Pirelli Star Driver: Δείγμα θετικό και αισιοδοξία!
25/10/2008 1:34 μμ
O Λευτέρης Σωτήρχος με το Νίκο Ζακχαίο είναι μέσα στο συναγωνισμό στο χώμα...
Ο 20χρονος Γερμανός Herman Gassner είναι μέχρι στιγμής ο ταχύτερος όλων.
Εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του από το PWRC, o Simone Campedelli καταφέρνει και ξεχωρίζει.
Το αγωνιστικό μέρος του Pirelli Star Driver ξεκίνησε σήμερα το πρωί και το πρώτο σκέλος του ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα. Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό, έλαβαν μέρος σε μία χωμάτινη διαδρομή συνολικού μήκους 9,59 χιλιομέτρων, στην οποία και διαγωνίστηκαν τρεις φορές. Σε όλη τη διάρκεια της διεξαγωγής του σκέλους, οι κριτές άλλαζαν θέσεις μέσα στην ειδική προσπαθώντας να αποκομίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τους οδηγούς, οι οποίοι και στο χωμάτινο τερέν έδιναν τον καλύτερο τους εαυτό. Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, ο Λευτέρης Σωτήρχος με τον Νίκο Ζακχαίο στάθηκαν όχι απλά αξιοπρεπώς, αλλά κοίταξαν στα μάτια τους ταλαντούχους αντιπάλους τους. Οι χρόνοι τους σε όλα τα περάσματα ήταν ανταγωνιστικοί, την ώρα που ο συναγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος! Χαρακτηριστικά, σας αναφέρουμε ότι η διαφορά μεταξύ των πρώτων επτά πληρωμάτων στην κάθε ειδική ξεχωριστά, κυμαίνεται στα 3 μ 5 δευτερόλεπτα! Έτσι, αυτή τη στιγμή, ο Λευτέρης και ο Νίκος βρίσκονται στην 7η θέση της γενικής, αφού στο πρώτο πέρασμα από την ειδική η ατυχία φρόντισε να τους χαλάσει την εξαιρετική τους προσπάθεια. Βλέπετε, λίγα μέτρα από το flying του τερματισμού, ο κινητήρας του EVO έσβησε, δεν τέθηκε και πάλι σε λειτουργία, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να τερματίσει με σβηστό κινητήρα χάνοντας περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα. Αυτός ο χρόνος, τους στοιχίζει αυτή τη στιγμή και σε επίπεδο άτυπης γενικής, αφού βρίσκονται στην 7η θέση της κατάταξης, 21 δευτερόλεπτα από τον πρώτο. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι η επίδοση του Κυπελλούχου Ασφάλτου για το 2008 είναι εξαιρετική σε κάθε επίπεδο, αφού αρκεί να αναλογιστούμε ότι αυτή είναι μόλις η 2η παρουσία του στο χώμα, την ώρα που η συγκεκριμένη ειδική δεν θύμιζε σε τίποτα τις αντίστοιχες στη χώρα μας. Σίγουρα, στην άσφαλτο το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό, και οι ελπίδες όλων είναι ότι ο Λευτέρης θα είναι ταχύτερος όλων σε αυτού του είδους την επιφάνεια.
Ας δούμε, όμως, τι μας είπε ο Λευτέρης, μετά το χωμάτινο σκέλος του αγώνα: «Η ειδική ήταν πολύ ωραία, απλά από ένα σημείο και έπειτα, χάλασε από τις πολλές διελεύσεις, διότι την πραγματοποιήσαμε τρεις φορές, και ουσιαστικά το κάθε κομμάτι από δύο, άρα έξι περάσματα το κάθε αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα στο τέλος να έχει χαλάσει αρκετά. Σίγουρα, το χώμα δεν είναι το αγαπημένο μας στοιχείο, απλά δεν έχουμε εξοικειωθεί ακόμα μαζί του, αφού δεν έχουμε δουλέψει αρκετά σε αυτό. Ευχαριστημένοι είμαστε από το αποτέλεσμα, αν εξαιρέσουμε το πρώτο πέρασμα, όπου και έσβησε ο κινητήρας στα τελευταία μέτρα. Κατά τα άλλα όλα πήγαν καλά. Το αυτοκίνητο είναι καλό, αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία από το χώμα και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για αυτό. Τώρα έρχεται το ασφάλτινο κομμάτι και θα μπορέσουμε να πάμε λίγο καλύτερα».
