Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Νέα  / Αρθρο

12ο Ράλλυ Κορίνθου: Νικητές οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» 2/11/2008 6:12 μμ

Πανηγυρισμοί για τους Βωβό-"ΕΛ-ΕΜ", οι οποίοι σημείωσαν την 3η τους φετινή νίκη στο Παν.Π.Ρ.
Δεύτερη θέση για τους Πίτσο-Καραπαπάζη, οι οποίοι μείωσαν τη διαφορά τους από τον Πάνο Χατζητσοπάνη στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
Τρίτη θέση για τους Νασσούλα-Πατρικούσση, με τον οδηγό να πραγματοποιεί υπεράνθρωπη προσπάθεια, λόγω τραυματισμού στη μέση.
Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε ο Πάνος Χατζητσοπάνης με τον Ανδρέα Ανδρικόπουλο. Από το δεύτερο πέρασμα και έπειτα που τα ξεπέρασαν κατάφεραν να σκαρφαλώσουν στη 4η θέση της γενικής.
Σαρωτικοί οι Οικονόμου-Γκουργιώτης, οι οποίοι στην Κόρινθο εξασφάλισαν τον τίτλο στην F3, στην Α/6 και στην F2 Χώματος!
Έκτη θέση για τους Μίχο-Χειράκη, οι οποίοι για ακόμα έναν αγώνα ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα.
Εξαιρετικοί οι Αργυρίου-Λάσκος, αφού με το Toyota Starlet κατέκτησαν τη νίκη στην Α/5, αλλά και την 11η θέση της γενικής!
Ταχύτεροι στην κατηγορία Ε, αναδείχθηκαν οι Δριτσόπουλος-Τσιούκας με το Renault Clio Williams.
Ακόμα ένα Ράλλυ Κορίνθου, και συγκεκριμένα το 12ο, πέρασε στην ιστορία, με τον Άρη Βωβό να καταφέρνει να σημειώνει με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του ιταλικού Lancer EVO IX την 3η τους φετινή νίκη σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το κατά πολλούς κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα, ξεκίνησε από εχθές με αποφασιστικότητα, μη δείχνοντας διατεθειμένοι να αφήσουν κανέναν να τους αμφισβητήσει. Η εγκατάλειψη, όμως, του Γιάννη Παπαδημητρίου, αλλά και τα προβλήματα του Πάνο Χατζητσοπάνη, αν και απογοήτευσαν αρχικά τον Άρη Βωβό, ελέω συναγωνισμού, δεν πτοήθηκε και οδήγησε σήμερα σε αντίστοιχο με εχθές ρυθμό κερδίζοντας τις έξι από τις οκτώ ειδικές της σημερινής ημέρας. Ο έλληνας πολυπρωταθλητής δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, από το οποίο μάλιστα εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος, ειδικά από την ιπποδύναμη του, με αποτέλεσμα να σημειώσει ακόμα μία νίκη, η οποία χάρισε τόσο στον ίδιο όσον και στον «ΕΛ-ΕΜ» τον τίτλο στο Κύπελλο χώματος.

Αρκετά πιο πίσω, αφού οι προαναφερθέντες ήταν σε δικό τους αγώνα, κατάφερε να τερματίσει ο Κώστας Πίτσος με τον Στέλιο Καραπαπάζη με το Lancer EVO IX, οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να μειώσουν και τη διαφορά τους από τους Χατζητσοπάνη-Ανδρικόπουλο στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Το ταχύτατο πλήρωμα, που έχει φτάσει να διεκδικεί τον τίτλο φέτος, ξεκίνησε μέτρια, αφού η επιλογή ελαστικών που πραγματοποίησαν εχθές δεν τους δικαίωσε, ενώ η εικόνα δεν ήταν σημαντικά βελτιωμένη και στην αρχή του δεύτερου σκέλους. Παρόλα αυτά, με πείσμα, ταχύτητα, όπως βέβαια και τις εγκαταλείψεις αυτοκινήτων που προπορεύονταν κατάφεραν να κατακτήσουν μία πολύ σημαντική δεύτερη θέση. Το βάθρο, συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Νασσούλας-Μιχάλης Πατρικούσσης, οι οποίοι με το Lancer EVO IX πραγματοποίησαν έναν ηρωικό αγώνα. Και λέμε ηρωικό, διότι ο έμπειρος οδηγός είχε σημαντικό πρόβλημα με την μέση του, με αποτέλεσμα να χρειαστεί μέχρι και χθες φυσιοθεραπεία, την ώρα που σήμερα αγωνιζόταν έχοντας κάνη χρήση παυσίπονων. Μάλιστα, διεκδικούσαν επί ίσοις όροις τη δεύτερη θέση, αλλά το γεγονός ότι βρέθηκαν πίσω από τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο τους κόστισε πολύτιμο χρόνο στη μάχη με τον Κώστα Πίτσο. Παρόλα αυτά, η προσπάθεια τους είναι πραγματικά αξιέπαινη.

