Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Κατά 90% έτοιμο το DS3 WRC! 3/9/2009 6:30 μμ

Ο διάδοχος της C4 WRC, ο οποίος και θα βασίζεται στο νέο DS3 είναι σύμφωνα με τον επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, κατά 90% έτοιμος! Το νέο DS3 θα παρουσιαστεί και επίσημα στο κοινό στην έκθεση Φρανκφούρτης που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες εβδομάδες, ενώ οι πωλήσεις του θα αρχίσουν το Μάρτιο του 2010. Το νέο αγωνιστικό μοντέλο, θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000 και θα εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ., όπως θα προβλέπουν οι νέοι κανονισμοί που θα διέπουν το σπορ από το 2011. Ο Quesnel υποστήριξε ότι η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει αρχίσει από την αρχή του τρέχοντος έτους(!), αρχικά ως δίλιτρο, αλλά με την εξέλιξη του συγκεκριμένου κινητήρα να σταματάει μετά από την απόφαση της FIA για μείωση του κυβισμού. Ο Quesnel υποστήριξε ότι δεν πρόκειται να ομολογκαριστεί δίλιτρη έκδοση του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να ανταγωνιστεί τις αντίστοιχες εκδόσεις των Fiesta και Abarth S2000, αφού για αυτό το λόγο υπάρχει το Peugeot 207 S2000 του γκρουπ PSA. «Ακόμα, έχουμε περίπου 30 207 προς πώληση. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα να κατασκευάσουμε ένα DS3 S2000. Η Citroen έχει μοναδική κατεύθυνση το WRC και για αυτό προτιμούμε να κατασκευάσουμε μόνο έναν 1.600άρη κινητήρα και να δουλέψουμε πολύ καλά σε αυτόν. Τώρα, απλά περιμένουμε τις αποφάσεις στις 9 Σεπτεμβρίου. Ήμαστε σίγουροι ότι θα πρόκειται για έναν 1.600.αρη κινητήρα, είτε δικό μας, είτε για τον κοινό «global» κινητήρα που υφίσταται σαν σκέψη. Η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει ολοκληρωθεί κατά 90%».

Στη συνέχεια, εξήγησε τους λόγους που επιλέχθηκε το DS3. «Οι λόγοι που επιλέξαμε το DS3 για το νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο, είχαν να κάνουν σαφώς με το μάρκετινγκ. Είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Citroenσε αυτή την κατηγορία και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα δουλέψουμε σε αυτό. Είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο και ουσιαστικά έχει το ίδιο πάτωμα με το C3, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν όλα είναι ίδια». Ο Quesnel, ολοκλήρωσε λέγοντας ότι τα περισσότερα μηχανικά μέρη, όπως το κιβώτιο και οι αναρτήσεις, έχουν ήδη κατασκευαστεί και κάποια από αυτά είναι πιθανόν να χρησιμοποιηθούν ως εξέλιξη του 207._Π.Τ.panost@4troxoi.gr