Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μεξικό (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2025  / Μεξικό (J)  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Corona Ράλλυ Μεξικό 11 - 13 Μαρτίου 2005, 3ος γύρος:  Ο Solberg τον πρώτο λόγο

O Μarcus Gronholm αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα με τα φρένα του 307
Ακριβώς όπως και στην Σουηδία, οι Solberg και Gronholm δίνουν την δική τους –προσωπική- μάχη στις ειδικές του Μεξικό. Με τον καιρό να αποτελεί σύμμαχο οδηγών, μηχανικών και ελαστικών, πρόβλημα για τους περισσότερους αποτέλεσαν και σήμερα τα φρένα, αλλά και η απόδοση των κινητήρων. Το μεγάλο υψόμετρο στο οποίο κινούνται οι ειδικές του αγώνα, μειώνει την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων κατά 30-40 ίππους (!), σύμφωνα με τους μηχανικούς της Peugeot, και όχι μόνο. Σημειώστε, ότι για αυτό τον λόγο όλα τα WRC έχουν διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο αγώνα του WRC. Έτσι, ο Solberg σαφώς πιο ικανοποιημένος με το Impreza σε σχέση με τη χθεσινή ημέρα, πραγματοποίησε κορυφαίους χρόνους, αν και δεν παρέλειψε να κάνει και αυτός τα παράπονα του για τα φρένα. Όπως όλοι άλλωστε… Πάντως το νέο αυτοκίνητο δείχνει να λειτουργεί ιδανικά στο χώμα, κάτι που αποδεικνύεται όχι μόνο από τους χρόνους του Petter, αλλά και του νεαρού Atkinson!O νεαρός Αυστραλός, ήταν 25ος γενικής, μέχρι την 9η ε.δ., όπου έχασε ένα τροχό μετά από έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Μπορεί να του λείπει η εμπειρία, αλλά η ταχύτητα του είναι εμφανής.

Ο Markko Martin οδεύει για το βάθρο
Έτσι, με τον Solberg να «σέρνει τον χορό» μόνο τα δύο 307 και σε μεγαλύτερο βαμθό αυτό του Marcus Gronholm, μοιάζουν ικανά να χαλάσουν τα σχέδια του Νορβηγού. Ο Marcus συνέχισε και σήμερα να παραπονιέται σε έντονο ύφος για τα φρένα του 307, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να διατηρηθεί σε απόσταση βολής από την κορυφή. Όμως, η αυριανή ημέρα, η οποία συμπεριλαμβάνει μόλις δύο ειδικές διαδρομές, δεν του επιτρέπει να ελπίζει σε θαύματα και το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν θα επαναλάβει τα λάθη προηγούμενων αγώνων, ή θα αρκεστεί στους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης. Από την μεριά του, ο Markko Martin συνεχίζει την πολύ καλή χθεσινή του εμφάνιση, αφού του ταιριάζουν οι επιφάνειες του αγώνα, ενώ έχει βρει την επιθυμητή ρύθμιση της ανάρτησης για το 307. Ο Εσθονός, προτιμά πιο μαλακή ρύθμιση σε σχέση με το Φιλανδό. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε, ότι τα ελαστικά της Pirelli έδειξαν να έχουν προβάδισμα έναντι αυτών της Michelin, ενώ μόνο ο Loeb προσπαθεί να αποδείξει το αντίθετο. Ο Γάλλος, χρεώθηκε με ακόμα δύο λεπτά ποινή, αφού το βράδυ οι μηχανικοί του δεν πρόλαβαν να επισκευάσουν εγκαίρως την Xsara. Βέβαια, αυτό δεν τον εμπόδισε να πραγματοποιήσει χρόνους κορυφής και να ολοκληρώσει το δεύτερο σκέλος, ελέω και των εγκαταλείψεων, στην έκτη θέση της γενικής!

Ελέω εγκαταλείψεων, ο Toni Gardemeister σκαρφάλωσε στην τέταρτη θέση
Πίσω από την πρώτη τριάδα, ο Toni Gardemeister παρά το γεγονός ότι δεν έχει ξεπεράσει την αρρώστια του, είναι τέταρτος, αισθανόμενος περιχαρής που δεν ανοίγει πλέον τον δρόμο για τους υπολοίπους. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Harri Rovanpera και Sebastien Loeb, με τον Φιλανδό να ταλαιπωρείται ακόμα με την υπερστροφική συμπεριφορά του Impreza. Tην βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπληρώνουν οι Antony Warmobold και Gilles Panizzi, με τον νεαρό αυστριακό, να πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση πίσω από το τιμόνι του Ford Focus. Στο JWRC, o Guy Wilks, είναι άνετα πρώτος, με τον ομόσταυλο του Per Gubnar Andersson, να ακολουθεί με μεγάλη διαφορά. Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο ειδικές, των οποίων το συνολικό μήκος ξεπερνάει τα 60 χιλιόμετρα. Κάτι που σημαίνει ότι τα αποτελέσματα σε καμία περίπτωση δεν είναι ξεκαθαρισμένα._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Μία ανάσα από την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του είναι ο Petter Solberg.