Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Πολυθρόνα για δυο 1/9/2006 1:58 μμ

Ότι μπορεί κάνει ο Marcus Gronholm, στα πηδάλια του Focus '06, ώστε να κερδίσει στην Ιαπωνία.
Ενώ η Εθνική Ομάδα μπάσκετ προελαύνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ιαπωνίας, οι Marcus Gronholm - Timo Rautiainen και Sebastien Loeb - Daniel Elena έχουν τη δική τους μάχη, με τους Φινλανδούς να προηγούνται με βραχεία κεφαλή.

Οι Marcus Gronholm – Timo Rautiainen βρίσκονται επικεφαλής του ράλλυ Ιαπωνίας μετά το πρώτο σκέλος, χωρίς πάντως να έχουν εξασφαλίσει διαφορά ασφαλείας από τους Sebastien Loeb – Daniel Elena.

Από την πρώτη ειδική διαδρομή του λασπωμένου, στη μεγαλύτερή του έκταση, ράλλυ Ιαπωνίας, οι Marcus Gronholm – Timo Rautiainen έδειξαν πως θέλουν να επικρατήσουν, εξαντλώντας τις πιθανότητές τους για το φετινό πρωτάθλημα, αφού γνωρίζουν πως οι Sebastien Loeb – Daniel Elena φροντίζουν να βρίσκονται σε απόσταση βολής, η οποία μεταφράζεται χρονικά σε 10,5 δλ. Παρά τη μεγάλη προσπάθεια του Gronholm ο οποίος κέρδισε τις 6 εκ των 10 ε.δ. σήμερα, που εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητες του Focus WRC ’06, οδήγησε στο όριο, ο Loeb αποδεικνύει για ακόμη έναν αγώνα γιατί θεωρείται ο κορυφαίος σύγχρονος οδηγός.
Ο Sebastien Loeb, θα ξεκινήσει το αυριανό σκέλος, όντας μόλις 10,5 δλ. πίσω από το μεγάλο του αντίπαλο.
Τι και αν ο Γάλλος περνούσε πρώτος από τις λασπωμένες διαδρομές; Κέρδισε τις υπόλοιπες 4 ε.δ. του σκέλους και φρόντισε να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες από το μεγάλο του αντίπαλο ο οποίος, «έμπαινε» δεύτερος στις διαδρομές, οπότε δεν είχε πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα.

