Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Ο πολυνίκης! 3/9/2006 9:29 πμ

Τι να πει κανείς για το μικρόσωμο Γάλλο; Τα κατάφερε περίφημα και στην Ιαπωνία, επιστρέφοντας στις νίκες.
Πάλεψε όσο μπορούσε ο Marcus Gronholm, όμως στο τέλος 5,6 δλ. τον χώρισαν από το Loeb και τη νίκη.
Για τέταρτη φορά στους πέντε τελευταίους αγώνες θα ανέβουν στο βάθρο οι Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen.
H πολύ καλή εμφάνιση των Chris Atkinson - Glenn McNeall συνοδεύτηκε από την τέταρτη θέση στη γενική.
Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Dani Sordo, στην πρώτη του επίσκεψη στην Ιαπωνία!
Πρώτη εμφάνιση για την ομάδα του Eddie Stobart με Focus '06. Πάντως, οι Wilson και Companc δεν εντυπωσίασαν.
Ο Ιάπωνας Fumio Nutahara σημείωσε ανέλπιστα τη δεύτερή του νίκη στο φετινό Πρωτάθλημα Παραγωγής, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Latvala.
Ο Sebastien Loeb είναι πλέον ο πολυνίκης οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, τίτλο που έχει κερδίσει για τους συνοδηγούς ο Daniel Elena από την Αργεντινή, αφού σημείωσε στην Ιαπωνία την 27η νίκη της καριέρας του.

Ακόμη ένα ρεκόρ καταρρίφθηκε από το μικρόσωμο Γάλλο οδηγό, ο οποίος σήμερα έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε, ώστε να κερδίσει το ράλλυ Ιαπωνίας. Έτσι, ακολούθησε μαζί με το Daniel Elena συντηρητικό – για τα δεδομένα του – ρυθμό, αφήνοντας με αυτό τον τρόπο τους Marcus Gronholm – Timo Rautiainen να πλησιάσουν, με τη διαφορά τους στο τέλους να βρίσκεται στα 5,6 δλ. Αναμφίβολα, πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες νίκες στην καριέρα του Loeb, αφού όχι μόνο τον έθεσε ως τον οδηγό με τις περισσότερες νίκες, αλλά επετεύχθη και σε έναν αγώνα, που δεν είχε κερδίσει ποτέ στο παρελθόν. Επιπλέον, ο τίτλος των οδηγών βρίσκεται πάρα πολύ κοντά, την ώρα που η Citroen ελαχιστοποίησε τις απώλειές της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Από την άλλη μεριά, οι Gronholm – Rautiainen πάλεψαν πάρα πολύ, στα πηδάλια του Ford Focus RS WRC ’06, ενώ σήμερα προσπάθησαν για το απίθανο, φτάνοντας πολύ κοντά στους Γάλλους αντιπάλους τους, παραμένοντας όμως λίγο πίσω, τερματίζοντας δεύτεροι. Πάντως, ο Φινλανδός έδειξε τη μεγάλη του κλάση, όντας ο μοναδικός οδηγός που μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το Loeb, σε κάθε έδαφος. Για ακόμη έναν αγώνα, στο βάθρο των νικητών μαζί με τους Loeb και Gronholm, θα βρεθεί ο Mikko Hirvonen με το Jarmo Lehtinen. Ο δεύτερος οδηγός της Ford, έκανε για ακόμη έναν αγώνα αυτό που έπρεπε, ελέγχοντας όλους τους υπόλοιπους με άνεση από την πρώτη ημέρα του αγώνα και περιμένοντας μια ατυχία του Loeb, η οποία δεν ήρθε ποτέ, ώστε να χαρίσει το μέγιστο των βαθμών στην ομάδα του. Πάντως, ο 26χρονος οδηγός έδειξε και στην Ιαπωνία, πως ο Malcolm Wilson μπορεί να στηριχθεί πάνω του, αφού πλέον είναι σε θέση να ελέγξει τον εαυτό του για το καλό της ομάδας του, στοιχείο που μπορεί να αποβεί καθοριστικό για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Τέταρτοι γενικής, τερμάτισαν οι Chris Atkinson – Glenn McNeall, με το εργοστασιακό Subaru Impreza. Μετά την πολύ καλή εμφάνισή τους χθες, όταν κέρδισαν δυο θέσεις, δεν έμενε παρά να διατηρηθούν σήμερα στη θέση τους, επιστρέφοντας στο Obihiro, με ένα αποτέλεσμα που σαφέστατα ικανοποιεί τους ανθρώπους της Subaru. Κάτι τέτοιο, δε μπορούμε να πούμε και για την όγδοη θέση που κατέλαβαν οι Petter Solberg – Philip Mills, με το πρώτο Impreza της ομάδας. Ο Νορβηγός, ξεκίνησε καλά και πέρασε εμπρός από το Dani Sordo, ωστόσο το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τα φρένα επανήλθε, με αποτέλεσμα να περιοριστεί εντέλει στην όγδοη θέση. Είναι κρίμα για το Solberg, ο οποίος είναι πολύ άτυχος φέτος, αλλά και για τον ίδιο το θεσμό, αφού είναι μαζί με το Gronholm ο μοναδικός οδηγός που μπορεί να δώσει μάχη στα ίσια με το Sebastien Loeb. Από εκεί και έπειτα, στην πέμπτη θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Manfred Stohl – Ilka Minor, με το Peugeot 307 της Bozian και την υποστήριξη της OMV. Όπως έχουμε ξαναγράψει, ο Αυστριακός οδηγός δεν είναι κάτι το εξαιρετικό, όμως επωφελείται από τη συνετή προσέγγισή του στους αγώνες και χωρίς να υπερβάλλει, κατορθώνει πάντοτε να βρεθεί σε καλές θέσεις, εκμεταλλευόμενος τη δική του σταθερότητα και τις ατυχίες των υπολοίπων.

