Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Νέα  / Αρθρο

28ο Ράλλυ Παλάδιο: Πάμε σαν άλλοτε… 8/12/2007 4:30 μμ

Λεωνίδας Κύρκος και Γιάννης Σταυρόπουλος, πάλι μαζί, και μάλιστα όπως τους έχουμε συνηθίσει. Νικητές...
Εξαιρετικοί οι Σωτήρχος-Ζακχαίος, κέρδισαν τις 2 από τις 6 ειδικές, αλλά εν τέλει όχι τον αγώνα. Πάντως, εξασφάλισαν τον τίτλο στην κατηγορία F3, στο κύπελλο ασφάλτου.
Πολύ καλή εμφάνιση και εξαιρετικό αποτέλεσμα, για τους Γιώργο Αναπολιωτάκη - Αλέκο Χαλκιαδάκη
Οι Νίκος Ζάχος - Κώστας Σούκουλης εντυπωσίασαν με το MG ZR S1600, όμως ένα τετ-α-κε τους στέρησε μια θέση στο βάθρο!
Οι Θανάσης Ηλιάδης - Νίκος Σταθερόπουλος κέρδισαν και μια ειδική διαδρομή σήμερα
Οι Χρήστος Παπαχριστόπουλος - Παναγιώτης Αργυρόπουλος, προσέθεσαν ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα στο ενεργητικό τους.
Νικητές στην Α/6 μετά από μεγάλη μάχη, οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μιχάλης Συγγελάκης
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι Στέλιος Χαλδαίος - Κώστας Σαμαράς ήταν ταχείς στην άσφαλτο και επικράτησαν στην Α/5
Οι Βασίλης Ζάχος - Αντώνης Δεληγιάννης τερμάτισαν στην 13η θέση της γενικής κατάταξης, με το Nissan Note του ομώνυμου cup
Οι Γιώργος Κοπανάκης - Χρήστος Φαρμάκης, κέρδισαν την ανταγωνιστική κλάση Α/7
Ακόμη μια επικράτηση στη Ν/2 για τους Στέλιο Πρινέα - Γιώργο Τουμπακάρη
Ο Κώστας Αποστόλου, με συνοδηγό το Νικηφόρο Μαραγκό, έκλεισε με νίκη τη χρονιά, όπου στέφθηκε και πρωταθλητής στα Ιστορικά αυτοκίνητα.
Ο χρόνος γύρισε πίσω, τότε που οι Κύρκος-Σταυρόπουλος με το Ford Escort WRC κυριαρχούσαν στους ελληνικούς αγώνες. Οκτώ χρόνια μετά από τον τελευταίο τους αγώνα, βρέθηκαν και πάλι μαζί, συνδυάζοντας την επανεμφάνιση τους με νίκη…

Η παρουσία του λευκού Ford Escort WRC με το νούμερο 1 στις πόρτες και με τα ονόματα των Λεωνίδα Κύρκου και Γιάννη Σταυρόπουλου στα πίσω τζάμια, θύμισε σε όλους παλαιότερες εποχές, τότε που το πλήρωμα κατακτούσε μαζί Πρωταθλήματα και κύπελλα. Όπως τότε, λοιπόν, έτσι και σήμερα, οκτώ χρόνια μετά από την τελευταία τους εμφάνιση μαζί, αλλά και δώδεκα από τον τελευταίο τους ασφάλτινο αγώνα, και μάλιστα το πρώτο τους Παλάδιο(!), κατάφεραν να συνδυάσουν αυτή την επανεμφάνιση τους –για αυτόν τον αγώνα και μόνο- με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Τη νίκη.

Ξεκίνησαν αναγνωριστικά και προσπάθησαν να βρουν το ρυθμό τους στις ειδικές διαδρομές του Παλάδιου και όταν χρειάστηκε εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, καταφέρνοντας στο τέλος να κερδίσουν τον αγώνα. Κάτι που δεν ήταν εύκολο, αφού χρειάστηκε να πιέσουν στην τελευταία ειδική.

Πονοκέφαλος για τους ίδιους, αλλά και για τους συνδυασμούς της κορυφής; Ο Τάκης Καϊτατζής, που με την αδερφή του Πέπη στο δεξί μπάκετ του Ford Escort WRC, με το οποίο συμμετέχει ο πατέρας του Γιώργος σε αγώνες του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση, να παραμείνει εκεί μέχρι την 5η ε.δ., όπου και προδόθηκε από την φλάντζα του κινητήρα του Escort. Κρίμα, αν και πρόλαβε να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του.

