 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ανάβαση Ριτσώνας: Ρυθμιστής ο καιρός! |
6/12/2009 8:49 μμ
|
|
|
|
 |
Σταμάτης Κατσίμης - Mitsubishi Lancer EVO IX |
|
 |
Νίκος Αγγλούπας - Ford Escort WRC |
|
 |
Ανδρέας Ντόφης - Citroen Saxo |
|
 |
Ανδρέας Καροτσιέρης - Porsche 911 |
|
Κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες πραγματοποιήθηκε η τελευταία ανάβαση της χρονιάς, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Μέκκα των βουνών, που φυσικά δεν είναι άλλη από τη Ριτσώνα. Η βροχή που έπεφτε από νωρίς, είχε σαν αποτέλεσμα να κάνει δύσκολο το έργο των περισσοτέρων από 150 οδηγών που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα, αλλά απέτρεψε και αρκετούς φίλους των αγώνων να βρεθούν στην ιστορική διαδρομή και να ενισχύσουν την προσπάθεια των οδηγών. Βέβαια, οι περισσότεροι από 5.000 φίλοι του σπορ που βρέθηκαν στο βουνό είναι ένας σημαντικός αριθμός, αν αναλογιστούμε τις καιρικές συνθήκες, αν και στη Ριτσώνα είχαμε συνηθίσει να παρατηρούμε ακόμα περισσότερους.
Στο αγωνιστικό μέρος, η βροχή είχε σαν αποτέλεσμα να κριθούν τα αποτελέσματα του αγώνα, με τον Σταμάτη Κατσίμη να καταφέρνει με το Lancer EVO IX να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Ο πρώην οδηγός του μονοθεσίου του Ολυμπιακού στην Superleague Formula, εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα του, την εμπειρία του πλέον, αλλά και ένα τετ α κε του Μάριου Ηλιόπουλου με το Peugeot 207 S2000 στο πρώτο πέρασμα του τελευταίου, για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο τόσο στην κατηγορία Ν, όσο και τον απόλυτο χρόνο της ημέρας. Παράλληλα, ο Πρωταθλητής της κατηγορίας Ε, που συμμετείχε στον αγώνα με το τελευταίας γενιάς όπλο της Peugeot, έκλεψε τις εντυπώσεις και τα βλέμματα με το 207, ενώ αν δεν είχε την άτυχη στιγμή στο πρώτο πέρασμα θα βλέπαμε μία σπουδαία μάχη με τον Κατσίμη. Την ίδια ώρα, ο Λεωνίδας Κύρκος με το Lancer EVO IX, μπορεί να μην ανέβαινε στο δεύτερο πέρασμα, αλλά κατάφερνε να εξασφαλίσει τον τίτλο στην κατηγορία Ν για το 2009, προσθέτοντας ακόμα ένα Πρωτάθλημα στο πλούσιο παλμαρέ του.
Όλα τα βλέμματα, όμως, στην στραμμένα στη μάχη της κατηγορίας Α, και συγκεκριμένα αυτής μέχρι τα 2.000 κ.εκ., και ουσιαστικά της Α/6, αφού και στις δύο περιπτώσεις οι πρωταγωνιστές είναι ίδιοι. Έτσι, ο Ανδρέας Ντόφης με το Citroen Saxo κατάφερε να σημειώσει μία σπουδαία νίκη στην κατηγορία, την ώρα που ο Κώστας Παπαχρήστος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, με αποτέλεσμα ο τίτλος στην κατηγορία Α μέχρι 2.000 κ.εκ. να περάσει στα χέρια του πρώτου, και αυτός της Α/6 στον δεύτερο. Και οι δύο, μαζί με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές της κατηγορίας, όπως ο Γιάννης Ζάγαρης, μας προσέφεραν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς σπουδαίες μάχες και αντίστοιχου επιπέδου θέαμα. Κάτι αντίστοιχο, όμως, είχαμε και στην κατηγορία Ν μέχρι τα 2.000 κ.εκ. και φυσικά στη Ν/2, αφού και σε αυτή την περίπτωση οι πρωταγωνιστές είναι ίδιοι. Εδώ ο Κώστας Μπάντζος είχε στα χέρια του μία διαφορά πριν από την έναρξη του αγώνα σε σχέση με τους αντιπάλους του, τον Γιώργο Ζαχαριάδη και τον Βαγγέλη Μπλάντζο, αλλά παρόλα αυτά πίεσε στο όριο και σημείωσε μία σπουδαία νίκη, η οποία και του χάρισε τον τίτλο και στις δύο κατηγορίες.
