Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
1
1
17:52.3
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
3:08:54.0
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
17:53.4
 
0:01.1
(0:01.1)
 
 
2
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
2
2
3:10:01.9
 
1:07.9
(1:07.9)
3
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
3
3
17:54.2
 
0:01.9
(0:00.8)
 
 
3
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
3
3
3:10:39.0
 
1:45.0
(0:37.1)
4
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
4
4
18:00.5
 
0:08.2
(0:06.3)
 
 
4
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
4
4
3:11:18.4
 
2:24.4
(0:39.4)
5
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
5
5
18:01.4
 
0:09.1
(0:00.9)
 
 
5
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
5
5
3:12:32.9
 
3:38.9
(1:14.5)
6
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
6
6
18:01.9
 
0:09.6
(0:00.5)
 
 
6
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
6
6
3:14:05.5
 
5:11.5
(1:32.6)
7
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
7
7
18:02.4
 
0:10.1
(0:00.5)
 
 
7
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
7
7
3:15:10.2
 
6:16.2
(1:04.7)
8
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
8
8
18:05.2
 
0:12.9
(0:02.8)
 
 
8
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
8
8
3:15:30.0
 
6:36.0
(0:19.8)
9
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
9
9
18:06.5
 
0:14.2
(0:01.3)
 
 
9
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
9
9
3:15:32.8
 
6:38.8
(0:02.8)
10
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
10
10
18:10.0
 
0:17.7
(0:03.5)
 
 
10
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
10
10
3:15:35.7
 
6:41.7
(0:02.9)
11
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
11
11
18:19.5
 
0:27.2
(0:09.5)
 
 
11
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
11
11
3:30:22.3
 
21:28.3
(14:46.6)
12
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
12
12
18:55.8
 
1:03.5
(0:36.3)
 
 
12
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
12
12
3:30:31.0
 
21:37.0
(0:08.7)
13
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
13
13
20:07.1
 
2:14.8
(1:11.3)
 
 
13
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
13
1
3:37:53.1
 
28:59.1
(7:22.1)
14
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
14
14
20:09.5
 
2:17.2
(0:02.4)
 
 
14
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
14
2
3:41:07.8
 
32:13.8
(3:14.7)
15
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
15
1
20:17.3
 
2:25.0
(0:07.8)
 
 
15
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
15
13
3:41:14.0
 
32:20.0
(0:06.2)
15=
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
16
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
16
14
3:41:38.3
 
32:44.3
(0:24.3)
15=
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
17
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
17
15
3:44:03.0
 
35:09.0
(2:24.7)
15=
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
18
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
18
3
3:44:54.8
 
36:00.8
(0:51.8)
15=
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
19
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
19
4
3:45:20.1
 
36:26.1
(0:25.3)
15=
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
20
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
20
5
3:46:01.8
 
37:07.8
(0:41.7)
15=
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
21
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
21
6
3:48:26.5
 
39:32.5
(2:24.7)
15=
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
22
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
22
7
3:48:32.7
 
39:38.7
(0:06.2)
15=
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
23
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
23
16
3:49:01.1
 
40:07.1
(0:28.4)
15=
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
24
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
24
8
3:49:06.6
 
40:12.6
(0:05.5)
15=
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
25
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
25
9
3:49:35.6
 
40:41.6
(0:29.0)
15=
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
26
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
26
10
3:50:04.0
 
41:10.0
(0:28.4)
15=
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
27
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
27
11
3:50:22.9
 
41:28.9
(0:18.9)
15=
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
28
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
28
12
3:51:24.5
 
42:30.5
(1:01.6)
15=
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
29
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
29
13
3:53:31.4
 
44:37.4
(2:06.9)
15=
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
30
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
30
14
3:56:48.1
 
47:54.1
(3:16.7)
15=
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
31
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
31
15
3:57:22.3
 
48:28.3
(0:34.2)
15=
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
32
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
32
16
3:57:52.8
 
48:58.8
(0:30.5)
15=
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
15=
15
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
33
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
33
17
4:00:00.9
 
51:06.9
(2:08.1)
15=
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
15=
15=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
34
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
34
18
4:00:53.2
 
51:59.2
(0:52.3)
15=
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
15=
15=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
35
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
35
17
4:08:39.3
 
59:45.3
(7:46.1)
15=
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
15=
1=
20:17.3
 
2:25.0
(**:**.*)
 
 
36
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
36
19
4:13:03.6
 
1:04:09.6
(4:24.3)