Στην έκτη θέση, τερμάτισαν ανέλπιστα οι Toshi Arai – Tony Sircombe, με το τρίτο Subaru Impreza. Αρχικά, ήταν οι Solberg – Mills που έχασαν πολύ χρόνο, ενώ στη συνέχεια, χρόνο έχασαν και οι Dani Sordo – Marc Marti με τη δεύτερη Xsara της Kronos. Ο λόγος; Μια έξοδος στην 26η και προτελευταία ε.δ. του αγώνα από τους Perez Companc – Volta, με το Focus ’06. Το αυτοκίνητο βρέθηκε στη μέση του δρόμου, με αποτέλεσμα να υπάρξει πολύ μικρός χώρος για τους υπόλοιπους ώστε να περάσουν. Εκεί, ο Ισπανός έχασε πολύ χρόνο και μαζί την έκτη θέση, πέφτοντας πίσω από τον Arai και έχοντας ακόμη μόνο την υπερειδική, για να ολοκληρώσει τον αγώνα. Έτσι, ο συμπαθέστατος Ιάπωνας, πέτυχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στον αγώνα της χώρας του. Μετά την ατυχία τους, οι Sordo – Marti περιορίστηκαν στην έβδομη θέση της γενικής, στην πρώτη εμφάνιση του νεαρού οδηγού στην Ιαπωνία. Πάντως, η Citroen δεν έχασε πολλούς βαθμούς σε σύγκριση με τη Ford, αφού ούτε ο Stohl αλλά ούτε και ο Arai, βαθμολογούνται για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Στην κατηγορία Παραγωγής, η 25η ε.δ. του αγώνα έκρινε τα πάντα. Εκεί, οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila είχαν τη στιγμή τους και αφού βρέθηκαν σε ένα αυλάκι που είχε σχηματιστεί από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, ο νεαρός Φινλανδός έχασε τον έλεγχο του Impreza N12, με αποτέλεσμα να τουμπάρει και να χάσει μια σχεδόν σίγουρη νίκη, που κρατούσε από την πρώτη ημέρα του αγώνα. Κρίμα! Έτσι, η νίκη πέρασε στα χέρια των Fumio Nutahara - Daniel Barritt, οι οποίοι καταφέρνουν κάτι τέτοιο για δεύτερη φορά φέτος, μετά το ράλλυ Μόντε Κάρλο στην αρχή της χρονιάς. Τον οδηγό του Lancer EVO IX, ακολούθησαν ακόμη δυο οδηγοί με Mitsubishi Lancer EVO IX, οι Αργεντίνοι Gabriel Pozzo και Marcos Ligato, με συνοδηγούς τους Daniel Stillo και Ruben Garcia αντίστοιχα.

Το ράλλυ Ιαπωνίας αποτελεί πλέον παρελθόν και οι Sebastien Loeb – Daniel Elena βρίσκονται πολύ κοντά στον τρίτο συνεχόμενο τίτλο τους, τη στιγμή που οι αντίπαλοί τους δε μοιάζουν ικανοί να τους σταματήσουν. Ταυτόχρονα, η μάχη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μεταξύ Citroen και Ford μαίνεται, τη στιγμή που όλα δείχνουν πως ο τίτλος θα κριθεί ίσως και στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Επόμενος αγώνας, το ράλλυ Κύπρου, στις 22-24 Σεπτεμβρίου. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC, πληκρολογώντας www.wrc.com.

Επίσης, στις σελίδες του rally.gr μπορείτε να δείτε και τη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Οι Sebastien Loeb - Daniel Elena στο δρόμο για τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο.