Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Pirelli Star Driver: Μέσα στο συναγωνισμό! 25/10/2008 7:12 μμ

Η περιπέτεια του Pirelli Star Driver ολοκληρώθηκε για το Λευτέρη Σωτήρχο και το Νίκο Ζακχαίο.
Ο Herman Gassner ήταν σύμφωνα με τους χρόνους των ε.δ., ο ταχύτερος όλων.
Η μεγάλη έκπληξη της ασφάλτου ήταν ο Ιρλανδός Keith Cronin, ο οποίος και κέρδισε τις δύο από τις ε.δ. σε αυτή την επιφάνεια.
Ο διαγωνισμός της Pirelli, ο οποίος και αναζητά δύο οδηγούς που θα συμμετάσχουν τη νέα χρονιά στο Πρωτάθλημα Παραγωγής ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα με την τέλεση και της ασφάλτινης δοκιμασίας. Συγκεκριμένα, τα πληρώματα πραγματοποίησαν τρεις φορές μία ασφάλτινη ειδική συνολικού μήκους 11,5 χιλιομέτρων, με τους κριτές να εναλλάσσουν τις θέσεις τους σε αυτή. Οι «δικοί μας», ο Λευτέρης Σωτήρχος και ο Νίκος Ζακχαίος, ξεκίνησαν την προσπάθεια τους με τις ελπίδες όλων για μία εξαιρετική εμφάνιση, την οποία και εν τέλει έκαναν πραγματικότητα τηρουμένων των αναλογιών και των συνθηκών. Και το λέμε αυτό, διότι ο Έλληνας οδηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου, το οποίο και ήταν αρκετά νευρικό στις μπούκες, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να σημειώσει τις επιδόσεις που όλοι περίμεναν σε αυτές τις επιφάνειες. Βέβαια, οι χρόνοι του ήταν άκρως ανταγωνιστικοί, αφού στις δύο από τις τρεις ειδικές, η διαφορά του από τον πρώτο ήταν μόλις 3 δευτερόλεπτα! Στην μία, βέβαια, και συγκεκριμένα στο πρώτο πέρασμα από την ειδική, πραγματοποίησαν ένα τετ α κε, το οποίο και τους κόστισε πολύτιμο χρόνο. Σε συνδυασμό, μάλιστα, και με το σβήσιμο του κινητήρα στο χωμάτινο σκέλος, η έκτη θέση στην άτυπη γενική κατάταξη, μόνο ως επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί.

Ο Λευτέρης, αμέσως μετά το τέλος και του ασφάλτινου σκέλους, μας είπε: «Η ασφάλτινη ειδική ήταν πολύ ωραία, πολύ γρήγορη, αλλά λίγο ασυνήθιστες για εμάς. Ο δρόμος είχε πολύ πρόσφυση, με πολλά κομμάτια γρήγορα και με μπούκες με πολλά χιλιόμετρα. Είναι διαφορετικό σε σχέση με ότι έχουμε συναντήσει στη χώρα μας. Ένα πρόβλημα είχαμε με το στήσιμο του αυτοκινήτου, το οποίο ήταν και το μοναδικό, και συγκεκριμένα με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο και ήταν πολύ νευρικό στις μπούκες. Κατά άλλα, όλα καλά πήγανε. Οδηγικά, πιστεύω πως κάναμε ότι καλύτερο ήταν δυνατόν αυτή τη στιγμή, ενώ το αποτέλεσμα δεν θεωρώ πως είναι και ότι καλύτερο. Σίγουρα, είναι αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή».

Βέβαια, ο Λευτέρης και ο Νίκος σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να απογοητεύονται και αυτό είναι κάτι που ξέρουν και οι δύο, αφού από την συμμετοχή τους σε αυτό το διαγωνισμό έχουν αποκομίσει μόνο κέρδη. «Σίγουρα, έχουμε κερδίσει πολλά με την παρουσία μας εδώ», μας είπε ο Λεύτερής. Και συνέχισε: «Το να κάνεις αγώνα με αντιπάλους οι οποίοι είναι εξαιρετικοί στη χώρα τους, αφού η εκάστοτε ομοσπονδία έστειλε καλούς οδηγούς μέχρι κάποια ηλικία, και να καταφέρνεις να είσαι μέσα στον συναγωνισμό και όχι μακριά από αυτόν, σημαίνει ότι είσαι σε καλό επίπεδο. Γνωρίζουμε, πως δεν είναι ότι καλύτερο η πρώτη μας εμπειρία στο εξωτερικό να είναι σε έναν τέτοιο διαγωνισμό, αλλά αυτή ήταν μία μοναδική ευκαιρία για εμάς, από την οποία και αποκομίσαμε μοναδικές εμπειρίες».