Πίσω από το πλήρωμα του λευκού EVO IX, ακολούθησε ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς με τον Πάνο Χατζητσοπάνη και τον Ανδρέα Ανδρικόπουλο. Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, ο οποίος συμμετείχε με ένα από τα αυτοκίνητα του Alba Team, αντιμετώπισε προβλήματα τόσο εχθές, όσο και σήμερα στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές, με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην πρώτη ειδική, το οποίο μάλιστα αναγκάστηκε το πλήρωμα να αλλάξει μέσα σε αυτή, τους κόστισε περίπου 4 λεπτά, και τους έριξε σχεδόν στην 30η θέση της γενικής. Όμως, ο ταλαντούχος Λαμιώτης οδηγός πίεσε στη συνέχεια και με δεύτερους χρόνους πίσω από τον Άρη Βωβό, αλλά και δύο ταχύτερους στο τέλος, κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενος βέβαια και κάποιες από τις εγκαταλείψεις στην κορυφή. Με τη διαφορά από τον Κώστα Πίτσο στη βαθμολογία να είναι δέκα βαθμοί, ο Πάνος Χατζητσοπάνης έχει το πλεονέκτημα για τον τίτλο, αν και στους αγώνες Ράλλυ, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ποτέ.

Στην 5η θέση της γενικής βρίσκουμε έναν από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές του αγώνα, και πιθανότατα της φετινής χρονιάς. Ο λόγος για τον Σωτήρη Οικονόμου, που με τον Κώστα Γκουργιώτη και το Citroen C2 της κατηγορίας Α/6, και όχι Α, στοιχείο σημαντικό για τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου, έκλεψε τις εντυπώσεις στις ειδικές της ιδιαίτερης πατρίδας του, κερδίζοντας την F3 και την Α/6. Επιστέγασμα της εξαιρετικής του προσπάθειας όλη τη χρονιά είναι και το γεγονός ότι ο Κορίνθιος οδηγός κατάφερε και εξασφάλισε έναν αγώνα πριν από το τέλος του θεσμού, το Πρωτάθλημα στην F3, το κύπελλο στην Α/6, αλλά και στην F2 στο χώμα. Αναμφίβολα από τα πρόσωπα της χρονιάς. Πίσω από τον Σωτήρη Οικόνομου, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη, οι οποίοι ήταν ψηλότερα στην γενική κατάταξη, αλλά ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Lancer από το δεύτερο πέρασμα των ειδικών και έπειτα, δεν τους επέτρεψε να υπερασπιστούν τη θέση τους. Και είναι κρίμα που για ακόμα μία φορά ταλαιπωρήθηκαν από μηχανικά προβλήματα.

