Μετά από τις τέσσερις πρώτες ειδικές του δεύτερου σκέλους και ουσιαστικά στα μισά της ημέρας, ο Sebastien Loeb κατάφερε να ξεφύγει από τον ομόσρταυλο του στη Citroen Dani Sordo, δημιουργώντας μία διαφορά της τάξεως των 23 δευτερολέπτων. Ο Γάλλος, ήταν ο ταχύτερος στις τρεις από τις τέσσερις ειδικές. Όμως ο πιο εντυπωσιακούς του χρόνος ήταν στην ειδική των 48 χιλιομέτρων, όπου και κατάφερε να κερδίσει δέκα δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Sordo. Ο νεαρός Ισπανός προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Loeb, κερδίζοντας και μία ειδική, αλλά στην ε.δ. των 48 χλμ., απλά παρακολούθησε τον Γάλλο να απομακρύνεται. Οι δυο τους αποδεικνύονται στο πρώτο μισό της ημέρας να βρίσκονται σε δικό τους αγώνα, ο οποίος μάλλον όλα δείχνουν ότι καταλήγει στην αγκαλιά του εξάκις Πρωταθλητή.
Μάχη, όμως, έχουμε για την 3η θέση της κατάταξης, με τον Sebastien Ogier καταφέρνει στην ε.δ. των 48 χιλιομέτρων να ξεπεράσει το εμπόδιο του Jari Matti Latvala, ο νεαρός Φινλανδός έκανε ένα τετ α κε με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα στην προσπάθεια του επανέλθει στο δρόμο. Έτσι, έπεσε στην 4η θέση, με τον ομόσταυλο του στη Ford, Mikko Hirvonen, να ακολουθεί μόλις 13 δευτερόλεπτα πίσω του. Πάντως, ο Φινλανδός και σήμερα είναι εκτός ρυθμού, κάτι που παραδέχθηκε με δηλώσεις του και ο ίδιος. Την πρώτη εξάδα, κλείνει ο Francois Duval, ο οποίος και στην ε.δ. των 48 χιλιόμετρων ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Ford, αποφεύγοντας μάλιστα να ρισκάρει. Την ίδια ώρα, ο Petter Solberg κατάφερε να καλύψει μεγάλο μέρος του χαμένου χρόνου από τα δύο κλαταρίσματα την πρώτη ημέρα, και ξεπέρασε τους Matthew Wilson και Kimi Raikkonen, με αποτέλεσμα να φιγουράρει πλέον έβδομος.
Για την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, απομένουν ακόμα τέσσερις ειδικές, ουσιαστικά η επανάληψη του πρωινού loop ειδικών, περιλαμβανομένης και της ειδικής των 48 χιλιομέτρων._Π.Τ.panost@4troxoi.gr