Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (Selonnet-Breziers - 22,64km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (Selonnet-Breziers 2 - 22,64km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (Laborel-L’Aubergerie - 26,68km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (Rosans-L’Epine - 31,81km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (Lantosque-Col de Braus - 34,41km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (Tourette du Chateau-Saint Antonin - 24,8km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (Sigale-Col de Bleine - 28,39km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (Tourette du Chateau-Saint Antonin 2 - 24,8km)
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (Sigale-Col de Bleine 2 - 28,39km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (Sospel-Turini-La Bollene - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (Lantosque-Luceram - 19,62km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (Sospel-Turini-La Bollene 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 15η ε.δ. (Lantosque-Luceram 2 - 19,62km)
Τελικά Αποτελέσματα
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km) | Ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα έκανε ο Marcus Gronholm (Peugeot 307) με 17:20.9"
GRONHOLM (Peugeot) Κόλησε η 3η ταχύτητα 4 χλμ από το τέλος της ε.δ. και αργότερα κόλησε η 4η. Έσπρωξαν το αυτοκίνητο στο σέρβις. | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Χρόνος | Διαφ. 1ου | | Α/Α | Νο | Οδηγός Όχημα | Ομ. Κλ. | Θέση Ομ. Κλ. | Συνολικός Χρόνος | Διαφ. 1ου Προηγ. | 1 | 3 M | LOEB Citroen | A 8 | 1 1 | 16:53.7 | **:**.* (**:**.*) | | 1 | 5 M | GRONHOLM Peugeot | A 8 | 1 1 | 50:09.4 | **:**.* (**:**.*) | 2 | 4 M | SAINZ Citroen | A 8 | 2 2 | 16:55.5 | +1.8 (+1.8) | | 2 | 3 M | LOEB Citroen | A 8 | 2 2 | 50:17.6 | +8.2 (+8.2) | 3 | 5 M | GRONHOLM Peugeot | A 8 | 3 3 | 17:02.1 | +8.4 (+6.6) | | 3 | 7 M | MARTIN Ford | A 8 | 3 3 | 50:20.8 | +11.4 (+3.2) | 4 | 7 M | MARTIN Ford | A 8 | 4 4 | 17:04.4 | +10.7 (+2.3) | | 4 | 8 M | DUVAL Ford | A 8 | 4 4 | 50:36.9 | +27.5 (+16.1) | 5 | 8 M | DUVAL Ford | A 8 | 5 5 | 17:06.5 | +12.8 (+2.1) | | 5 | 4 M | SAINZ Citroen | A 8 | 5 5 | 50:42.6 | +33.2 (+5.7) | 6 | 1 M | SOLBERG Subaru | A 8 | 6 6 | 17:08.8 | +15.1 (+2.3) | | 6 | 69 | KRESTA Hyundai | A 8 | 