Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
1
1
30:04.7
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
2:07:24.7
 
**:**.*
(**:**.*)
1=
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1=
1=
30:04.7
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
2
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
2
2
2:07:45.3
 
0:20.6
(0:20.6)
3
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
3
3
30:21.1
 
0:16.4
(0:16.4)
 
 
3
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
3
3
2:08:41.3
 
1:16.6
(0:56.0)
4
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
4
4
30:21.4
 
0:16.7
(0:00.3)
 
 
4
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
4
4
2:09:18.6
 
1:53.9
(0:37.3)
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
30:40.1
 
0:35.4
(0:18.7)
 
 
5
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
5
5
2:09:20.4
 
1:55.7
(0:01.8)
6
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
6
6
30:43.2
 
0:38.5
(0:03.1)
 
 
6
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
6
6
2:09:55.4
 
2:30.7
(0:35.0)
7
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
7
7
31:15.0
 
1:10.3
(0:31.8)
 
 
7
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
7
7
2:12:05.8
 
4:41.1
(2:10.4)
8
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
8
8
31:21.5
 
1:16.8
(0:06.5)
 
 
8
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
8
8
2:12:28.5
 
5:03.8
(0:22.7)
9
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
9
9
31:24.3
 
1:19.6
(0:02.8)
 
 
9
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
9
9
2:12:33.8
 
5:09.1
(0:05.3)
10
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
10
10
31:49.5
 
1:44.8
(0:25.2)
 
 
10
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
10
10
2:12:41.7
 
5:17.0
(0:07.9)
11
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
11
11
31:51.6
 
1:46.9
(0:02.1)
 
 
11
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
11
11
2:13:06.4
 
5:41.7
(0:24.7)
12
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
12
12
32:04.3
 
1:59.6
(0:12.7)
 
 
12
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
12
12
2:14:50.5
 
7:25.8
(1:44.1)
13
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
13
13
32:11.1
 
2:06.4
(0:06.8)
 
 
13
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
13
13
2:15:44.2
 
8:19.5
(0:53.7)
14
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
14
14
32:29.2
 
2:24.5
(0:18.1)
 
 
14
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
14
14
2:17:22.6
 
9:57.9
(1:38.4)
15
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
15
15
34:02.7
 
3:58.0
(1:33.5)
 
 
15
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
15
15
2:21:44.7
 
14:20.0
(4:22.1)
16
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
16
16
34:06.5
 
4:01.8
(0:03.8)
 
 
16
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
16
16
2:24:35.6
 
17:10.9
(2:50.9)
17
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
17
1
34:51.6
 
4:46.9
(0:45.1)
 
 
17
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
17
1
2:28:17.4
 
20:52.7
(3:41.8)
18
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
18
17
35:41.5
 
5:36.8
(0:49.9)
 
 
18
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
18
17
2:29:10.3
 
21:45.6
(0:52.9)
19
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
19
2
36:11.3
 
6:06.6
(0:29.8)
 
 
19
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
19
2
2:29:24.6
 
21:59.9
(0:14.3)
20
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
20
18
36:20.7
 
6:16.0
(0:09.4)
 
 
20
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
20
18
2:30:01.4
 
22:36.7
(0:36.8)
21
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
21
3
36:35.9
 
6:31.2
(0:15.2)
 
 
21
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
21
3
2:30:54.4
 
23:29.7
(0:53.0)
22
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
22
4
36:40.8
 
6:36.1
(0:04.9)
 
 
22
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
22
4
2:31:28.8
 
24:04.1
(0:34.4)
23
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
23
19
37:06.9
 
7:02.2
(0:26.1)
 
 
23
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
23
19
2:33:04.0
 
25:39.3
(1:35.2)
24
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
24
5
37:49.0
 
7:44.3
(0:42.1)
 
 
24
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
24
5
2:35:06.3
 
27:41.6
(2:02.3)
25
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
25
6
38:19.9
 
8:15.2
(0:30.9)
 
 
25
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
25
6
2:35:35.8
 
28:11.1
(0:29.5)
26
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
26
7
38:23.2
 
8:18.5
(0:03.3)
 
 
26
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
26
7
2:36:39.8
 
29:15.1
(1:04.0)
27
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
27
8
38:29.9
 
8:25.2
(0:06.7)
 
 
27
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
27
8
2:37:18.1
 
29:53.4
(0:38.3)
28
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
28
9
38:40.6
 
8:35.9
(0:10.7)
 
 
28
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
28
9
2:37:54.3
 
30:29.6
(0:36.2)
29
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
29
10
38:53.8
 
8:49.1
(0:13.2)
 
 
29
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
29
10
2:38:07.1
 
30:42.4
(0:12.8)
30
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
30
11
39:06.1
 
9:01.4
(0:12.3)
 
 
30
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
30
11
2:38:23.8
 
30:59.1
(0:16.7)
31
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
31
12
39:11.9
 
9:07.2
(0:05.8)
 
 
31
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
31
20
2:38:56.7
 
31:32.0
(0:32.9)
32
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
32
20
39:28.6
 
9:23.9
(0:16.7)
 
 
32
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
32
12
2:39:50.9
 
32:26.2
(0:54.2)
33
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
33
21
39:36.1
 
9:31.4
(0:07.5)
 
 
33
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
33
13
2:40:52.6
 
33:27.9
(1:01.7)
34
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
34
13
39:38.8
 
9:34.1
(0:02.7)
 
 
34
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
34
14
2:42:02.2
 
34:37.5
(1:09.6)
35
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
35
14
40:21.9
 
10:17.2
(0:43.1)
 
 
35
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
35
15
2:42:21.2
 
34:56.5
(0:19.0)
36
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
36
15
42:45.6
 
12:40.9
(2:23.7)
 
 
36
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
36
16
2:46:31.5
 
39:06.8
(4:10.3)
37
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
37
16
43:16.3
 
13:11.6
(0:30.7)
 
 
37
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
37
17
2:46:43.5
 
39:18.8
(0:12.0)
38
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
38
17
44:14.5
 
14:09.8
(0:58.2)
 
 
38
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
38
18
2:48:35.0
 
41:10.3
(1:51.5)
39
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
39
18
45:16.9
 
15:12.2
(1:02.4)
 
 
39
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
39
19
2:50:39.4
 
43:14.7
(2:04.4)
40
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
40
19
46:21.7
 
16:17.0
(1:04.8)
 
 
40
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
40
21
2:54:35.9
 
47:11.2
(3:56.5)
41
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
41
20
47:19.4
 
17:14.7
(0:57.7)
 
 
41
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
41
20
2:58:58.3
 
51:33.6
(4:22.4)