Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Διαφωνεί ο Morrie Chandler! 3/9/2008 1:11 μμ

Τις τελευταίες μέρες γίνεται ιδιαίτερος λόγος αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης του κάθε σκέλους στις ειδικές διαδρομές. Οι ομάδες έχουν εκφράσει ανοικτά πλέον την διαφωνία τους με τους ισχύοντες κανονισμούς και επιθυμούν την άμεση αλλαγή τους. Ο πρόεδρος της επιτροπής Ράλλυ, Morrie Chandler, όμως, έχει διαφορετική άποψη, την οποία και εξέφρασε στο βρετανικό Autosport. Καταρχήν, ο πρόεδρος της επιτροπής, δεν θεωρεί ότι πρέπει να επανέλθουμε στο σύστημα με την ανάποδη σειρά εκκίνησης των 15 πρώτων αυτοκινήτων. «Για μένα δεν είναι λογικό. Παίρναμε τον καλύτερο οδηγό, και τον βοηθούσαμε έτσι ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή σειρά εκκίνησης, έτσι ώστε να έχει ιδανικές συνθήκες στις ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να μεγαλώνουν, αντί να μειώνονται οι διαφορές. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν αρκετές διαφωνίες στη σύσκεψη της επιτροπής Ράλλυ τον επόμενο μήνα». Πάντως, δεν αρνείται ότι υπάρχουν αρκετοί που επιθυμούν την αλλαγή του ισχύοντος καθεστώτος. «Σίγουρα, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα θέλανε να αλλάξει. Ο επικεφαλής της Citroen Sport, Olivier Quesnel, μου είπε ξεκάθαρα ότι επιθυμεί την αλλαγή των κανονισμών. Νομίζω ότι το να αλλάζουν τη σειρά εκκίνησης των 15 πρώτων αυτοκινήτων να είναι υπερβολικό. Ίσως να αλλάζουμε τη σειρά των πέντε πρώτων ή έξι αυτοκινήτων», είπε ο Chandler.

Αναφορικά με το πρόβλημα που δημιουργείται στο απλό κοινό, σχετικά με τις τακτικές, αλλά και την σειρά εκκίνησης, ο Chandler ανάφερε: «Το μπέρδεμα με τον κόσμο ήταν να βλέπει τα πρώτα 15 αυτοκίνητα να εκκινούν ανάποδα στην ειδική. Αν κάποιος παρακολουθεί το σπορ, δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει και να το συνειδητοποιήσει, αλλά οι γονείς και όσοι δεν έχουν άμεση επαφή με το σπορ, δεν θα μπορούν να καταλάβουν ποιος οδηγεί τον αγώνα, αφού δεν θα περνάει πρώτος από τις ειδικές διαδρομές».

Με λίγα λόγια, οι άνθρωποι της FIA προσπαθούν να βρουν τον τρόπο για να κλείσουν για ακόμα μία φορά το κουτί της Πανδώρας, που οι ίδιοι με τις αποφάσεις του άνοιξαν. Η αλλαγή των κανονισμών, ήρθε για ένα μοναδικό λόγο. Για να δώσει ενδιαφέρον στο θεσμό. Οι άνθρωποι της FIA, γνώριζαν ότι στην περίπτωση που ο κανονισμός της αντίστροφης σειράς εκκίνησης ίσχυε, ήταν πολύ πιθανό ο νικητής σε κάθε αγώνα να ήταν ο ίδιος και συγκεκριμένα, θα μιλούσε γαλλικά. Μπροστά σε αυτό το πολύ πιθανό και εφικτό σενάριο, οι άνθρωποι της FIA αποφάσισαν να αλλάξουν το σύστημα. Για να μην χάσει το ενδιαφέρον του, ο θεσμός. Πιστεύει κανείς, ότι η κατάργηση του μους έγινε με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων και του κόστους; Αυτά τα ποσά είναι αστεία, μπροστά σε όλα αυτά που επενδύουν οι ομάδες κάθε χρόνο. Απλά, ήταν ακόμα ένα τρικ για να μπορέσουν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον και το συναγωνισμό σε υψηλά επίπεδα. Επειδή, όμως, μία λάθος απόφαση, συνήθως ακολουθείται από ακόμα μία, στο τέλος μοιάζει σχεδόν απίθανο να διορθώσει κανείς τα αδιόρθωτα. Και όλοι θα έχουν παράπονα. Από τους Κατασκευαστές και τις εταιρίες, τους οδηγούς, μέχρι και τον απλό θεατή. Πόσο μάλλον τον παραδοσιακό, ρομαντικό φίλο των αγώνων Ράλλυ._Π.Τ.panost@4troxoi.gr