Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 1 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 2 - 28,36km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (SELONNET - BREZIERS 2 - 22,52km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 1 - 47,27km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (PLAN DE VITROLLES - FAYE 2 - 47,27km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 1 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 1 - 25,15km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (LES 4 CHEMINS - SIGALE 2 - 32,11km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (SAINT ANTONIN - TOURETTE DU CHATEAU 2 - 25,15km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 1 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 1 - 19,52km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (SOSPEL - TURINI - LA BOLLENE 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (LANTOSQUE - LUCERAM 2 - 19,52km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (PRUNIERES - EMBRUN 1 - 28,36km)
 
   PANIZZI (Peugeot): Λάθος επιλογή ελαστικών. Χτύπησε ένα βράχο, κρυμένο στο χιόνι και κατέστρεψε τον αριστερό πίσω τροχό. Εκτός αυτού πριν από την εκκίνηση, οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 60" επειδή δεν δούλευε το GPS του στις δοκιμές.
   GARDEMEISTER (Skoda): Αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον εμπρός άξονα.
   MAKINEN (Subaru): Έσβησε ο κινητήρας στην αφετηρία της ε.δ.
   
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου
Προηγ.
 Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
18:07.6
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
1
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
18:07.6
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
2
2
18:11.8
 
0:04.2
(0:04.2)
 
 
2
 
7
M
SOLBERG
Subaru
A
8
2
2
18:11.8
 
0:04.2
(0:04.2)
3
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
3
3
18:15.9
 
0:08.3
(0:04.1)
 
 
3
 
17
M
MCRAE
Citroen
A
8
3
3
18:15.9
 
0:08.3
(0:04.1)
4
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
4
4
18:17.2
 
0:09.6
(0:01.3)
 
 
4
 
19
M
SAINZ
Citroen
A
8
4
4
18:17.2
 
0:09.6
(0:01.3)
5
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
5
5
18:21.6
 
0:14.0
(0:04.4)
 
 
5
 
18
M
LOEB
Citroen
A
8
5
5
18:21.6
 
0:14.0
(0:04.4)
6
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
6
6
18:24.4
 
0:16.8
(0:02.8)
 
 
6
 
2
M
BURNS
Peugeot
A
8
6
6
18:24.4
 
0:16.8
(0:02.8)
7
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
7
7
18:35.7
 
0:28.1
(0:11.3)
 
 
7
 
8
M
MAKINEN
Subaru
A
8
7
7
18:35.7
 
0:28.1
(0:11.3)
8
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
8
8
18:41.7
 
0:34.1
(0:06.0)
 
 
8
 
4
M
MARTIN
Ford
A
8
8
8
18:41.7
 
0:34.1
(0:06.0)
9
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
9
9
18:48.6
 
0:41.0
(0:06.9)
 
 
9
 
20
 
ROBERT
Peugeot
A
8
9
9
18:48.6
 
0:41.0
(0:06.9)
10
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
10
10
18:50.8
 
0:43.2
(0:02.2)
 
 
10
 
5
M
DUVAL
Ford
A
8
10
10
18:50.8
 
0:43.2
(0:02.2)
11
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
11
11
18:58.6
 
0:51.0
(0:07.8)
 
 
11
 
10
M
SCHWARZ
Hyundai
A
8
11
11
18:58.6
 
0:51.0
(0:07.8)
12
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
12
12
19:03.0
 
0:55.4
(0:04.4)
 
 
12
 
22
 
KRESTA
Peugeot
A
8
12
12
19:03.0
 
0:55.4
(0:04.4)
13
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
13
13
19:04.7
 
0:57.1
(0:01.7)
 
 
13
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
13
13
19:06.1
 
0:58.5
(0:03.1)
14
 
14
M
AURIOL
Skoda
A
8
14
14
19:06.1
 
0:58.5
(0:01.4)
 
 
14
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
14
14
19:21.8
 
1:14.2
(0:15.7)
15
 
11
M
LOIX
Hyundai
A
8
15
15
19:21.8
 
1:14.2
(0:15.7)
 
 
15
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
15
15
19:33.8
 
1:26.2
(0:12.0)
16
 
6
M
HIRVONEN
Ford
A
8
16
16
19:33.8
 
1:26.2
(0:12.0)
 
 
16
 
3
M
PANIZZI
Peugeot
A
8
16
16
20:04.7
 
1:57.1
(0:30.9)
17
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
17
17
20:21.0
 
2:13.4
(0:47.2)
 
 
17
 
101
 
BURRI
Toyota
A
8
17
17
20:21.0
 
2:13.4
(0:16.3)
18
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
18
18
20:23.8
 
2:16.2
(0:02.8)
 
 
18
 
21
 
WARMBOLD
Ford
A
8
18
18
20:23.8
 
2:16.2
(0:02.8)
19
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
19
19
20:34.7
 
2:27.1
(0:10.9)
 
 
19
 
23
 
BOLAND
Subaru
A
8
19
19
20:34.7
 
2:27.1
(0:10.9)
20
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
20
20
20:35.8
 
2:28.2
(0:01.1)
 
 
20
 
104
 
SZABO
Toyota
A
8
20
20
20:35.8
 
2:28.2
(0:01.1)
21
 
15
M
GARDEMEISTER
Skoda
A
8
21
21
20:37.8
 
2:30.2
(0:02.0)
 
 
21
 
15
M
GARDEMEISTER
Skoda
A
8
21
21
20:37.8
 
2:30.2
(0:02.0)
22
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
22
1
21:07.7
 
3:00.1
(0:29.9)
 
 
22
 
106
 
JEAN-JOSEPH
Renault
A
6
22
1
21:07.7
 
3:00.1
(0:29.9)
23
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
23
2
21:16.2
 