Κάτι που ισχύει, φυσικά, και για τους Λευτέρη Σωτήρχο και Νίκο Ζακχαίο, με το Citroen Saxo Kit Car, οι οποίοι στην προτελευταία ειδική προηγούταν στην γενική κατάταξη, και ουσιαστικά έχασαν τη μάχη στην τελευταία ε.δ. Οι μετρ της ασφάλτου, ξεκίνησαν ιδανικά τον αγώνα, πραγματοποιώντας έναν εντυπωσιακό χρόνο στην πρώτη ε.δ. ενώ στη συνέχεια διεκδίκησαν το κάτι παραπάνω, παρόλο που γνώριζαν ότι το αυτοκίνητο τους υπολειπόταν του ανταγωνισμού.

Παρόλα αυτά, δεν το έβαλαν κάτω και προσπάθησαν να διεκδικήσουν τη νίκη μέχρι τέλους, κερδίζοντας τις 2 από τις 6 ειδικές του αγώνα, χωρίς εν τέλει να καταφέρουν να γευτούν τη χαρά της πρώτης θέσης. Όμως, στο τέλος είχαν κάθε λόγο να χαμογελούν, αφού εξασφάλισαν και το κύπελλο ασφάλτου στην κατηγορία F3.

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, όμως, ήρθε από τον Κρητικό Γιώργο Αναπολιωτάκη, που με τον Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη κατάφεραν με το Seat Ibiza Kit Car, που παλιότερα βλέπαμε στα χέρια του Παναγιώτη Καμπύλη, να ανέβουν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης! Ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα για το πλήρωμα από την Κρήτη, το οποίο σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.


Βέβαια, για να συμβεί αυτό, χρειάστηκε να πραγματοποιήσουν στην τελευταία ειδική διαδρομή τετ α κε οι Ζάχος-Σούκουλης με το MG S1600, και να χάσουν χρόνο, χωρίς αυτό να μειώνει σε καμία περίπτωση την εξαιρετική προσπάθεια και παρουσία του κρητικού πληρώματος. Ο Νίκος Ζάχος, από την πλευρά, κινήθηκε εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, και μας έδειξε πόσο πολύ λείπει ο ίδιος, ο Τάκης Καϊτατζής, αλλά και αυτή η γενιά οδηγών γενικότερα, από τους ελληνικούς αγώνες. Μακάρι, από το 2008 οι δυο τους, αλλά και η γενιά που αναφέραμε πιο πάνω, να βοηθηθεί και να βρεθεί ο τρόπος να έχουν συνεχή παρουσία στους αγώνες.

Εκατοστά πίσω από τον Νίκο Ζάχο και τον Κώστα Σούκουλη, ακολούθησαν οι Ηλιάδης-Σταθερόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO VII, προδιαγραφών κατηγορίας Α. Ο γνωστός σε όλους από τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, Θανάσης Ηλιάδης, ήταν για ακόμα μία φορά εντυπωσιακός σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, κερδίζοντας μάλιστα και μία ειδική διαδρομή.

Πιο πίσω, και συγκεκριμένα την πρώτη βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Παπαχριστόπουλος-Αργυρόπουλος με το εντυπωσιακό Golf Kit Car, οι Κυρίτσης-Ανδριανόπουλος στην πρώτη τους εμφάνιση με το ιταλικό Lancer EVO IX επί ελληνικού εδάφους και οι «¶ρης Ιαβέρης»-Κολτσίδας, στην πρώτη και τελευταία φετινή τους συμμετοχή με το Renault Clio RS της Ν/3.

¶ξιοι συγχαρητηρίων, όμως, και σίγουρα από τους ανθρώπους του αγώνα, ήταν οι Νικολιδάκης-Συγγελάκης και Παπανικολάου-Ρούσης, με Peugeot 106 Rallye αμφότεροι, οι οποίοι με τα περάσματα τους εντυπωσίασαν τους –λιγοστούς δυστυχώς- θεατές και έδωσαν μεγάλη μάχη μέχρι την τελευταία ειδική του αγώνα. Τελικοί νικητές οι Νικολιδάκης-Συγγελάκης, μόλις για 1,1 δλ., που με αυτόν τον τρόπο επικράτησαν και στην Α/6. Για τους περισσότερους, νικητές είναι και οι δύο.