Πίσω στο διαγωνισμό τώρα, ο 20χρονος Herman Gassner με το EVO IX κατάφερε να τερματίσει πρώτος και ταχύτερος όλων στην άτυπη κατάταξη, με ελάχιστη διαφορά από τον Ιρλανδό Keith Kronin. Ο Γερμανός οδηγός ήταν από τα αστέρια που έλαμψαν στο διαγωνισμό, αφού οι επιδόσεις του ήταν σε κορυφαίο επίπεδο τόσο στο χώμα, όσο και στην άσφαλτο. Ο Cronin από την πλευρά του, ήταν ίσως ο ταχύτερος όλων στην άσφαλτο, αφού και οι αυστριακές ειδικές έμοιαζαν πάρα πολύ με αυτές της χώρας του, αλλά οι επιδόσεις του στο χώμα ήταν μάλλον κάτω του μετρίου. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Simone Campedelli, ο οποίος μαζί με τον Gassner θεωρούνται από τους υποψήφιους για τη θέση που οδηγεί τη νέα χρονιά στο PWRC. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε την παρουσία του εξαιρετικού νεαρού Jarkko Nikara, ο οποίος μπορεί να μην έκανε χρόνους κορυφής, αφού συμμετέχει με ένα Ford Fiesta ST, αλλά σίγουρα η οδήγηση του στις ειδικές, έκλεψε την παράσταση, και πιθανότατα να είναι ένας από τους οδηγούς που αξίζουν τη μία από τις δύο θέσεις του διαγωνισμού.

Πλέον, τα αυτοκίνητα έχουν τερματίσει, και αυτό που περιμένουν όλοι είναι η ετυμηγορία της επιτροπής. Μείνετε συντονισμένοι, αφού μετά τις 21:00 ώρα Ελλάδας αναμένεται να μάθουμε ποιοι θα είναι οι δύο οδηγοί που θα οδηγήσουν στο PWRC τη νέα χρονιά με τα χρώματα της Pirelli._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Άτυπη Γενική Κατάταξη
Α/αΠλήρωμαΑυτοκίνητοΚλάσηςΣυν. Χρόνος
1Gassner-WustenhagenMitsubishi Lancer EVO IXN/435:54.2
2Cronin-ShinnorsMitsubishi Lancer EVO IXN/435:56.0
3Campedelli-FappaniMitsubishi Lancer EVO IXN/436:00.2
4Wittmann-EttelMitsubishi Lancer EVO IXN/436:04.8
5Tomboly-RodriguezMitsubishi Lancer EVO IXN/436:21.6
6Σωτήρχος-ΖακχαίοςMitsubishi Lancer EVO IXΝ/436:31.4
7Rodrigues-CarvalhoMitsubishi Lancer EVO IXN/436:38.2
8Bieltvedt-EilertsenSubaru Impreza N11N/437:37.7
9Semerad-CeplechaMitsubishi Lancer EVO IXN/438:00.3
10Gould-MarschallRenault Clio RagniottiA/738:24.7
11Nikara-KallidepoFord Fiesta STA/738:49.7
12Typa-BaranCitroen C2 R2A/639:08.1
13Slavov-DobromirRenault Clio R3A/739:21.9
14Thierry-MaratteFord Fiesta STA/739:30.6
15Guerra - VelascoMitsubishi Lancer EVO IXN/439:47.8
16Yurdakul-ErkalFord Fiesta STA/740:47.6
17Nyman-HolmstrandFord Fiesta STA/71:30:16.2

Στα μάτια κοίταξαν τους αντιπάλους τους ο Λευτέρης Σωτήρχος και ο Νίκος Ζακχαίος, τόσο σε άσφαλτο, όσο και χώμα.