3:08.6
(0:08.5)
 
 
23
 
61
J
TIRABASSI
Renault
A
6
23
2
21:16.2
 
3:08.6
(0:08.5)
24
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
24
3
21:31.6
 
3:24.0
(0:15.4)
 
 
24
 
52
J
CARLSSON
Suzuki
A
6
24
3
21:31.6
 
3:24.0
(0:15.4)
25
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
25
4
21:32.5
 
3:24.9
(0:00.9)
 
 
25
 
64
J
TEURONEN
Suzuki
A
6
25
4
21:32.5
 
3:24.9
(0:00.9)
26
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
26
5
21:37.7
 
3:30.1
(0:05.2)
 
 
26
 
78
J
VASILJEVIC
Volkswagen
A
6
26
5
21:37.7
 
3:30.1
(0:05.2)
27
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
27
6
21:43.3
 
3:35.7
(0:05.6)
 
 
27
 
55
J
STENSHORNE
Ford
A
6
27
6
21:43.3
 
3:35.7
(0:05.6)
28
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
28
7
21:53.2
 
3:45.6
(0:09.9)
 
 
28
 
74
J
MEEKE
Opel
A
6
28
7
21:53.2
 
3:45.6
(0:09.9)
29
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
29
8
21:53.4
 
3:45.8
(0:00.2)
 
 
29
 
69
J
CANELLAS
Suzuki
A
6
29
8
21:53.4
 
3:45.8
(0:00.2)
30
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
30
22
21:54.7
 
3:47.1
(0:01.3)
 
 
30
 
103
 
ROUX
Ford
A
8
30
22
21:54.7
 
3:47.1
(0:01.3)
30=
 
108
 
MERCIER
Renault
A
6
30=
9
21:54.7
 
3:47.1
(**:**.*)
 
 
30=
 
108
 
MERCIER
Renault
A
6
30=
9
21:54.7
 
3:47.1
(**:**.*)
32
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
32
10
21:57.1
 
3:49.5
(0:02.4)
 
 
32
 
109
 
WAGNER
Renault
A
6
32
10
21:57.1
 
3:49.5
(0:02.4)
33
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
33
11
21:59.3
 
3:51.7
(0:02.2)
 
 
33
 
67
J
BROCCOLI
Opel
A
6
33
11
21:59.3
 
3:51.7
(0:02.2)
34
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
34
23
22:05.8
 
3:58.2
(0:06.5)
 
 
34
 
105
 
BERNARDIN
Peugeot
A
8
34
23
22:05.8
 
3:58.2
(0:06.5)
35
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
35
12
22:13.3
 
4:05.7
(0:07.5)
 
 
35
 
58
J
LIGATO
Fiat
A
6
35
12
22:13.3
 
4:05.7
(0:07.5)
36
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
36
13
22:16.1
 
4:08.5
(0:02.8)
 
 
36
 
54
J
KATAJAMAKI
Volkswagen
A
6
36
13
22:16.1
 
4:08.5
(0:02.8)
37
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
37
14
22:19.4
 
4:11.8
(0:03.3)
 
 
37
 
62
J
SVEDLUND
Volkswagen
A
6
37
14
22:19.4
 
4:11.8
(0:03.3)
38
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
38
15
22:21.3
 
4:13.7
(0:01.9)
 
 
38
 
63
J
CECCATO
Fiat
A
6
38
15
22:21.3
 
4:13.7
(0:01.9)
39
 
57
J
ILIEV
Peugeot
A
6
39
16
22:21.4
 
4:13.8
(0:00.1)
 
 
39
 
57
J
ILIEV
Peugeot
A
6
39
16
22:21.4
 
4:13.8
(0:00.1)
40
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
40
17
22:25.3
 
4:17.7
(0:03.9)
 
 
40
 
71
J
AAVA
Suzuki
A
6
40
17
22:25.3
 
4:17.7
(0:03.9)
41
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
41
18
22:36.3
 
4:28.7
(0:11.0)
 
 
41
 
76
J
CECCHETTINI
Fiat
A
6
41
18
22:36.3
 
4:28.7
(0:11.0)
42
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
42
19
22:40.8
 
4:33.2
(0:04.5)
 
 
42
 
73
J
DONCHEV
Peugeot
A
6
42
19
22:40.8
 
4:33.2
(0:04.5)
43
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
43
20
22:44.5
 
4:36.9
(0:03.7)
 
 
43
 
65
J
FEGHALI
Ford
A
6
43
20
22:44.5
 
4:36.9
(0:03.7)
44
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
44
21
22:50.8
 
4:43.2
(0:06.3)
 
 
44
 
70
J
WILKS
Ford
A
6
44
21
22:50.8
 
4:43.2
(0:06.3)
45
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
45
22
23:12.3
 
5:04.7
(0:21.5)
 
 
45
 
68
J
SEBALJ
Renault
A
6
45
22
23:12.3
 
5:04.7
(0:21.5)
46
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
46
23
23:21.2
 
5:13.6
(0:08.9)
 
 
46
 
51
J
BALDACCI
Fiat
A
6
46
23
23:21.2
 
5:13.6
(0:08.9)
47
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
47
24
23:50.3
 
5:42.7
(0:29.1)
 
 
47
 
110
 
VIRAG
Renault
A
6
47
24
23:50.3
 
5:42.7
(0:29.1)
48
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
48
24
23:50.7
 
5:43.1
(0:00.4)
 
 
48
 
102
 
ERRANI
Skoda
A
8
48
24
23:50.7
 
5:43.1
(0:00.4)
49
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
49
25
24:08.7
 
6:01.1
(0:18.0)
 
 
49
 
59
J
HARRACH
Ford
A
6
49
25
24:08.7
 
6:01.1
(0:18.0)