Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Νέα  / Αρθρο

Peugeot 206 Junior Cup: Generation Next! 13/4/2005 4:49 μμ

Πατήστε για μεγέθυνση
Μύρισε... φρεσκάδα, νιάτα και ανανέωση. Τρία νέα πρόσωπα εμφανίστηκαν στο Peugeot 206 Junior Cup, με τις αποσκευές τους γεμάτες από όνειρα και φιλοδοξίες!

ΚΩNΣTANTINA Μακρή, Νίκος Καραδημήτρης και Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης. Τρία νεαρά παιδιά που αγαπούν τους αγώνες από πολύ μικρή ηλικία, έχοντας λάβει το καθένα ξεχωριστά διαφορετικά ερεθίσματα από το περιβάλλον του. Η κατάληξη, όμως, ήταν η ίδια και –όπως αποδείχθηκε- αναπόφευκτη: Η συμμετοχή τους σε αγώνες αυτοκινήτου. Με κύριο στόχο την απόκτηση εμπειρίας και αγωνιστικών χιλιομέτρων, και -γιατί όχι;- της κατάκτησης της 1ης θέσης, αποφάσισαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο θεσμό του Junior Cup της Peugeot, το οποίο διανύει το 2ο έτος ζωής του, αφού και οι τρεις το είδαν ως την καλύτερη επιλογή για το ξεκίνημά τους. Συναντηθήκαμε, λοιπόν, στην ειδικά διαμορφωμένη χωμάτινη πίστα στην περιοχή της Μαλακάσας, και από μία απλή συζήτηση διαπιστώσαμε ότι το... γνωστό μικρόβιο των αγώνων έχει μπει για τα καλά στο αίμα τους! Απολαύστε τους!

Πατήστε για μεγέθυνση
Ποιος ήταν ο λόγος που προτιμήσατε το Junior Cup για να εισέλθετε στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου;
Kωνσταντίνα: Πιστεύω ότι ο θεσμός αυτός είναι η πιο οικονομική λύση για τα σημερινά δεδομένα και πολύ καλός για ένα νέο οδηγό που ξεκινά να αγωνίζεται. Επίσης, η Peugeot έχει φροντίσει για όλα και δε χρειάστηκε από τη μεριά μου να ψάχνω για το καθετί που χρειάζεται σε έναν αγώνα.
Νίκος: Τέτοιοι θεσμοί όπως αυτός του Junior Cup κρατούν το κόστος χαμηλά και γι΄ αυτό είναι πιο προσιτοί στους νέους. Προσωπικά, νομίζω ότι είναι η ιδανική λύση, ειδικά για κάποιον σαν και μένα που ξεκινά από το μηδέν.
Κωνσταντίνος: Το πλεονέκτημα στη δική μου περίπτωση είναι ότι το αυτοκίνητο υπήρχε ήδη λόγω της περσινής συμμετοχής του αδερφού μου, Νίκου, στον ίδιο θεσμό, με αποτέλεσμα το κόστος να περιοριστεί στα υπόλοιπα.

Αν και η εμπειρία σας είναι μικρή ακόμα, τι θα θέλατε να ήταν διαφορετικό στο συγκεκριμένο θεσμό;
Κων/να: Προς το παρόν, δε θα ήθελα να αλλάξει κάτι. Χωρίς να έχω εμπειρία, βέβαια, από αγώνες ράλλυ, φοβάμαι μήπως δε φτάσουν τα ελαστικά.
Νίκος: Δεν είναι σωστό να έχουμε άποψη για κάτι που δε γνωρίζουμε καλά, ωστόσο, θα ήθελα να υπήρχε ομοιογένεια στα πληρώματα, δηλαδή είτε να έχουν όλοι οι οδηγοί δίπλα τους είτε έναν έμπειρο συνοδηγό είτε έναν άπειρο.
Κων/νος: Θα προτιμούσα να είχε περισσότερες συμμετοχές, ωστόσο, είναι ένας καλά οργανωμένος θεσμός που δεν απαιτεί υψηλό κόστος, οι παροχές είναι καλές, καθώς και το τελικό έπαθλο.

