Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Εγκαταλείπεται η ιδέα των S2000+! 27/2/2009 1:50 μμ

Και το γαϊτανάκι σχετικά με τους τεχνικούς κανονισμούς του WRC συνεχίζεται, με τον Morris Chandler, πρόεδρο της επιτροπής Ράλλυ, να δηλώνει ανοικτά πλέον ότι οι κινητήρες των αυτοκινήτων στην κορυφαία κατηγορία του WRC δεν θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι, τουλάχιστον μέχρι το 2013! Ο Chanlder, μίλησε σχετικά στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, αναφέροντας ότι τα αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν τα σημερινά WRC από την νέα χρονιά, θα είναι προδιαγραφών S2000, ουσιαστικά στη σημερινή τους μορφή. Μάλιστα, ο ίδιος υποστήριξε ότι η ιδέα των S2000+, ουσιαστικά των S2000 με την προσθήκη του variant kit και του τούρμπο, απορρίφθηκε και το μόνο που απομένει είναι κάτι τέτοιο να εγκριθεί στην σύσκεψη της επιτροπής Ράλλυ τον Μάρτιο. Οι λόγοι; Μα φυσικά η οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει την πόρτα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έτσι, άμεσα αναμένεται τα S2000 να ξεκινήσουν να αντικαταστήσουν τα WRC από το 2010 και ολοκληρωτικά το 2011. Παράλληλα, η τεχνική επιτροπή θα προτείνει να έχουνε μερικές αλλαγές, όπως μικρές αλλαγές στο αμάξωμα για να διαφοροποιούνται από τα σημερινά S2000, ενώ ο κόφτης ίσως ανέβει στις 8.500 σ.α.λ., αντί των 8.000 σ.α.λ. που είναι μέχρι σήμερα. Και πότε θα δούμε ξανά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα στο WRC; Το 2013! Η σκέψη των ανθρώπων της FIA, πάντα σε συνεργασία με τους Κατασκευαστές, είναι η βάση των αυτοκινήτων να αποτελέσουν αυτοκίνητα παραγωγής μαζικής παραγωγής, με κινητήρα έως 1.600 κ.εκ. και τούρμπο. Μάλιστα, αν υιοθετηθεί η ιδέα του χειμερινού προγράμματος, είναι πιθανό να δούμε τα νέα αυτοκίνητα από το χειμώνα του 2012. Πάντως, όλες οι αλλαγές που συζητήθηκαν και προτείνονται πρέπει να περάσουν από έγκριση της επιτροπής Ράλλυ το Μάρτιο, για να μπορέσει κανείς να πει με σιγουριά ότι θα ισχύσουν.

Ο Morris Chandler, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Αυτή τη στιγμή, πρέπει να παρατηρήσουμε τρία στοιχεία. Η οικονομία είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση, οι Κατασκευαστές πρέπει να κατασκευάζουν αυτοκίνητα που παράγουν και θέλουν να πουλήσουν στις αγορές, την ώρα που τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται στο WRC, είναι διαθέσιμα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στο WRC. Έτσι, το κιτ αλλαγών των S2000 θα περιοριστεί στην μόνο στην αισθητική, ενώ υπερτροφοδοτούμενα σύνολα θα δούμε όταν οι κινητήρες 1.600 κ.εκ. εξελιχθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. Υπήρχαν σκέψεις, αναφορικά ότι στο θέμα της απόδοσης αυτό θα αποτελέσει ένα βήμα πίσω, αλλά οι τεχνικοί ήδη εργάζονται επάνω στον τρόπο με τον οποίο θα βελτιώσουμε την απόδοση των αυτοκινήτων. Τέλος, πρέπει να θυμόμαστε ότι οι κινητήρες των 1.600 κ.εκ. είναι μαζικής παραγωγής και αυτό είναι κάτι που θέλουν οι Κατασκευαστές». Παράλληλα, ο Chandler υποστήριξε ότι ένα διαφοροποιημένο πρόγραμμα θα παρουσιαστεί στην επιτροπή Ράλλυ τον Μάρτιο για έγκριση, το οποίο όπως σας είχαμε ενημερώσει, αναμένεται να έχει κάποιους σταθερούς αγώνες και κάποιους που θα εναλλάσονται, την ώρα που δεν πρέπει να αποκλείει κανείς το ενδεχόμενο της αλλαγής του προγράμματος, σε χειμερινό._Π.Τ.panost@4troxoi.gr