Στην κατηγορία Ε, ο Νίκος Αγγλούπας κατάφερε να συνδυάσει την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση, μετά από ένα μεγάλο διάστημα αποχής, με νίκη στο τιμόνι του Ford Escort. Το έργο του, έγινε ακόμα πιο εύκολο από τη στιγμή που ο Λάμπρος Κύρκος με το Ford Escort WRC εγκατέλειψε την προσπάθεια του μετά από το πρώτο ανέβασμα. Από εκεί και πέρα, περνώντας στις επιμέρους κλάσεις, ο Σπύρος Νίκας με το Peugeot 106 Rallye επικράτησε στην Ν/Ε9 οδηγώντας το Peugeot 106 Rallye, την ώρα που όπως προαναφέραμε αυτή στην Ν/2 κατέληξε στα χέρια του κυπελλούχου πλέον Κώστα Μπάντζου, ενώ στη Ν/4 σε αυτά του Σταμάτη Κατσίμη. Στην Α/0 η Βάσω Κουρτίδου επικράτησε στη μάχη των «κυρίων» με την Αγγελική Βαρουξή, την ώρα που στην Α/5 – Α/Ε9 ο Λευτέρης Καρδαμάκης ήταν με διαφορά ο ταχύτερος στο τιμόνι του Toyota Yaris. Στην Α/6 ο Ανδρέας Ντόφης, όπως αναφέραμε ήταν ο ταχύτερος όλων, την ώρα που στην Α/6+ η νίκη κατέληξε στον Ηλία Λαζανά με το Ford Puma. Στην Α/Ε11 – Α/7 ο Γιάννης Ακράτος ήταν ο ταχύτερος με το Peugeot 306, ενώ ο Αργύρης Τσούλος κέρδισε στην Α/Ε12-Α/8 με το Lancer όγδοης γενιάς, κάμπτοντας την αντίσταση του Γιάννη Παπαδοκωνσταντάκη με το Lancer EVO VI. Ο Νίκος Αγγλούπας κέρδισε φυσικά στην Ε/Ε12, την ώρα που γίναμε μάρτυρες μία σπουδαίας μάχης στην Ε/Ε9 με τον Σταύρο Σταυρουλάκη να επικρατεί με ελάχιστη διαφορά επί του Κυπελλούχου Ρένου Αρβανιτάκη. Στην Ε/Ε10 ο Απόστολος Αποστόλου αποδείχθηκε ο ταχύτερος με το Citroen AX, ενώ στην Ε/Ε11 ο λόγος άνηκε στον Αντώνη Σαλπέα με το VW Golf. Τέλος, στην Ε/Ε12Δ ο Νίκος Σωτηριάδης με το Ford Sierra Cosworth κατάφερε να επικρατήσει μετά από μάχη με τον Μιχάλη Ευθυμίου, που για την περίσταση βρέθηκε στο τιμόνι της BMW M3. Στην κατηγορία των Ιστορικών, ο Ανδρέας Καροτσιέρης με την Porsche 911 ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, επικρατώντας παράλληλα και στην κατηγορία 2. Ο Νικόλαος Μαργέτης με Lancia Fulvia κέρδισε την κατηγορία 1, ενώ ο Σωτήρης Ρόκκος με την Alfa Romeo σημείωσε τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας και στην κλάση GR5. Τέλος στην κατηγορία 3, ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς με το Ford Escort, μετά από μάχη με τον Γιώργο Κατσαρό με ίδιο αυτοκίνητο.
Έτσι, με τον καιρό, αλλά και τις προσπάθειες των οδηγών, να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2009. Ενός θεσμού, στον οποίο η οικονομική κρίση είχε αντίκτυπο και η επιθυμία όλων είναι να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα άμεσα στο μέλλον. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι αγώνες Αναβάσεων εκτός από προσιτή μορφή αγώνων, αποτελούν και φυτώριο, για όσους επιθυμούν να ενταχθούν στον μαγικό κόσμο των αγώνων. Και του χρόνου, λοιπόν!_Π.Τ.panost@4troxoi.gr
|
Συνημμένα Αρχεία |
περιγραφή |
όνομα |
τύπος αρχείου |
μέγεθος (ΜΒ) |
Τελικά Αποτελέσματα Κατηγοριών
|
FINAL_G |
PDF |
0,09 |
Τελικά Αποτελέσματα Κλάσεων
|
FINAL_C |
PDF |
0,08 |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|