Πατήστε για μεγέθυνση
Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις τόσο από τη χωμάτινη όσο από την ασφάλτινη μέχρι τώρα εμπειρία σας;
Κων/να: Οι ασφάλτινες επιφάνειες είναι πιο κοντά στη νοοτροπία μου και δε με φοβίζουν οι μεγάλες ταχύτητες. Η έξοδός μου στο Ράλλυ Ποσειδών με οδήγησε στην απόφαση να κάνω μικρά και σταθερά βήματα, ώστε να μην ξεπερνώ το όριό μου. Έχω περιθώριο να διορθώσω και αυτό θα γίνει αγώνα με τον αγώνα.
Nίκος: Η εμπειρία μου στην άσφαλτο ήταν ελάχιστη, αφού στο Ράλλυ Αχαιός μάλλον υπερεκτίμησα τις δυνατότητές μου και είχα μία ασήμαντη έξοδο στην 1η ε.δ. Παρόλ’ αυτά, μου στοίχισε τη συνέχεια του αγώνα. Έτσι, δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα, διαπίστωσα, όμως, ότι απαιτεί απόλυτη οδήγηση. Αντίθετα, στο χώμα που δεν είχα καθόλου εμπειρία τα πήγα καλύτερα. Το χώμα «σηκώνει» διορθώσεις και να «παίξεις» λίγο παραπάνω.
Κων/νος: Η άσφαλτος είναι πιο οικεία σε μένα, με αποτέλεσμα τα πράγματα να ήταν πιο απλά. Η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη και θα συμφωνήσω με το Νίκο ότι τα λάθη δε συγχωρούνται. Στο Αχαιός, κατάφερα και πήρα την πρώτη μου νίκη με διαφορά ενός δευτερολέπτου και το πανηγύρισα δεόντως (κάτι που χρωστάω κατά πολύ στο συνοδηγό μου Nίκο Mουζάκη)! Βέβαια, οφείλω να παραδεχτώ ότι οι χωμάτινοι αγώνες, αν και είναι πιο δύσκολοι μου αρέσουν περισσότερο.

Πώς σας φαίνεται το αυτοκίνητο;
Κων/να: Eίναι ένα ευχάριστο και φιλικό αυτοκίνητο. Σίγουρα, η δύναμη του κινητήρα δεν είναι αρκετή, αλλά η προβλέψιμη οδική συμπεριφορά και η παντελής έλλειψη απότομων αντιδράσεων, το καθιστούν ιδανικό για έναν νέο οδηγό. Aποτελεί την ενδεδειγμένη λύση για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο.
Νίκος: Eίναι φοβερό, απολαυστικό και καλό σχολείο για τους νέους και χωρίς πείρα οδηγούς. Ωστόσο, επειδή δεν έχει μεγάλη ιπποδύναμη, το οποιοδήποτε οδηγικό λάθος στερεί πολύτιμο χρόνο.
Κων/νος: Η αίσθηση που σου δίνει το Peugeot 206 όταν το οδηγείς είναι πολύ ωραία. Όπως και τα υπόλοιπα παιδιά, πιστεύω ότι ταιριάζει πολύ σε έναν οδηγό που κάνει τα πρώτα του αγωνιστικά βήματα. Θα προτιμούσα, όμως, να χρησιμοποιούμε «14άρια» ελαστικά.

Πατήστε για μεγέθυνση
Υπήρχαν κάποια άτομα που σας δίδαξαν την αγωνιστική οδήγηση;
Κων/να: Ασχολούμαι από 10 ετών με τα καρτ, αφού συμμετείχα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αρκετά χρόνια, και οι άνθρωποι που με βοήθησαν κατά διαστήματα είναι αρκετοί. Εκτός του πατέρα μου, είναι ο νυν συνοδηγός μου Γιώργος Ηλιόπουλος, ο Κώστας Μιχαλόπουλος, ο Κώστας Μαϊτός, ο Γιάννης Αντωνιάδης, οι αδερφοί Ζάχοι και ο Θανάσης Καραχάλιος όταν αγωνιζόμουν με Tony Kart. Η αλήθεια είναι ότι όταν πρωτομπήκα στο καρτ, δε μου άρεσε πολύ, στη συνέχεια, όμως, μου έγινε απαραίτητο.
Νίκος: Δεν είχα κανένα στο χώρο, ο οποίος θα μπορούσε να με βοηθήσει ή να με βάλει στο κλίμα των αγώνων. Έτσι, το 2003 αποφάσισα να λάβω μέρος στο θεσμό του «Γίνε Πρωταθλητής», ο οποίος με έκανε να συνειδητοποιήσω τι είναι οι αγώνες. Όλοι οι καθηγητές του «Γίνε Πρωταθλητής» με βοήθησαν πολύ, δείχνοντάς μου σημαντικά πράγματα που σε διαφορετική περίπτωση δε θα γνώριζα. Τότε ξεκίνησε και η φιλία μου με το Σπύρο Έξαρχο, από τον οποίο αγόρασα το αυτοκίνητο που συμμετέχω εφέτος και μέχρι σήμερα μου έχει σταθεί πολλές φορές σε όλους τους τομείς. Επίσης, ο Λάμπης Κουρτέσης μου έδειξε αρκετά όσον αφορά τις χωμάτινες επιφάνειες.
Κων/νος: Αρχικά, με βοήθησε ο πατέρας μου, στη συνέχεια οι Λευτέρης Μανιαδάκης, Νίκος Πετρόπουλος, Νίκος Ζάχος και Νίκος Χρυσάφης ανέλαβαν την... εκπαίδευσή μου, ενώ ο καθένας με βοήθησε με το δικό του τρόπο.

