Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μεξικό (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2025  / Μεξικό (J)  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Corona Ράλλυ Μεξικό 11 - 13 Μαρτίου 2005, 3ος γύρος:  Ένας, αλλά… Petter!

Aυτή τη φορά ο Marcus Gronholm δεν ρίσκαρε και προτίμησε τους βαθμούς της δεύτερης θέσης
Η χθεσινή ημέρα, ήταν αναμφισβήτητα η κρισιμότερη του αγώνα, κάτι που γνώριζαν οι περισσότεροι από τους οδηγούς. Βλέπετε το τρίτο και τελευταίο σκέλος, το οποίο συμπεριελάμβανε μόλις δύο ειδικές διαδρομές, αλλά με συνολικό μήκος 63 χιλιομέτρων -με την 14η και τελευταία του αγώνα να αγγίζει τα 45 χλμ.- ήταν δύσκολο να αλλάξει την κατάσταση, ειδικά στην κορυφή. Όπερ και εγένετο, λοιπόν, αφού κανένα από τα τρία πρώτα πληρώματα δεν ρίσκαρε για το κάτι παραπάνω, με κίνδυνο να βρεθεί προ εκπλήξεων. Έτσι, ο Petter Solberg κατέκτησε αυτό που επιθυμούσε διακαώς από την πρώτη ειδική, όντας ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα. Το νέο Impreza με το φαρδύτερο μετατρόχιο αποδείχθηκε ταχύ και αξιόπιστο, με τον Νορβηγό να αναλώνεται και τις τρεις ημέρες σε ρυθμίσεις στην ανάρτηση του, ψάχνοντας την ιδανική, και χωρίς να αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα. Ο Marcus Gronholm, όπως και στην Σουηδία, ήταν ο μοναδικός οδηγός που πίεσε από την αρχή τον Solberg και προσπάθησε για τη νίκη, αλλά προβλήματα με τα φρένα δεν του επέτρεψαν το κάτι παραπάνω.
Σίγουρα, η καλύτερη φετινή εμφάνιση του Markko Martin
Τουλάχιστον ο Φιλανδός δεν οδήγησε αυτή τη φορά απερίσκεπτα, αποφασίζοντας να διασφαλίσει τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, παρά να ρισκάρει να χάσει και αυτό που ήταν από χθες σχεδόν σίγουρο.

Πάντως, το 307 WRC EVO2 πραγματοποίησε επιτυχημένο ντεμπούτο στο χώμα, όντας ανταγωνιστικό, κάτι που αποδεικνύεται και από τις επιδόσεις του Markko Martin. O Εσθονός μετά από δύο αγώνες μας θύμισε τον Martin που όλοι ξέρουμε, κερδίζοντας μάλιστα και την πρώτη του ειδική με το Peugeot. Oι τρεις πρώτοι ήταν και αυτοί που μείωσαν σημαντικά ρυθμό σήμερα, αφού δεν υπήρχε κανένας λόγος να ρισκάρουν. Λίγο πιο πίσω όμως, δόθηκε πραγματική μάχη, αφού οι Loeb, Rovanpera και Gardemeister χωρίζονταν από λίγα δευτερόλεπτα και όλοι ήθελαν τους περισσότερους δυνατούς βαθμούς για διαφορετικούς λόγους. Τελικά, ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε να τερματίσει τέταρτος με την Xsara WRC, μετά από εντυπωσιακό αγώνα, αφού μην ξεχνάτε ότι την πρώτη ημέρα έπεσε στην 18η θέση της γενικής, λόγω σπασμένης ανάρτησης.
Έτσι έφτασε στο πρώτο σέρβις του αγώνα ο Loeb, με αποτέλεσμα να πέσει στη 18η θέση. Τελικά ολοκλήρωσε 4ος!
Ο γάλλος έβαλε το κεφάλι κάτω, δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι και κερδίζοντας 4 ειδικές διαδρομές συνολικά αποκόμισε πέντε πολύτιμους βαθμούς για τη δύσκολη συνέχεια.

Ο Rovanpera από την μεριά του, ταλαιπωρήθηκε από τις ρυθμίσεις του Lancer, ενώ σίγουρα δεν βοηθήκε αυτός και ο ομόσταυλος του Gilles Panizzi από το νέο μεσαίο ενεργό διαφορικό. Η τελική πέμπτη θέση, μόνο απογοητευμένο δεν μπορεί να τον αφήνει. Έκτος γενικής, ολοκλήρωσε ο Toni Gardemeister, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε και τις τρεις ημέρες από μία γρίπη. Και αυτός με την σειρά του, μόνο απογοητευμένος δεν μπορεί να είναι από το τελικό αποτέλεσμα, αφού ήταν και η πρώτη του επίσκεψη στην χώρα του Μεξικό και δεν είχε προηγούμενη εμπειρία. Κάτι που είχε, όμως, ο Antony Warmbold, o οποίος πραγματοποίησε ίσως την καλύτερη του εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, τερματίζοντας έβδομος γενικής και πραγματοποιώντας κάποιους καλούς χρόνους. Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσε ακόμα ένα Mitsubishi Lancer, αυτό του Gilles Panizzi, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα είναι στην Ν. Ζηλανδία, αφού αναμένεται να επιστρέψει ο Giggi Galli.

Πρώτη φετινή νίκη για τον Wilks στο JWRC.
Στο JWRC, o Guy Wilks δεν είχε κανένα πρόβλημα απέναντι στον Per Gunar Andersson, με εντυπωσιακό μάλιστα τρόπο! Παρά τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε ο Σουηδός, ο Βρετανός ομόσταυλος του με το Suzuki Ignis ήταν αισθητά ταχύτερος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Την πρώτη τριάδα συμπληρωσε ο Luca Cecchettini με Renault Clio, τη στιγμή που η πρώτη έξοδος των Super 1600 εκτός Ευρώπης, δεν χαρακτηρίστηκε και από το αντίστοιχο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, οι οποίοι προτίμησαν να απέχουν. Σε γενικές γραμμές, ο αγώνας του Μεξικό κύλησε αρκετά ομάλα, με εξαίρεση την ημέρα του shakedown, όπου το μπέρδεμα με τους κινητήρες αναμένεται να προκαλέσει συζητήσεις τις επόμενες μέρες. Πάντως οι εργοστασιακές συμμετοχές δεν έχουν δικαίωμα αλλαγής του κινητήρα στον επόμενο γύρο του θεσμού, στην Ν. Ζηλανδία στις 8-10 Απριλίου._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του αγώνα, αλλά και την βαθμολογία του Πρωταθλήματος
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Δεύτερη συνεχόμεη νίκη για τον Petter Solberg, οι οποίες μπορούν να γίνουν τρεις, αφού τα χώματα της Ν. Ζηλανδίας που ακολουθεί του ταιριάζουν.