20.7
 
3:26.2
(0:00.6)
 
 
30
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
30
9
1:02:55.4
 
10:39.0
(0:14.9)
31
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
31
9
21:24.4
 
3:29.9
(0:03.7)
 
 
31
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
31
10
1:02:58.4
 
10:42.0
(0:03.0)
32
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
32
10
21:25.3
 
3:30.8
(0:00.9)
 
 
32
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
32
11
1:03:02.4
 
10:46.0
(0:04.0)
33
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
33
11
21:38.8
 
3:44.3
(0:13.5)
 
 
33
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
33
12
1:03:09.1
 
10:52.7
(0:06.7)
34
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
34
12
21:43.0
 
3:48.5
(0:04.2)
 
 
34
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
34
13
1:03:28.3
 
11:11.9
(0:19.2)
35
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
35
13
21:57.9
 
4:03.4
(0:14.9)
 
 
35
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
35
14
1:03:35.6
 
11:19.2
(0:07.3)
36
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
36
14
22:09.9
 
4:15.4
(0:12.0)
 
 
36
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
36
22
1:03:52.3
 
11:35.9
(0:16.7)
37
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
37
15
22:13.5
 
4:19.0
(0:03.6)
 
 
37
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
37
15
1:04:15.8
 
11:59.4
(0:23.5)
38
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
38
16
22:13.6
 
4:19.1
(0:00.1)
 
 
38
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
38
16
1:04:18.2
 
12:01.8
(0:02.4)
39
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
39
17
22:19.4
 
4:24.9
(0:05.8)
 
 
39
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
39
17
1:05:17.8
 
13:01.4
(0:59.6)
40
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
40
18
22:20.1
 
4:25.6
(0:00.7)
 
 
40
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
40
18
1:05:31.1
 
13:14.7
(0:13.3)
41
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
41
19
22:32.6
 
4:38.1
(0:12.5)
 
 
41
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
41
19
1:05:33.7
 
13:17.3
(0:02.6)
42
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
42
23
23:04.7
 
5:10.2
(0:32.1)
 
 
42
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
42
20
1:06:15.4
 
13:59.0
(0:41.7)
43
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
43
20
23:24.5
 
5:30.0
(0:19.8)
 
 
43
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
43
21
1:06:54.4
 
14:38.0
(0:39.0)
44
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
44
21
23:44.5
 
5:50.0
(0:20.0)
 
 
44
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
44
22
1:07:40.5
 
15:24.1
(0:46.1)
45
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
45
22
23:59.6
 
6:05.1
(0:15.1)
 
 
45
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
45
23
1:16:34.2
 
24:17.8
(8:53.7)
46
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
46
23
39:54.0
 
21:59.5
(15:54.4)
 
 
46
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
46
23
1:21:52.7
 
29:36.3
(5:18.5)