Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Μοντε Κάρλο (J)  / Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 1η ε.δ. (Selonnet-Breziers - 22,64km)
Αποτελέσματα μετά την 2η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km)
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ. (Selonnet-Breziers 2 - 22,64km)
Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km)
Αποτελέσματα μετά την 5η ε.δ. (Laborel-L’Aubergerie - 26,68km)
Αποτελέσματα μετά την 6η ε.δ. (Rosans-L’Epine - 31,81km)
Αποτελέσματα 1ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 7η ε.δ. (Lantosque-Col de Braus - 34,41km)
Αποτελέσματα μετά την 8η ε.δ. (Tourette du Chateau-Saint Antonin - 24,8km)
Αποτελέσματα μετά την 9η ε.δ. (Sigale-Col de Bleine - 28,39km)
Αποτελέσματα μετά την 10η ε.δ. (Tourette du Chateau-Saint Antonin 2 - 24,8km)
Αποτελέσματα μετά την 11η ε.δ. (Sigale-Col de Bleine 2 - 28,39km)
Αποτελέσματα 2ου Σκέλους
Αποτελέσματα μετά την 12η ε.δ. (Sospel-Turini-La Bollene - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 13η ε.δ. (Lantosque-Luceram - 19,62km)
Αποτελέσματα μετά την 14η ε.δ. (Sospel-Turini-La Bollene 2 - 32,58km)
Αποτελέσματα μετά την 15η ε.δ. (Lantosque-Luceram 2 - 19,62km)
Τελικά Αποτελέσματα

Αποτελέσματα μετά την 4η ε.δ. (Piegut-Urtis - 20,28km)
 
   Ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα έκανε ο Marcus Gronholm (Peugeot 307) με 17:20.9"
   GRONHOLM (Peugeot) Κόλησε η 3η ταχύτητα 4 χλμ από το τέλος της ε.δ. και αργότερα κόλησε η 4η. Έσπρωξαν το αυτοκίνητο στο σέρβις.
Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Χρόνος Διαφ. 1ου Α/Α Νο Οδηγός
Όχημα
Ομ.
Κλ.
Θέση
Ομ.
Κλ.
Συνολικός
Χρόνος
Διαφ. 1ου
Προηγ.
1
 
3
M
LOEB
Citroen
A
8
1
1
16:53.7
 
**:**.*
(**:**.*)
 
 
1
 
5
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
1
1
50:09.4
 
**:**.*
(**:**.*)
2
 
4
M
SAINZ
Citroen
A
8
2
2
16:55.5
 
+1.8
(+1.8)
 
 
2
 
3
M
LOEB
Citroen
A
8
2
2
50:17.6
 
+8.2
(+8.2)
3
 
5
M
GRONHOLM
Peugeot
A
8
3
3
17:02.1
 
+8.4
(+6.6)
 
 
3
 
7
M
MARTIN
Ford
A
8
3
3
50:20.8
 
+11.4
(+3.2)
4
 
7
M
MARTIN
Ford
A
8
4
4
17:04.4
 
+10.7
(+2.3)
 
 
4
 
8
M
DUVAL
Ford
A
8
4
4
50:36.9
 
+27.5
(+16.1)
5
 
8
M
DUVAL
Ford
A
8
5
5
17:06.5
 
+12.8
(+2.1)
 
 
5
 
4
M
SAINZ
Citroen
A
8
5
5
50:42.6
 
+33.2
(+5.7)
6
 
1
M
SOLBERG
Subaru
A
8
6
6
17:08.8
 
+15.1
(+2.3)
 
 
6
 
69
 
KRESTA
Hyundai
A
8
6
6
51:11.7
 
+1:02.3
(+29.1)
7
 
6
M
LOIX
Peugeot
A
8
7
7
17:19.7
 
+25.10
(+10.9)
 
 
7
 
1
M
SOLBERG
Subaru
A
8
7
7
51:23.8
 
+1:14.4
(+12.1)
8
 
69
 
KRESTA
Hyundai
A
8
8
8
17:21.4
 
+27.7
(+1.7)
 
