Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Τουρκίας (Ρ)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2025  / Τουρκίας (Ρ)  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Ράλι Τουρκίας 3 - 5 Ιουνίου 2005, 7ος γύρος:  Πρώτη γεύση!

O Solberg και o Gronholm είναι οι μοναδικοί που μπορούν να κερδίσουν τον Loeb, με τον Φιλανδό να μην είναι και τόσο αισιόδοξος...
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα το shakedown του Ράλλυ Τουρκίας, με τον Marcus Gronholm να πετυχαίνει τον ταχύτερο χρόνο. Τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ακολούθησε ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC ’05, ενώ τρίτο χρόνο έκανε ο Giggi Galli με το Mitsubishi Lancer WRC ’05. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο Harri Rovanpera με το δεύτερο Mitsubishi Lancer WRC ’05, αποδεικνύοντας ότι οι νέες αναρτήσεις των ιαπωνικών αυτοκινήτων αρχίζουν να λειτουργούν ιδανικά. Ο Carlos Sainz, εμφανίστηκε ζεστός στην επιστροφή του στο τιμόνι της Xsara, κάνοντας τον πέμπτο χρόνο, και αποδεικνύοντας ότι παραμένει ανταγωνιστικός! Οι συνθήκες άρχισαν από σήμερα το πρωί να καλυτερεύουν και το δελτίο καιρού προβλέπει ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο, με την θερμοκρασία να ξεπερνάει τους 26 βαθμούς.

Θετικά μηνύματα από τα Mitsubishi
Από εκεί και πέρα, μετά το shakedown, ο Marcus Gronholm παρά το γεγονός ότι πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δεν εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την έκβαση του αγώνα, θεωρώντας ότι είναι πολύ δύσκολο να κερδίσει τον Sebastien Loeb! «Στην Κύπρο θα μπορούσαμε να του είχαμε την ζωή δύσκολη. Αλλά αυτή τη στιγμή μοιάζει ανίκητος, έχοντας μεγάλη αυτοπεποίθηση»! Ο Loeb από την πλευρά του, παραμένει προσγειωμένος: «Φυσικά και μπορούμε να κερδίσουμε, αλλά πρέπει να τερματίσουμε πρώτα», υποστήριξε ο Γάλλος. «Υπάρχουν πολλές αλλαγές πορείας και είναι πολύ εύκολο να κάνεις το λάθος. Υπάρχουν πολλά κακά σημεία και δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις. Χαμόγελα αισιοδοξίας υπάρχουν στο στρατόπεδο της Mitsubishi, με τις νέες αναρτήσεις του Lancer να αποδίδουν εξαιρετικά στις σκληρές ειδικές. Πάντως, Rovanpera και Galli, έδειξαν προσγειωμένοι, ευχήθηκαν οι δρόμοι να είναι στεγνοί και δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντική είναι η επιλογή των ελαστικών. Κάτι που υποστήριξε και ο Petter Solberg, ο οποίος βάσει των ελαστικών που έχει δηλώσει επιθυμεί διακαώς να μην χαλάσει πάλι ο καιρός. Παράλληλα, τα πρώτα χαμόγελα έκαναν την εμφάνιση τους και στο στρατόπεδο της Skoda, με τον Schwarz να κάνει τον πέμπτο χρόνο στο shakedown, υποστηρίζοντας ότι μετά από τις δοκιμές που πραγματοποίησαν το αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό, ενώ με τις αλλαγές στην ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα έγινε πιο φιλικό.

Να προσαρμοστούν με το αυτοκίνητο και να πραγματοποιήσουν όσα το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα, θέλουν οι Βωβός-ΕΛ ΕΜ.
O «δικός» μας Άρης Βωβός, πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ, πήραν και αυτοί με την σειρά τους μία πρώτη γεύση από τις ειδικές της Τουρκίας, με το Impreza WRC ’04. Χαρακτηριστικά μας είπαν: «Ο καιρός ήταν πολύ κακός δύο μέρες τώρα και από σήμερα άρχισε να φτιάχνει. Κάτι που ελπίζουμε να γίνει πραγματικότητα, αφού οι συνθήκες αυτές δεν είναι καθόλου ευχάριστες. Από εκεί και πέρα, οι ειδικές είναι πολύ καλές και δεν μοιάζουν σε καμία περίπτωση με αυτές της Κύπρου. Στο σημερινό shakedown πήραμε μία πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο, το οποίο είναι πολύ καλό. Τα περάσματα μας δεν είναι ενδεικτικά, αφού κάναμε μόλις δύο καθαρά περάσματα. Στο επόμενο είχαμε λάστιχο με αποτέλεσμα να σπάσει μία ζάντα. Από εκεί και πέρα, εμείς δεν έχουμε κάποιες ιδιαίτερες βλέψεις στον αγώνα, αφού μας ενδιαφέρει να πραγματοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα και να δεθούμε με το αυτοκίνητο και την ομάδα, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι για το Ράλλυ Ακρόπολις». Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε, ότι το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετέχουν οι έλληνες Πρωταθλητές στον αγώνα, είναι αυτό με το οποίο πέρσι ο Petter Solberg είχε κερδίσει στο Ράλλυ Ιαπωνίας.

Σήμερα, θα πραγματοποιηθεί η εθιμοτυπική εκκίνηση του αγώνα, ενώ δεν θα λάβει χώρα η σούπερ ειδική που είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει αύριο και συμπεριλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 150,74 χλμ._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Οι χρόνοι του Shakedown, αναλυτικά:
1 Gronholm (Peugeot) 2:02.5
2 Solberg (Subaru) 2:03.0
3 Galli (Mitsubishi) 2:03.3
4 Rovanpera (Mitsubishi) 2:03.4
5 Schwarz (Skoda) 2:03.5
6 Sainz (Citroen) 2:04.3
7 Carlsson (Subaru) 2:05.0
8 Atkinson (Subaru) 2:05.7
9 Loeb (Citroen) 2:06.0
10 Gardemeister (Ford) 2:06.8
11 Kresta (Ford) 2:06.9
12 Martin (Peugeot) 2:07.1
13 Tuohino (Skoda) 2:07.7
14 H Solberg (Ford) 2:10.1
15 Johansson (Subaru) 2:10.7
16 Warmbold (Ford) 2:12.8
17 Βωβός (Subaru) 2:13.5
To όπλο των Bωβό - "ΕΛ-ΕΜ" κατά τη διάρκεια του shakedown.