Πατήστε για μεγέθυνση
Ως νέοι αγωνιζόμενοι θα θέλατε να γίνετε μέλη του ΣΟΑΑ;
Κων/να: Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω σκεφτεί, αν και συνήθως απέχω από τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Αν αργότερα, θεωρήσω ότι έχω απαιτήσεις ή ότι θα μπορούσα να βοηθήσω από την πλευρά μου, ίσως το έκανα.
Νίκος: Την ημέρα των εκλογών για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ., έγινα μέλος και βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρον να ασχοληθώ και με αυτή την πλευρά των αγώνων.
Κων/νος: Θα γινόμουν μέλος μόνο στην περίπτωση που με έκανε ο ΣΟΑΑ με το έργο του να θελήσω να ασχοληθώ.

Ποιους οδηγούς παλαιότερης ή νέας εποχής έχετε ξεχωρίσει;
Κων/να: Από την παλαιότερη γενιά, ξεχωρίζω το Βαλεντή αν και έχει ιδιόρρυθμη οδήγηση στο χώμα, ενώ χαίρομαι που πολλά από τα παιδιά που προέρχονται από το χώρο του καρτ έχουν διακριθεί και στους αγώνες αυτοκινήτου.
Νίκος: Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, παρακολουθώ το Ράλλυ Ακρόπολις και μου αρέσει να βλέπω από την πρώτη μέχρι την τελευταία συμμετοχή. Προτιμώ τους οδηγούς που έχουν ψυχή. Αυτή τη στιγμή, χωρίς να θέλω να αδικήσω κανέναν μου έρχεται στο μυαλό ο θεαματικότατος Γιώργος Αγγελίδης. Όσον αφορά το παγκόσμιο, ακόμα, θαυμάζω το πέρασμα του Kosti Katajamaki με το Ignis S1600!
Κων/νος: Ως γόνος αγωνιστικής οικογένειας και παρακολουθώντας τον πατέρα μου Μανώλη, από μικρή ηλικία, σίγουρα είναι ένας από τους οδηγούς που θαυμάζω. Επίσης, ξεχωρίζω τον Άρη Βωβό, και τους νεώτερους Νίκο Ζάχο και Λευτέρη Μανιαδάκη._E.Λ.( elyk@4troxoi.gr )

Πατήστε για μεγέθυνση
Kωνσταντίνα Μακρή
Ημερομηνία Γέννησης: 31.05.1985
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Σπουδές: Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
1ος αγώνας: 1995 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ, Ασπρόπυργος
Τεχνική υποστήριξη: Χρήστος Χριστακίδης
Χορηγοί: Cars & Cars
Συνοδηγός: Γιώργος Ηλιόπουλος






Πατήστε για μεγέθυνση
Νίκος Καραδημήτρης
Ημερομηνία Γέννησης: 17.02.1980
Τόπος γέννησης: Πειραιάς
Επάγγελμα: Επιχειρηματίας
1ος αγώνας: 2005, Ράλλυ Ποσειδών
Τεχνική υποστήριξη: Power Boost Service
Χορηγοί: Karadi Hellas Plastics
Συνοδηγός: Σταύρος Καββαδίας








Πατήστε για μεγέθυνση
Kωνσταντίνος Χαλιβελάκης
Ημερομηνία Γέννησης: 12.02.1986
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Σπουδές: Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
1ος αγώνας: Παραλληλοδρόμιο (Peugeot 206)
Τεχνική υποστήριξη: ομάδα Technica Χρήστος Χρηστακίδης
Χορηγοί: 4ΤΡΟΧΟΙ, Ron S.A.
Συνοδηγός: Νίκος Μουζάκης








Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση