Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Μοντε Κάρλο (J)
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2025  / Μοντε Κάρλο (J)  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

72o Ράλι Μόντε Κάρλο 23 - 25 Ιανουαρίου 2004, 1ος γύρος:  Loeb . . . ο πρίγκιπας του Μόντε

Sebastien Loeb
Πατήστε για μεγέθυνση
Markko Martin
Πατήστε για μεγέθυνση
Francois Duval
Πατήστε για μεγέθυνση
Marcus Gronholm
Πατήστε για μεγέθυνση
Nicolas Bernardi
Πατήστε για μεγέθυνση
Η δεύτερη, τυπικά και τρίτη ουσιαστικά, συνεχόμενη νίκη του Sebastien Loeb στο ράλι Μόντε Κάρλο τον ανακηρύσσει σαν τον αναμφισβήτητο πρίγκιπα του αγώνα. Επίδειξη ισχύος από την Ford που με 2 αυτοκίνητα στην τριάδα παίρνει κεφάλι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Έχοντας δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας στο τέλος του χθεσινού δεύτερου σκέλους του αγώνα, ο Γάλλος οδηγός της Citroen, οδήγησε σήμερα ψύχραιμα φροντίζοντας να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στην 3η και 5η θέση, ώστε να μπορεί να ελέγχει τη διαφορά, γεγονός που του επέτρεψε να τερματίσει άνετα, με διαφορά λίγο μεγαλύτερη από ένα λεπτό, στην πρώτη θέση και να φιγουράρει τώρα πρώτος στην βαθμολογία. Μάχη στις επόμενες θέσεις μεταξύ του δεύτερου, το πρωί Francois Duval, του ομόσταυλού του, στη Ford, Μarkko Martin που ξεκίνησε σήμερα τρίτος και του Marcus Gronholm, που εποφθαλμιούσε μια θέση για τον εαυτό του και το νέο Peugeot 307WRC στο βάθρο. Όμως ο Martin ήταν πιο αποφασιστικός από τους 3 και παίρνωντας 2 ε.δ. σήμερα, ουσιαστικά την διάσημη Turini και τις δύο φορές που έγινε, πέρασε στη δεύτερη θέση. Έτσι ο Francois Duval θα ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, μια και ο Gronholm, παρά το ότι πήρε την τελευταία ε.δ. του αγώνα, δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά των 21 δευτερολέπτων που τον χώριζε από τον Βέλγο και τερμάτισε τελικά 4ος, 7,2 δεύτερα πίσω του.

Τυχερός στην ατυχία του ο Petter Solberg, που ξεκίνησε από την 5η θέση της κατάταξης σήμερα το πρωί, είχε μια έξοδο στην προτελευταία ε.δ. του αγώνα με αποτέλεσμα οι ζημιές που προκλήθηκαν στη ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, να μην του επιτρέψουν να κρατήσει τη θέση του στην τελευταία ε.δ. και να τον οδηγήσουν στην 7η θέση της τελικής κατάταξης. Όμως ο Νορβηγός κατάφερε επιτέλους να τερματίσει, αν και από την ατυχία του επωφελήθηκαν τόσο ο Freddy Loix που πέρασε στην 5η θέση προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς στην Peugeot, όσο και ο Gilles Panizzi ανέβηκε στην 6η και έδωσε τους 3 πρώτους βαθμούς στην επανεμφανιζόμενη στους αγώνες Mitsubishi.

Εδώ τελειώνουν οι εργοστασιακές συμμετοχές με, ευτυχώς, μόνο τρεις απώλειες, αυτές των Gigi Galli (Mitsubishi), Mikko Hirvonen (Subaru) και Carlos Sainz (Citroen) που εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. Τρεις ακόμα οδηγοί, οι «ιδιώτες» Οlivier Burri (Subaru WRC), Josef Beres (Hyundai WRC) και Jussi Valimaki με ίδιο αυτοκίνητο είναι και οι μοναδικοί που κατάφεραν να τερματίσουν (8ος , 9ος και 11ος αντίστοιχα) στον αγώνα, εκτός βέβαια από τα 9 Junior.

Για το πρωτάθλημα Junior ο Nicolas Bernardi (Renault Clio) κράτησε την πρώτη θέση που είχε πάρει χθες βράδυ και πήρε, μέσα σχεδόν στη χώρα του, τη νίκη με διαφορά 4 περίπου λεπτών από Urmo Aava (Suzuki Ignis). Αλλαγή στην τρίτη θέση με τον ταχύτατο Βρετανό Kris Meeke (Opel Corsa) να ξεπερνάει τα προβλήματα της πρώτης μέρας και να επανακάμπτει παίρνοντας στην προτελευταία ε.δ. τη τρίτη θέση από τον Alessandro Broccoli (Fiat Punto).

Χαρακτηριστικό του αγώνα τα μόλις 20 πληρώματα που έφτασαν στη ράμπα του τερματισμού, κάτι που είχε να συμβεί από το 1997, όταν είχαν τερματίσει μόνο 17 πληρώματα.

Ανασκόπηση του αγώνα μπορείτε να παρακολουθήσετε σήμερα στις 21:30 από το Magic TV, ενώ στο Eurosport μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από τη σημερινή τελευταία μέρα του αγώνα στις 23:30 το βράδυ.Σω.Κ. (sockil@rally.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα, φωτογραφίες αλλά και αναλυτικές βαθμολογίες θα βρείτε στις σελίδες του αγώνα.