6 6 | 51:11.7 | +1:02.3 (+29.1) | 7 | 6 M | LOIX Peugeot | A 8 | 7 7 | 17:19.7 | +25.10 (+10.9) | | 7 | 1 M | SOLBERG Subaru | A 8 | 7 7 | 51:23.8 | +1:14.4 (+12.1) | 8 | 69 | KRESTA Hyundai | A 8 | 8 8 | 17:21.4 | +27.7 (+1.7) | | 8 | 10 M | GALLI Mitsubishi | A 8 | 8 8 | 51:46.2 | +1:36.8 (+22.4) | 9 | 61 | VOUILLOZ Peugeot | A 8 | 9 9 | 17:23.7 | +29.10 (+2.3) | | 9 | 6 M | LOIX Peugeot | A 8 | 9 9 | 51:46.5 | +1:37.1 (+0.3) | 10 | 2 M | HIRVONEN Subaru | A 8 | 10 10 | 17:34.6 | +40.9 (+10.9) | | 10 | 61 | VOUILLOZ Peugeot | A 8 | 10 10 | 51:49.3 | +1:39.9 (+2.8) | 11 | 62 | CAMPOS Peugeot | A 8 | 11 11 | 17:37.4 | +43.7 (+2.8) | | 11 | 2 M | HIRVONEN Subaru | A 8 | 11 11 | 52:17.8 | +2:08.4 (+28.5) | 12 | 11 | WARMBOLD Ford | A 8 | 12 12 | 17:52.1 | +58.4 (+14.7) | | 12 | 62 | CAMPOS Peugeot | A 8 | 12 12 | 52:39.6 | +2:30.2 (+21.8) | 13 | 10 M | GALLI Mitsubishi | A 8 | 13 13 | 17:52.9 | +59.2 (+0.8) | | 13 | 11 | WARMBOLD Ford | A 8 | 13 13 | 53:17.0 | +3:07.6 (+37.4) | 14 | 70 | VALIMAKI Hyundai | A 8 | 14 14 | 18:01.2 | +1:07.5 (+8.3) | | 14 | 9 M | PANIZZI Mitsubishi | A 8 | 14 14 | 53:26.4 | +3:17.0 (+9.4) | 15 | 39 J | BERNARDI Renault | A 6 | 15 1 | 18:05.2 | +1:11.5 (+4.0) | | 15 | 63 | BURRI Subaru | A 8 | 15 15 | 53:30.5 | +3:21.1 (+4.1) | 16 | 63 | BURRI Subaru | A 8 | 16 15 | 18:07.8 | +1:14.1 (+2.6) | | 16 | 70 | VALIMAKI Hyundai | A 8 | 16 16 | 54:02.5 | +3:53.1 (+32.0) | 17 | 71 | BERES Hyundai | A 8 | 17 16 | 18:09.3 | +1:15.6 (+1.5) | | 17 | 71 | BERES Hyundai | A 8 | 17 17 | 54:33.9 | +4:24.5 (+31.4) | 18 | 36 J | MEEKE Opel | A 6 | 18 2 | 18:13.2 | +1:19.5 (+3.9) | | 18 | 45 J | ANDERSSON Suzuki | A 6 | 18 1 | 54:38.2 | +4:28.8 (+4.3) | 19 | 45 J | ANDERSSON Suzuki | A 6 | 19 3 | 18:16.4 | +1:22.7 (+3.2) | | 19 | 39 J | BERNARDI Renault | A 6 | 19 2 | 54:54.1 | +4:44.7 (+15.9) | 20 | 32 J | AAVA Suzuki | A 6 | 20 4 | 18:17.3 | +1:23.6 (+0.9) | | 20 | 36 J | MEEKE Opel | A 6 | 20 3 | 55:09.7 | +5:00.3 (+15.6) | 21 | 9 M | PANIZZI Mitsubishi | A 8 | 21 17 | 18:18.6 | +1:24.9 (+1.3) | | 21 | 35 J | KATAJAMAKI Suzuki | A 6 | 21 4 | 55:09.8 | +5:00.4 (+0.1) | 22 | 35 J | KATAJAMAKI Suzuki | A 6 | 22 5 | 18:22.9 | +1:29.2 (+4.3) | | 22 | 32 J | AAVA Suzuki | A 6 | 22 5 | 55:10.9 | +5:01.5 (+1.1) | 23 | 33 J | WILKS Suzuki | A 6 | 23 6 | 18:32.7 | +1:38.10 (+9.8) | | 23 | 