Ο Δημήτρης Ψύλλος με τον Κώστα Κόντο, επέστρεψαν στη δράση σε έναν από τους αγαπημένους τους αγώνες, οδηγώντας το Citroen C2 R2. Παρά το διάστημα που έχουν να βρεθούν σε αγωνιστικό μπάκετ, σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους και διακρίθηκαν τερματίζοντας στην 7η θέση της γενικής και στην δεύτερη της F3. Ακριβώς πίσω τους, ακολούθησαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας, οι οποίοι από την αρχή ακολούθησαν το δικό τους ρυθμό, για τον οποίο δικαιώθηκαν, αφού βρέθηκαν μέχρι και την 4η θέση της γενικής! Ένα πρόβλημα όμως στο κιβώτιο του Lancer, το οποίο και είχε σαν αποτέλεσμα να μείνει χωρίς 1η και 2η σχέση στο κιβώτιο για το δεύτερο και τρίτο πέρασμα. Πάντως, παρά το γεγονός ότι και αυτοί δεν είχαν αγωνιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση. Οι Θανάσης Τσίλης-Διονύσης Μαυροδής με ακόμα ένα Lancer όγδοης γενιάς τερμάτισαν στην ένατη θέση της γενικής, αποφεύγοντας τα προβλήματα, κινούμενοι αξιοπρεπώς στις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με το Peugeot 206 των 1.400 κ.εκ., αλλά κιτ καρ, και κατάφεραν επίσης μετά από μεγάλο διάστημα αποχής να τερματίζουν στην δέκατη θέση της γενικής και στην 3η της F3.

Στην κλάση Α/5 μεγάλοι νικητές ήταν οι Κώστας Αργυρίου και Σταμάτης Λάσκος με το Toyota Starlet, οι οποίοι ήταν εντυπωσιακοί στις ειδικές, καταφέρνοντας μάλιστα να τερματίσουν και στην 11η θέση της γενικής. Ο πολύπειρος οδηγός, σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο του δεν ήταν αντίστοιχο του συναγωνισμού, και μάλιστα όχο μόνο στην Α/5, αλλά και σε επίπεδο γενικής. Η μεγάλη είδηση όμως, είναι το γεγονός ότι όπως όλα δείχνουν ο τίτλος στην κατηγορία θα καταλήξει στα χέρια των Δημήτρη Παπαδημητρίου και Γιώργο Βότση, που με το Toyota Yaris αν και τερμάτισαν μόλις στην 6η θέση της κατηγορίας, βρίσκονται πολύ κοντά στην κατάκτηση του! Βλέπετε, ο Γιώργος Πάζης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από κινητήρα, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά να αγγίζει πλέον τους 19 βαθμούς! Από εκεί και πέρα, στην Ε ταχύτεροι όλων ήταν οι Ανδρέας Δριτσόπουλος-Θανάσης Τσιούκας με το Renault Clio Williams, την ώρα που οι Ορφανός-Βουγιούκας με το Mitsubishi ήταν οι ταχύτεροι με αυτοκίνητο 4x4.

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε μερικές από τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, όπως αυτή των Νιώρα-Μοσχόπουλου από έξοδο και ενώ διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση της γενικής, αλλά και του Κύρκου Jr.-Ανδριανόπουλου, οι οποίοι έκαναν εξαιρετικούς χρόνους, μέχρι τη στιγμή που αναγκάστηκαν μετά από μία ποινή χρόνου να εγκαταλείψουν. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους Γκάλλο-Τριανταφύλλου, οι οποίοι μέχρι την προτελευταία ειδική ήταν στην 3η θέση της F3, αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από έξοδο.

Ο επόμενος και τελευταίος γύρος του θεσμού θα γίνει σε δύο εβδομάδες στη Χαλκίδα και συγκεκριμένα στο Ράλλυ ΜαύροΡόδο, το οποίο και είχε αναβληθεί λόγω πυρκαγιών. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται πλέον στη μάχη του τίτλου, με δεδομένο το γεγονός, ότι οι συμμετοχές θα είναι αντίστοιχου επιπέδου._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Επίσημο site αγώνα: http://www.rallykorinthou.gr/
Site αποτελεσμάτων: http://www.ethea-live.gr/

