Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Νέα  / Αρθρο

Επικεφαλής ο Κίκιζας μετά τις 4 πρώτες ε.δ.! 28/11/2009 12:51 μμ

Ο Αλέξανδρος Κίκιζας, γνωστός μας από την παρουσία του στους αγώνες του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι ο άνθρωπος του αγώνα μέχρι στιγμής, αφού με τον πολύπειρο Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX του Λεωνίδα Κύρκου, είναι επικεφαλής του 30ου Ράλλυ Παλάδιο μετά το πέρας των τεσσάρων πρώτων ειδικών. Μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω τους, ακολουθούν οι πολύπειροι Νιώρας-Κακκαλής με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι εκτός από μία μικρή έξοδο στην πρώτη ειδική δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα. Μόλις πέντε δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή ακολουθεί ο Μιχάλης Ευθυμίου με τον Χαράλαμπο Μανωλόπουλο στο δεξί κάθισμα του Ford Escort WRC, οι οποίοι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με μία καμένη ασφάλεια στην πρώτη ειδική. Τέταρτοι βρίσκονται οι Νικολόπουλος-Τσιάπας με το Lancer EVO VI, οι οποίοι και αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου τους, μετά από ένα κλαταρισμένο ελαστικό που είχαν στην πρώτη ε.δ., όταν και χτύπησαν σε μία πέτρα η οποία και είχε βρεθεί στο δρόμο από προπορευόμενο αυτοκίνητο.

Πιο πίσω, μεγάλο ενδιαφέρον έχει η μάχη της F2, με τους Αμαξόπουλο-Μιχελάκη να περνούν στην πρώτη θέση, μόλις 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τους Ζάχο-Ασπρόμουγγο με το Citroen C2 R2. Την ίδια ώρα, ο Νίκος Ζάχος με τον Κώστα Σούκουλη δίπλα του, προσπαθούν να επιστρέψουν σε πλήρης αγωνιστικούς ρυθμούς, μετά από την διετή αγωνιστική τους απραξία, παραμένοντας σε απόσταση βολής από τους δύο προπορευόμενους συνδυασμούς. Την πρώτη οκτάδα, συμπληρώνουν οι Κυρίτσης-Πολίτης, με τον ταχύ στις ασφάλτινες επιφάνειες οδηγό, να έχει χάσει αρκετό χρόνο στις πρώτες ειδικές, κινούμενος φυλαγμένα και προσπαθώντας παράλληλα να φέρει στα μέτρα του το νέο Lancer EVO IX που έχει στην κατοχή του.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η πρώτη ε.δ. μετατράπηκε σε απλή διαδρομή μετά το Νο 94, αφού οι Τερζάκης-Μπογδάνος είχαν μία έξοδο, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η άμεση και αξίζει να τονίσουμε έγκαιρη επέμβαση της οργάνωσης. Ο οδηγός και ο συνοδηγός έχουν αποφύγει κάποιο σοβαρό τραυματισμό, αφού πληροφορίες κάνουν λόγο για σπάσιμο στο πόδι και στα πλευρά, και βρίσκονται ήδη στο νοσοκομείο. Για την ολοκλήρωση του αγώνα, απομένουν τέσσερις ειδικές διαδρομές και συγκεκριμένα οι ίδιες με αυτές που τα πληρώματα πραγματοποίησαν το πρωί. Aναλυτικά αποτελέσματα των ειδικών και του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr. Μείνετε συντονισμένοι. _Π.Τ.panost@4troxoi.gr