Δυστυχώς για το Φινλανδό, οι μοναδικοί οδηγοί που ίσως να μπορούσαν να μπουν ανάμεσα σε αυτόν και το Loeb, δηλαδή οι Petter Solberg και Mikko Hirvonen, δεν τα κατάφεραν. Ο Νορβηγός, συνεχίζει να είναι μακράν ο πρώτος υποψήφιος για το Όσκαρ ατυχίας, αφού παρόλο που ξεκίνησε καλά και βρίσκονταν στην τρίτη θέση μετά τις δυο πρώτες ε.δ., αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του Impreza, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο, αλλά και θέσεις. Μετά το σέρβις, οι μηχανικοί του επισκεύασαν το πρόβλημα και εντέλει, κατάφερε να αναρριχηθεί, στην όγδοη θέση της προσωρινής κατάταξης. Από την άλλη o Mikko Hirvonen, με το Jarmo Lehtinen στο δεξί κάθισμα, κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει, από τη στιγμή που δε μπορεί να περάσει στα ίσια το Loeb.
Η ατυχία του Solberg δεν έχει όρια. Σήμερα, τα φρένα του Impreza του στέρησαν τη δυνατότητα για καλή επίδοση εντός έδρας της ομάδας του.
Βρίσκεται δηλαδή άνετα στην τρίτη θέση της γενικής, ελπίζοντας σε ατυχία του Γάλλου, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει τη Ford, ώστε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς, στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Στην τέταρτη θέση της κατάταξης, ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος οι Manfred Stohl – Ilka Minor, με το Peugeot 307 WRC της Bozian. Ο Αυστριακός, χωρίς να εντυπωσιάζει με τους χρόνους του, οδηγεί συνετά και διατηρείται μακριά από κακοτοπιές στις απαιτητικές ε.δ. της Ιαπωνίας, όπου το παραμικρό λάθος κοστίζει ακριβά. Πίσω από το πλήρωμα της Peugeot, διεξάγεται μάχη μεταξύ των Chris Atkinson – Glenn McNeall και Dani Sordo – Marc Marti. Το πλήρωμα της Subaru, ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα και βρίσκονταν στην τέταρτη θέση, όμως ο «ιός» των φρένων χτύπησε και το δικό του αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Σα να μην έφτανε αυτό, κατά τη διάρκεια επισκευής, οι Αυστραλοί δέχθηκαν 50 δλ. ποινής, λόγω καθυστερημένης εξόδου από το σέρβις. Από την άλλη, ο νεαρός Sordo, που αγωνίζεται για πρώτη φορά στη χώρα του «Ανατέλλοντος Ηλίου», δυσκολεύεται πολύ, αλλά ταυτόχρονα προσπαθεί να μείνει μακριά από το λάθος, που θα στοιχίσει βαθμούς στη Citroen στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Στην πρώτη του επίσκεψη στην Ιαπωνία, ο Sordo βρίσκεται πέμπτος γενικής, με τη μπλε Xsara της Kronos.
Άλλωστε ο Ισπανός, μαζί με το συνοδηγό του Marc Marti, γνωρίζουν πολύ καλά πως η παρουσία στον αγώνα μόλις 11 αυτοκίνητων προδιαγραφών WRC αλλά και 4 ομάδων, καθιστά απαγορευτική την εγκατάλειψη. Εντέλει, στην πέμπτη θέση της γενικής ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Ισπανοί, οι οποίοι έχουν μια ελάχιστη διαφορά (1,6 δλ.), από τους Αυστραλούς της Subaru. Τέλος, στην έβδομη θέση της γενικής, βρίσκεται ο πρώτος Ιάπωνας. Ο λόγος φυσικά για τον Toshi Arai, που με το Νεοζηλανδό Tony Sircombe παραπλεύρως, οδηγούν σβέλτα το Subaru Impreza WRC 2006, που μοιράζονται ειδικά για αυτό τον αγώνα. Φυσικά, το γεγονός ότι βρίσκονται μπροστά από το βαρύ πυροβολικό της ομάδας τους Petter Solberg – Philip Mills, καθιστά ιδιαίτερα επισφαλή τη θέση τους για αύριο.

Τέλος, σημαντική είναι και η παρουσία της Ford του Eddie Stobart, με τους Wilson – Orr και Perez Companc – Volta να βρίσκονται για πρώτη φορά στα πηδάλια Focus προδιαγραφών 2006 και να ολοκληρώνουν το σκέλος στην 9η και 10η θέση της γενικής αντίστοιχα, χωρίς να εντυπωσιάσουν πάντως με τους χρόνους τους στις ειδικές διαδρομές.
Εξαιρετική εμφάνιση μέχρι στιγμής για το Jari Matti Latvala, που προηγείται στην κατάταξη του Πρωταθλήματος Παραγωγής.
Στη μάχη του Πρωταθλήματος Παραγωγής, όπου συμμετέχουν 14 πληρώματα, προηγούνται οι Φινλανδοί Jari Matti Latvala – Miika Anttila, με Subaru Impreza N12. Ο 21χρονος οδηγός, που είναι ταχύς σε όλες τις επιφάνειες, αλλά επιρρεπής στο λάθος, δείχνει να βρίσκεται σε καλό Σαββατοκύριακο, έχοντας δημιουργήσει διαφορά 45,1 δλ. από τον τοπικό Fumio Nutahara, που μοιράζεται με το Βρετανό Daniel Baritt ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Πολωνοί Leszek Kuzaj – Maciej Sczcepanjak, με Impreza N12.

Αύριο, ο αγώνας αποτελείται από 11 ε.δ., τη στιγμή που το αυριανό είναι το μεγαλύτερο σκέλος του. Από ότι φαίνεται, το φετινό ράλλυ Ιαπωνίας θα εξελιχθεί σε μάχη για δυο, τους Marcus Gronholm και Sebastien Loeb, των οποίων οι επιδόσεις στις αυριανές ε.δ., είναι πολύ πιθανό να κρίνουν και την τελική έκβαση του αγώνα. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC, πληκρολογώντας www.wrc.com.
Οι Marcus Gronholm - Timo Rautiainen θέλουν να διευρύνουν το προβάδισμά τους αύριο.