Όσον αφορά τις επιμέρους κλάσεις, οι Χαλδαίος-Σαμαράς με το Toyota Yaris, κέρδισαν την κλάση Α/5, τερματίζοντας μάλιστα και στην 12η θέση της γενικής, ξεπερνώντας πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς. Κάτι που ισχύει και για τον Βασίλη Ζάχο, που με τον Αντώνη Δεληγιάννη, τερμάτισαν στην 13η θέση της γενικής(!) με το Nissan Note που συμμετέχουν στο Cup της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Και ο Βασίλης, φυσικά, συμπεριλαμβάνεται στην γενιά των οδηγών, που όλοι θα θέλαμε να δούμε τη νέα χρονιά σε περισσότερους αγώνες. Πίσω στην μάχη των κλάσεων, οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με το Opel Astra κέρδισαν την κλάση Α/7, ενώ οι ταχύτατοι Πρινέας-Τουμπακάρης με το Citroen Saxo VTS την Ν/2.

Όσον αφορά την κατηγορία των Ιστορικών, η οποία για ακόμα έναν αγώνα συγκέντρωσε πληθώρα συμμετοχών, οι Αποστόλου-Μαραγκός με την κίτρινη Porsche 911, επικράτησαν με σημαντική διαφορά, σημειώνοντας ακόμα μία άνετη νίκη.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, περά από αυτή του Τάκη Καϊτατζή, συμπεριλαμβάνεται και αυτή των Βωβού-«ΕΛ ΕΜ» από έξοδο και Κύρκου Jr.-Πετρόπουλου από πρόβλημα στο διαφορικό του Lancer EVO VII της κατηγορίας Α. Με το Παλάδιο έπεσε και η αυλαία των ελληνικών αγώνων για το 2007.

Γεύση; Σίγουρα, αυτή που μας άφησε ο τελευταίος αγώνας με δεδομένο τον συναγωνισμό και τον αριθμό των συμμετοχών, αποτέλεσε το ιδανικό τέλος. Από εκεί και πέρα, το τι θα δούμε την νέα χρονιά, είναι μία άλλη ιστορία, την οποία και θα έχουμε αρκετό διάστημα να αναλύσουμε._ Π.Τ. panost@4troxoi.gr


Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Λεωνίδας Κύρκος:

«Περάσαμε ωραία στον αγώνα. Κάναμε ένα λάθος, αφού λόγω της αποχής από το αυτοκίνητο, είχα πατήσει ένα λάθος κουμπί και κλείδωσα τα διαφορικά, κάτι που διαπίστωσα μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα με το Γιάννη, με τον οποίο δεν είχαμε συμμετάσχει σε αγώνα τα τελευταία 8 χρόνια».


Λευτέρης Σωτήρχος:
«Ο αγώνας για εμάς ήταν δύσκολος και παράξενος σε συναισθηματικό επίπεδο. Λόγω της εξόδου του ¶ρη, η αρχή δεν ήταν καλή. Καθαρά σε αγωνιστικό επίπεδο, ο αγώνας κύλησε καλά για εμάς».


Γιώργος Αναπολιωτάκης:
«Ο αγώνας ήταν τέλειος σε επίπεδο οργάνωσης. Νομίζω πως ήταν από τους καλύτερους αγώνες που έχω συμμετάσχει. Βέβαια, θα ήθελα να ήμουν καλύτερα προετοιμασμένος, αφού τα 4 περάσματα δε μου προσέφεραν επαρκή γνώση των ειδικών διαδρομών».


Νίκος Ζάχος:
«Τόσο ο αγώνας όσο και ο συναγωνισμός ήταν ωραίος. Δυστυχώς είχαμε ένα τετ-α-κε στην τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Πάντως, παρά την μακρά αποχή μας, βρεθήκαμε μέσα στη μάχη και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα».


Θανάσης Ηλιάδης:
«Ο αγώνας ήταν γνωστός και ωραίος. Σχετικά με το ζήτημα της πρώτης ειδικής διαδρομής, δε θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Είδα το SOS, αλλά δεν ήξερα τι να κάνω ακριβώς και περίμενα να φτάσω στον τερματισμό. Αισθάνομαι πολύ άσχημα και αυτό μπορώ να πω ότι μου χάλασε τον αγώνα. Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από τα παιδιά».


Στην παρακάτω σελίδα, μπορείτε να βρείτε αναλυτικά αποτελέσματα των ειδικών διαδρομών και του αγώνα.




Λεωνίδας Κύρκος - Γιάννης Σταυρόπουλος