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: REPORTER IMAGES

Άρης Βωβός: «Καταρχήν, ο αγώνας δεν είχε τον συναγωνισμό που θέλαμε για εμάς, ενώ αξίζει να σημειώσουμε και την παρουσία του κόσμου, ο οποίος ήταν αρκετός στις ειδικές. Σε αυτό βοηθούσε το γεγονός ότι οι ε.δ. προσφέρονται για παρακολούθηση, αφού είναι εύκολα προσβάσιμες, αλλά όχι για τρία περάσματα. Στο τρίτο πέρασμα οι δρόμοι είχαν καταστραφεί και αν υπήρχε κόντρα τα αυτοκίνητα θα είχαν πρόβλημα. Εμείς κόψαμε ρυθμό στις δύο τελευταίες. Δεν μπορούν να γίνονται ειδικές τρεις φορές. Η Κλένια, παρόλα αυτά, κράτησε και δεν καταστράφηκε. Καταφέραμε να κατακτήσουμε το Κύπελλο χώματος, αλλά από εκεί και πέρα σε λίγες εβδομάδες είναι ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, στον οποίο θα συμμετάσχουμε κανονικά για το κέφι μας όπως πάντα. Είναι ένας ωραίος αγώνας, και μακάρι να τρέξει και πάλι ο Γιάννης Παπαδημητρίου. Και σε αυτόν τον αγώνα είχαμε καλές επιδόσεις, όπως του Κύρκου Jr., που δυστυχώς δεν κατάφερε να ολοκληρώσει, αλλά η ουσία είναι ότι έχει αρχίσει να φαίνεται ότι υπάρχει συναγωνισμός».

Κώστας Πίτσος: «Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, αφού εξελίχθηκε και σε κόντρα. Δεν κάναμε τις σοφότερες επιλογές αναφορικά με τα ελαστικά μας. εχθές κάναμε λάθος επιλογή, ενώ και αυτή που κάναμε το πρωί σήμερα δεν ήταν η ενδεδειγμένη. Το απόγευμα, όμως, τα ελαστικά που δοκιμάσαμε μας βόλεψαν και που ταίριαζαν στον αγώνα. Το αποτέλεσμα είναι ότι καλύτερο γινόταν, τουλάχιστον για εμάς. Εμείς παλεύουμε και θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και θα πιέσουμε».

Δημήτρης Νασσούλας: «Ο αγώνας ήταν καλός, αλλά εμείς είχαμε το πρόβλημα με την μέση μου, και μέχρι να συνηθίσουμε τους κραδασμούς, υποφέραμε, μέχρι να μπει σε δράση στο δεύτερο loop ειδικών ένα παυσίπονο που πήρα για να μπορέσω να αντέξω. Και όλα πήγανε κατ’ευχήν. Βέβαια, θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα, αν δεν είχαμε βρεθεί πίσω από τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο, ο οποίος είχε ένα πρόβλημα και δεν μας είδε πίσω του, και χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα, διότι είχαμε δουλέψει πολύ σε αυτή την ειδική, αλλά δεν πειράζει, έτσι είναι οι αγώνες. Εξάλλου και εμείς θα μπορούσαμε να είμαστε στη θέση του Μανώλη και να συμβεί κάτι αντίστοιχο. Είναι ανθρώπινα αυτά τα πράγματα».

Πάνος Χατζητσοπάνης: «Ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ εχθές, από ένα πρόβλημα που είχε ο κινητήρας. Το είχαμε από εχθές και στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές, και το λύσαμε μετά από παρέμβαση και βοήθεια του κύριου Παπακώστα μετά το πρώτο loop. Το αυτοκίνητο δεν ήταν καλό στην αρχή. Μετά το αυτοκίνητο δούλεψε καλύτερα, δουλέψαμε λίγο και με την ανάρτηση, με αποτέλεσμα να βελτιώσουμε και τις επιδόσεις μας. Αλλά και πάλι το αυτοκίνητο έχει πολλά περιθώρια ακόμα. Οδηγήσαμε γρήγορα, αλλά με ρίσκο και κίνδυνο. Απλά, το αμάξι θέλει πολύ δουλειά. Γενικά, όλα τα Mitsubishi είναι διαφορετικά από τα Subaru, όχι τόσο σε επιδόσεις, όσο σε συμπεριφορά στο δρόμο. Θεωρώ ότι το Subaru είναι καλύτερο. Στο Μαύρο Ρόδο θα αγωνιστούμε κανονικά με το Subaru Impreza Ν12».

Δείτε αναλυτικά την βαθμολογία, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μετά από επτά αγώνες.

Κυπελλούχοι Χώματος για το 2008 αναδείχθηκαν οι Βωβός-"ΕΛ-ΕΜ"