40 J | CHICHERIT Citroen | A 6 | 23 6 | 55:22.5 | +5:13.1 (+11.6) | 24 | 51 J | COLS Renault | A 6 | 24 7 | 18:34.7 | +1:40.10 (+2.0) | | 24 | 33 J | WILKS Suzuki | A 6 | 24 7 | 55:31.2 | +5:21.8 (+8.7) | 25 | 40 J | CHICHERIT Citroen | A 6 | 25 8 | 18:36.2 | +1:42.5 (+1.5) | | 25 | 51 J | COLS Renault | A 6 | 25 8 | 56:10.6 | +6:01.2 (+39.4) | 26 | 67 | ROUX Ford | A 8 | 26 18 | 18:52.4 | +1:58.7 (+16.2) | | 26 | 31 J | BALDACCI Suzuki | A 6 | 26 9 | 56:11.7 | +6:02.3 (+1.1) | 27 | 34 J | BROCCOLI Fiat | A 6 | 27 9 | 19:06.1 | +2:12.4 (+13.7) | | 27 | 44 J | SCORCIONI Fiat | A 6 | 27 10 | 56:31.7 | +6:22.3 (+20.0) | 28 | 44 J | SCORCIONI Fiat | A 6 | 28 10 | 19:11.4 | +2:17.7 (+5.3) | | 28 | 75 | ROSSETTI Citroen | A 6 | 28 11 | 56:40.4 | +6:31.0 (+8.7) | 29 | 66 | BOLAND Subaru | A 8 | 29 19 | 19:11.8 | +2:18.1 (+0.4) | | 29 | 34 J | BROCCOLI Fiat | A 6 | 29 12 | 56:47.1 | +6:37.7 (+6.7) | 30 | 75 | ROSSETTI Citroen | A 6 | 30 11 | 19:21.5 | +2:27.8 (+9.7) | | 30 | 67 | ROUX Ford | A 8 | 30 18 | 56:57.0 | +6:47.6 (+9.9) | 31 | 38 J | FEGHALI Ford | A 6 | 31 12 | 19:23.9 | +2:30.2 (+2.4) | | 31 | 46 J | PONS Fiat | A 6 | 31 13 | 57:44.0 | +7:34.6 (+47.0) | 32 | 31 J | BALDACCI Suzuki | A 6 | 32 13 | 19:25.2 | +2:31.5 (+1.3) | | 32 | 66 | BOLAND Subaru | A 8 | 32 19 | 57:47.6 | +7:38.2 (+3.6) | 33 | 46 J | PONS Fiat | A 6 | 33 14 | 19:28.4 | +2:34.7 (+3.2) | | 33 | 42 J | BIASION Fiat | A 6 | 33 14 | 58:07.7 | +7:58.3 (+20.1) | 34 | 43 J | LATVALA Ford | A 6 | 34 15 | 19:31.3 | +2:37.6 (+2.9) | | 34 | 38 J | FEGHALI Ford | A 6 | 34 15 | 58:26.6 | +8:17.2 (+18.9) | 35 | 42 J | BIASION Fiat | A 6 | 35 16 | 19:40.5 | +2:46.8 (+9.2) | | 35 | 47 J | TABATON Fiat | A 6 | 35 16 | 1:01:17.7 | +11:08.3 (+2:51.1) | 36 | 37 J | CECCHETTINI Renault | A 6 | 36 17 | 20:16.0 | +3:22.3 (+35.5) | | 36 | 37 J | CECCHETTINI Renault | A 6 | 36 17 | 1:01:53.6 | +11:44.2 (+35.9) | 37 | 50 J | MARSHALL Renault | A 6 | 37 18 | 20:41.3 | +3:47.6 (+25.3) | | 37 | 50 J | MARSHALL Renault | A 6 | 37 18 | 1:02:13.4 | +12:04.0 (+19.8) | 38 | 64 | ERRANI Skoda | A 8 | 38 20 | 20:46.8 | +3:53.1 (+5.5) | | 38 | 64 | ERRANI Skoda | A 8 | 38 20 | 1:03:16.3 | +13:06.9 (+1:02.9) | 39 | 47 J | TABATON Fiat | A 6 | 39 19 | 20:57.0 | +4:03.3 (+10.2) | | 39 | 43 J | LATVALA Ford | A 6 | 39 19 | 1:19:14.7 | +29:05.3 (+15:58.4) |
|
|