 
8
 
10
M
GALLI
Mitsubishi
A
8
8
8
51:46.2
 
+1:36.8
(+22.4)
9
 
61
 
VOUILLOZ
Peugeot
A
8
9
9
17:23.7
 
+29.10
(+2.3)
 
 
9
 
6
M
LOIX
Peugeot
A
8
9
9
51:46.5
 
+1:37.1
(+0.3)
10
 
2
M
HIRVONEN
Subaru
A
8
10
10
17:34.6
 
+40.9
(+10.9)
 
 
10
 
61
 
VOUILLOZ
Peugeot
A
8
10
10
51:49.3
 
+1:39.9
(+2.8)
11
 
62
 
CAMPOS
Peugeot
A
8
11
11
17:37.4
 
+43.7
(+2.8)
 
 
11
 
2
M
HIRVONEN
Subaru
A
8
11
11
52:17.8
 
+2:08.4
(+28.5)
12
 
11
 
WARMBOLD
Ford
A
8
12
12
17:52.1
 
+58.4
(+14.7)
 
 
12
 
62
 
CAMPOS
Peugeot
A
8
12
12
52:39.6
 
+2:30.2
(+21.8)
13
 
10
M
GALLI
Mitsubishi
A
8
13
13
17:52.9
 
+59.2
(+0.8)
 
 
13
 
11
 
WARMBOLD
Ford
A
8
13
13
53:17.0
 
+3:07.6
(+37.4)
14
 
70
 
VALIMAKI
Hyundai
A
8
14
14
18:01.2
 
+1:07.5
(+8.3)
 
 
14
 
9
M
PANIZZI
Mitsubishi
A
8
14
14
53:26.4
 
+3:17.0
(+9.4)
15
 
39
J
BERNARDI
Renault
A
6
15
1
18:05.2
 
+1:11.5
(+4.0)
 
 
15
 
63
 
BURRI
Subaru
A
8
15
15
53:30.5
 
+3:21.1
(+4.1)
16
 
63
 
BURRI
Subaru
A
8
16
15
18:07.8
 
+1:14.1
(+2.6)
 
 
16
 
70
 
VALIMAKI
Hyundai
A
8
16
16
54:02.5
 
+3:53.1
(+32.0)
17
 
71
 
BERES
Hyundai
A
8
17
16
18:09.3
 
+1:15.6
(+1.5)
 
 
17
 
71
 
BERES
Hyundai
A
8
17
17
54:33.9
 
+4:24.5
(+31.4)
18
 
36
J
MEEKE
Opel
A
6
18
2
18:13.2
 
+1:19.5
(+3.9)
 
 
18
 
45
J
ANDERSSON
Suzuki
A
6
18
1
54:38.2
 
+4:28.8
(+4.3)
19
 
45
J
ANDERSSON
Suzuki
A
6
19
3
18:16.4
 
+1:22.7
(+3.2)
 
 
19
 
39
J
BERNARDI
Renault
A
6
19
2
54:54.1
 
+4:44.7
(+15.9)
20
 
32
J
AAVA
Suzuki
A
6
20
4
18:17.3
 
+1:23.6
(+0.9)
 
 
20
 
36
J
MEEKE
Opel
A
6
20
3
55:09.7
 
+5:00.3
(+15.6)
21
 
9
M
PANIZZI
Mitsubishi
A
8
21
17
18:18.6
 
+1:24.9
(+1.3)
 
 
21
 
35
J
KATAJAMAKI
Suzuki
A
6
21
4
55:09.8
 
+5:00.4
(+0.1)
22
 
35
J
KATAJAMAKI
Suzuki
A
6
22
5
18:22.9
 
+1:29.2
(+4.3)
 
 
22
 
32
J
AAVA
Suzuki
A
6
22
5
55:10.9
 
+5:01.5
(+1.1)
23
 
33
J
WILKS
Suzuki
A
6
23
6
18:32.7
 
+1:38.10
(+9.8)
 
 
23
 
40
J
CHICHERIT
Citroen
A
6
23
6
55:22.5
 
+5:13.1
(+11.6)
24
 
51
J
COLS
Renault
A
6
24
7
18:34.7
 
+1:40.10
(+2.0)
 
