Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Νέας Ζηλανδίας (P)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2025  / Νέας Ζηλανδίας (P)  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Propecia Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας 8 - 10 Απριλίου 2005, 4ος γύρος:  Η επιστροφή του Loeb

Αποφασισμένος να επιστρέψει στις νίκες ο Sebastien Loeb. Εκμεταλλευόμενος σειρά εκκίνησης και επιλογή ελαστικών προηγείται στο πρώτο σκέλος.
Πριν την εκκίνηση του αγώνα, όλοι συμφωνούσαν ότι στις γρήγορες και γλιστερές επιφάνειες της Ν. Ζηλανδίας, δύο στοιχεία θα μπορούσαν να καθορίσουν με ευκολία το αποτέλεσμα του αγώνα. Αυτά είναι η σειρά εκκίνησης –αυτός που ανοίγει το δρόμο για τους υπόλοιπους έχει μειονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους- και η επιλογή των ελαστικών. Όπερ και εγένετο, λοιπόν, με τον Sebastien Loeb να εκμεταλλεύεται τη σειρά εκκίνησης, πραγματοποιώντας παράλληλα και την ιδανική επιλογή στα ελαστικά, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μία μικρή διαφορά ασφαλείας στο πρώτο σκέλος, από τον δεύτερο Marcus Gronholm. O Γάλλος, αν και ξεκίνησε φυλαγμένα στο πρώτο loop του αγώνα, το απόγευμα άλλαξε ρυθμίσεις στα διαφορικά, επιλέγοντας και την πιο σκληρή γόμα (+Z9) κερδίζοντας τρεις ειδικές και την πρωτοπορία. «Η επιλογή των ελαστικών μας ήταν πάρα πολύ καλή. Πίεσα στο όριο και η αίσθηση που είχα από το αυτοκίνητο ήταν πάρα πολύ καλή. Τώρα έχω μία καλή διαφορά από τον Marcus, η οποία όμως δε μπορεί να χαρακτηριστεί ασφαλείας. Πάντως, είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας, αφού έχει πολύ υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα και πρέπει πάντα να είσαι στο όριο». Ο Marcus Gronholm από την μεριά του, κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές, ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει λανθασμένη την επιλογή των ελαστικών του. «Η δεύτερη θέση με ικανοποιεί. Όμως, επιλέξαμε λάθος ελαστικά, κάτι που έκαναν όλοι όσοι χρησιμοποιούν Pirelli. Xάσαμε αρκετό χρόνο, ο οποίος ίσως να μας στοιχίσει στη συνέχεια. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τα Pirelli. Τουλάχιστον, σήμερα κέρδισα μερικές γνώσεις παραπάνω σχετικά με το πώς δουλεύουν», δήλωσε ο Φιλανδός.

Ταλαιπωρήθηκε από την επιλογή των ελαστικών του ο Marcus Gronholm, όπως και όλοι οι οδηγοί με Pirelli.
Η βελτιωμένη απόδοση της Xsara, σε συνδυασμό με την υπεροχή της Michelin στο πρώτο σκέλος, αποδεικνύονται και από τον ρυθμό του Francois Duval, ο οποίος και ολοκλήρωσε τρίτος! Ο Βέλγος, αν και έχει σαφείς εντολές να τερματίσει στον αγώνα, κάτι που μεταφράζεται σε αγώνα χωρίς ρίσκα, έχει καταφέρει να βρίσκεται μπροστά από τον Petter Solberg. O Nορβηγός, αν και το πρωί ξεκίνησε εκπληκτικά, ανατρέποντας όλα τα προγνωστικά που τον ήθελαν να χάνει δρόμο καθαρίζοντας τον δρόμο για τους υπόλοιπους, κατάφερε να προηγηθεί μετά τις τέσσερις πρώτες ε.δ. Το απόγευμα, όμως, όλα πήγαν ανάποδα, αφού η γόμα που επέλεξε δεν ήταν αρκετά σκληρή, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω. «Όσοι χρησιμοποιούν Michelin πήγαν πολύ γρήγορα. Σίγουρα και το γεγονός ότι καθαρίζαμε τον δρόμο έπαιξε το ρόλο του. Πάντως, το πρωί ρισκάραμε με την επιλογή πιο μαλακής γόμας και μας βγήκε, ενώ στο δεύτερο loop που επαναλάβαμε το ρίσκο μας, χάσαμε χρόνο. Είναι δικό μου λάθος. Τι να κάνουμε. Αυτά έχει η ζωή». Αυτός, όμως, που συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις, αλλά πλέον και ειδικές διαδρομές, είναι ο Chris Atkinson. Ταχύς και αποτελεσματικός, ο Αυστραλός έχει προηγούμενη εμπειρία από τον αγώνα, αλλά και τις επιφάνειες, οι οποίες μοιάζουν πού με αυτές της πατρίδας του. «Είναι φανταστικό ότι καταφέραμε να κάνουμε τον ταχύτερο χρόνο σε κάποιες ειδικές. Όλα πάνε καλά, και υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης».

O Chris Atkinson έχει στρέψει όλα τα βλέμματα πάνω του, τη στιγμή που ο ομόσταυλος του Solberg έχασε τη πρώτη θέση ελέω ελαστικών, στο απογευματινό loop.
Ο Toni Gardemeister, πέρασε δύσκολες ώρες ξεκινώντας από τις εμπρός θέσεις, ενώ κατάφερε να βελτιώσει τους χρόνους του στο δεύτερο loop, αφού επέλεξε διαφορετική γόμα, την +Ζ9, για τις απογευματινές ειδικές. «Η πρόσφυση που είχαμε με τα ελαστικά το απόγευμα ήταν φανταστική. Ήταν μία εξαιρετική επιλογή ελαστικών, η οποία με βοήθησε να πιέσω. Αύριο, θα προσπαθήσω να διατηρήσω αυτόν τον ρυθμό και να πιέσω ακόμα περισσότερο», δήλώσε ο Φιλανδός ενθιυσιασμένος. Πιο πίσω, ακολουθεί ο Markko Martin, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε και αυτός από την επιλογή των ελαστικών του, όπως όλοι με τα Pirelli, μπροστά από τον Manfernd Stohl με την Citroen Xsara. Την πρώτη δεκάδα, συμπληρώνουν τα δύο Lancer των Rovanpera και Galli, με τον Ιταλό να ταλαιπωρείται από την αρχή του αγώνα, με προβλήματα στο συμπλέκτη στην αρχή και στο δυναμό στην συνέχεια. Στην κατηγορία Ν, και στην Παραγωγής, προηγείται ο Toshihiro Arai με το Subaru Impreza N11, έχοντας πολύ κοντά του τους Herridge και Ligato με Impreza, επίσης.

Η αυριανή, σημερινή και βραδινή για εμάς, συμπεριλαμβάνει άλλες οκτώ ειδικές διαδρομές, οι οποίες πιθανότατα θα καθορίσουν και το τελικό αποτέλεσμα. Μείνετε συντονισμένοι._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του πρώτου σκέλους.

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
1-3 οι Xsara στο τέλος του πρώτου σκέλους. Απομένει να δούμε αν θα διατηρήσουν τις θέσεις τους...