Από εκεί και πέρα, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το επίπεδο του συναγωνισμού είναι ιδιαίτερα υψηλό. Τα πληρώματα που έχουν ξεχωρίσει είναι συγκεκριμένα πλέον, και ανάμεσα τους βρίσκεται ο 20χρονος Γερμανός Herman Gassner με EVO IX, ο οποίος είναι μέχρι στιγμής και ο ταχύτερος όλων. Βέβαια, ο Γερμανός είχε μία έξοδο στο πρώτο του πέρασμα, κάτι το οποίο κανείς δεν μπορεί να ξέρει πως θα το εκλάβουν οι κριτές. Πιο πίσω, ακολουθεί ο γνωστός από την συμμετοχή του στο PWRC, Simone Campedelli με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του δείχνει εξαιρετικά δείγματα γραφής. Εντυπωσιακός τόσο σε χρόνους, όσο και στα περάσματα του, είναι και ο 18χρονος Martin Semerad με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ο οποίος και ακολουθεί τρίτος στην άτυπη γενική. Πάντως, είναι χαρακτηριστικό το υπέρμετρο πάθος των νεαρών οδηγών, το οποίο και οδήγησε αρκετούς σε υπερβολές και μικροεξόδους, ενθουσιάζοντας τους πάρα πολλούς θεατές που παρακολουθούν το διαγωνισμό.
Η συνέχεια θα δοθεί σε λίγες ώρες, αφού αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα δέχονται τις περιποιήσεις των μηχανικών έτσι ώστε να είναι έτοιμα για την ασφάλτινη ειδική διαδρομή των 11,2 χιλιομέτρων. Εκεί, ο Λευτέρης ελπίζουμε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα κλέψει τις εντυπώσεις. Αν αυτό θα είναι αρκετό για το τελικό αποτέλεσμα; Κανείς δεν μπορεί να ξέρει, αφού εν τέλει οι χρόνοι δεν είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας σύμφωνα με τους κριτές του διαγωνισμού. Μείνετε συντονισμένοι, αφού το ταξίδι στο όνειρο δεν έχει τελειώσει ακόμα._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
Αποτελέσματα μετά την 3η ε.δ.
Α/α
Πλήρωμα
Αυτοκίνητο
Κλάσης
Συν. Χρόνος
1
Gassner-Wustenhagen
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:17.6
2
Campedelli-Fappani
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:19.4
3
Semerad-Ceplecha
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:19.5
4
Wittmann-Ettel
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:21.0
5
Cronin-Shinnors
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:24.5
6
Tomboly-Rodriguez
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:26.5
7
Σωτήρχος-Ζακχαίος
Mitsubishi Lancer EVO IX
Ν/4
17:38.7
8
Rodrigues-Carvalho
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
17:44.1
9
Bieltvedt-Eilertsen
Subaru Impreza N11
N/4
18:34.6
10
Gould-Marschall
Renault Clio Ragniotti
A/7
18:37.4
11
Nikara-Kallidepo
Ford Fiesta ST
A/7
18:54.7
12
Typa-Baran
Citroen C2 R2
A/6
18:54.7
13
Thierry-Maratte
Ford Fiesta ST
A/7
19:20.1
14
Slavov-Dobromir
Renault Clio R3
A/7
19:35.5
15
Yurdakul-Erkal
Ford Fiesta ST
A/7
19:43.0
16
Guerra - Velasco
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
20:30.2
17
Nyman-Holmstrand
Ford Fiesta ST
A/7
30:25.6
Μόλις στην 2η του εμφάνιση στο χώμα, ο Λευτέρης Σωτήρχος με τον Νίκο Ζακχαίο δίπλα του, είδε στα μάτια τον συναγωνισμό...