 
24
 
33
J
WILKS
Suzuki
A
6
24
7
55:31.2
 
+5:21.8
(+8.7)
25
 
40
J
CHICHERIT
Citroen
A
6
25
8
18:36.2
 
+1:42.5
(+1.5)
 
 
25
 
51
J
COLS
Renault
A
6
25
8
56:10.6
 
+6:01.2
(+39.4)
26
 
67
 
ROUX
Ford
A
8
26
18
18:52.4
 
+1:58.7
(+16.2)
 
 
26
 
31
J
BALDACCI
Suzuki
A
6
26
9
56:11.7
 
+6:02.3
(+1.1)
27
 
34
J
BROCCOLI
Fiat
A
6
27
9
19:06.1
 
+2:12.4
(+13.7)
 
 
27
 
44
J
SCORCIONI
Fiat
A
6
27
10
56:31.7
 
+6:22.3
(+20.0)
28
 
44
J
SCORCIONI
Fiat
A
6
28
10
19:11.4
 
+2:17.7
(+5.3)
 
 
28
 
75
 
ROSSETTI
Citroen
A
6
28
11
56:40.4
 
+6:31.0
(+8.7)
29
 
66
 
BOLAND
Subaru
A
8
29
19
19:11.8
 
+2:18.1
(+0.4)
 
 
29
 
34
J
BROCCOLI
Fiat
A
6
29
12
56:47.1
 
+6:37.7
(+6.7)
30
 
75
 
ROSSETTI
Citroen
A
6
30
11
19:21.5
 
+2:27.8
(+9.7)
 
 
30
 
67
 
ROUX
Ford
A
8
30
18
56:57.0
 
+6:47.6
(+9.9)
31
 
38
J
FEGHALI
Ford
A
6
31
12
19:23.9
 
+2:30.2
(+2.4)
 
 
31
 
46
J
PONS
Fiat
A
6
31
13
57:44.0
 
+7:34.6
(+47.0)
32
 
31
J
BALDACCI
Suzuki
A
6
32
13
19:25.2
 
+2:31.5
(+1.3)
 
 
32
 
66
 
BOLAND
Subaru
A
8
32
19
57:47.6
 
+7:38.2
(+3.6)
33
 
46
J
PONS
Fiat
A
6
33
14
19:28.4
 
+2:34.7
(+3.2)
 
 
33
 
42
J
BIASION
Fiat
A
6
33
14
58:07.7
 
+7:58.3
(+20.1)
34
 
43
J
LATVALA
Ford
A
6
34
15
19:31.3
 
+2:37.6
(+2.9)
 
 
34
 
38
J
FEGHALI
Ford
A
6
34
15
58:26.6
 
+8:17.2
(+18.9)
35
 
42
J
BIASION
Fiat
A
6
35
16
19:40.5
 
+2:46.8
(+9.2)
 
 
35
 
47
J
TABATON
Fiat
A
6
35
16
1:01:17.7
 
+11:08.3
(+2:51.1)
36
 
37
J
CECCHETTINI
Renault
A
6
36
17
20:16.0
 
+3:22.3
(+35.5)
 
 
36
 
37
J
CECCHETTINI
Renault
A
6
36
17
1:01:53.6
 
+11:44.2
(+35.9)
37
 
50
J
MARSHALL
Renault
A
6
37
18
20:41.3
 
+3:47.6
(+25.3)
 
 
37
 
50
J
MARSHALL
Renault
A
6
37
18
1:02:13.4
 
+12:04.0
(+19.8)
38
 
64
 
ERRANI
Skoda
A
8
38
20
20:46.8
 
+3:53.1
(+5.5)
 
 
38
 
64
 
ERRANI
Skoda
A
8
38
20
1:03:16.3
 
+13:06.9
(+1:02.9)
39
 
47
J
TABATON
Fiat
A
6
39
19
20:57.0
 
+4:03.3
(+10.2)
 
 
39
 
43
J
LATVALA
Ford
A
6
39
19
1:19:14.7
 
+29:05.3
(+15:58.4)