 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
28o Ράλλυ Φθιώτιδας: Νικητής ο συναγωνισμός! |
19/4/2008 8:35 μμ
|
|
|
|
 |
Λευτέρης Σωτήρχος |
|
 |
Σωκράτης Τσολακίδης - Σωκράτης Παυλίδης |
|
 |
Πάνος Χατζητσοπάνης - Ανδρέας Ανδρικόπουλος |
|
 |
Εξαιρετική εμφάνιση για τους Πίτσο - Καραπαπάζη |
|
 |
Βαγγέλης Ζάχος - Σπύρος Ζάχος |
|
 |
Γιώργος Πάζης - Ζωή Λυμπέρη |
|
 |
Βασίλης Ζάχος - Αντώνης Δεληγιάννης |
|
 |
Κώστας Καμπουγιάννης - Θανάσης Ντούφας |
|
 |
Σωτήρης Οικονόμου - Κώστας Γκουργιώτης |
|
 |
Στέλιος Πρινέας - Γιώργος Τουμπακάρης |
|
 |
Βασίλης Βελάνης - Γιάννης Βελάνης |
|
 |
Άτυχοι οι Χρήστος Παπαχριστόπουλος - Παναγιώτης Αργυρόπουλος |
|
 |
Επίσης άτυχοι οι Κύρκος Junior - Νίκος Πετρόπουλος |
|
Από έντονο συναγωνισμό, καλό καιρό και πολύ κόσμο στα γνωστά σημεία των ειδικών διαδρομών, χαρακτηρίστηκε η πρώτη ημέρα του αγώνα, που προσμετρούσε στο κύπελλο Ασφάλτου. Νικητές, μετά από εξαιρετικές επιδόσεις, αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Σωτήρχος – Νίκος Ζακχαίος.
Μια ηλιόλουστη ημέρα ξημέρωσε στην περιοχή της Φθιώτιδας, η οποία φιλοξενεί το δεύτερο και τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Σήμερα, διεξήχθη η πρώτη από τις δυο ημέρες, που προσμετρούν ως διαφορετικού αγώνες στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, σε ασφάλτινες επιφάνειες. Παράλληλα, η σημερινή ημέρα αποτέλεσε το δεύτερο γύρο για το Κύπελλο Ασφάλτου. Από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, φάνηκε πως ο συναγωνισμός, στον αγώνα που διοργανώνει η Α.Λ.Α.Λ. θα ήταν έντονος. Οι προσπάθειες της λέσχης, τόσο σε επίπεδο αγωνιστικής οργάνωσης όσο και προβολής ήταν καλές, ενώ είδαμε ακόμη και τέντες –α λα WRC- στις διαδρομές. Έτσι, 95 πληρώματα ξεκίνησαν το πρωί, θέλοντας να δώσουν ότι καλύτερο, προκειμένου να ικανοποιήσουν εαυτούς και θεατές, που βρέθηκαν κατά εκατοντάδες στις 3 ειδικές διαδρομές (Καστέλλια, Οινοχώρι, Παύλιανη), που πραγματοποιήθηκαν 3 φορές έκαστη.
Οι Σωκράτης Τσολακίδης και Σωκράτης Παυλίδης ξεκίνησαν πολύ δυνατά, έχοντας κεκτημένη ταχύτητα από το ράλλυ Θερμαϊκού όπου είχαν πάρει τη νίκη, με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Όμως, αντίστοιχης… ταχύτητας αποδείχθηκαν και οι ορέξεις των Λευτέρη Σωτήρχου – Νίκου Ζακχαίου, με ένα ίδιων προδιαγραφών Lancer. Μέχρι τα μισά της ημέρας, οι πρωταθλητές του 2003 διατηρούσαν το προβάδισμα, όμως η συνέχεια και η ολοκλήρωση της ημέρας ανήκουν στους κυπελλούχους Ασφάλτου 2006. Ο 25χρονος Λευτέρης Σωτήρχος, έδειξε πως μαθαίνει ταχύτατα το τετρακίνητο Lancer, κινήθηκε στο όριο υπό τις οδηγίες του Νίκου Ζακχαίου και πήρε μια άξια νίκη, που ήταν και η παρθενική του πληρώματος, σε επίπεδο γενικής αγώνα του πρωταθλήματος. Από την άλλη, οι Τσολακίδης – Παυλίδης έκαναν το λάθος να μην έχουν σκληρή γόμα ελαστικών, σύμφωνα και με τους ίδιους, οπότε στο 2ο και 3ο σκέλος δε μπόρεσαν να συναγωνιστούν τους νικητές, επιλέγοντας να διατηρήσουν ένα ρυθμό που θα τους κρατούσε στη 2η θέση, κάτι που τελικά επιτεύχθηκε. Σε μια είδηση της τελευταίας στιγμής, τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας παρέμειναν προσωρινά για αρκετή ώρα κατά τον τελικό τεχνικό έλεγχο στο Λευτέρη Σωτήρχο, αναφορικά με τη στήριξη του πίσω διαφορικού του Mitsubishi Lancer EVO IX του νικητή. Τελικά, οι βίδες που στήριζαν το διαφορικό, ενώ ήταν ακριβώς ίδιες με τις προδιαγραφές δεν ήταν εργοστασιακές. Η παράβαση αυτή θεωρήθηκε επουσιώδης και επιβλήθηκε ποινή 10 δλ. στους νικητές, κάτι που δεν άλλαξε το τελικό αποτέλεσμα.
Το βάθρο για σήμερα, συμπλήρωσαν οι Πάνος Χατζητσοπάνης – Ανδρέας Ανδρικόπουλος. Το τοπικό πλήρωμα, κινήθηκε πολύ ήρεμα σήμερα με το Subaru Impreza N12, θέλοντας να κερδίσει βαθμούς που θα αποδειχθούν πολύτιμοι για τη συνέχεια. Πάντως, πολλοί περίμεναν το πλήρωμα από τη Λαμία να διεκδικήσει τη νίκη, όμως ο δις πρωταθλητής επέλεξε να μη ρισκάρει, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί και αύριο, σε ακόμη έναν απαιτητικό και ξεχωριστό, για το πρωτάθλημα, αγώνα. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που έμειναν μακριά από τον καλό τους εαυτό, χωρίς να διεκδικήσουν άμεσα κάποια από τις θέσεις του βάθρου και απέχοντας από τους χρόνους κορυφής, χωρίς πάντως να απειληθούν από τους διώκτες τους. Στην 5η θέση λοιπόν, βρέθηκαν οι Κώστας Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης, που μοιράστηκαν ακόμη ένα Lancer ένατης εξέλιξης, πετυχαίνοντας εξαιρετική επίδοση, μόλις στο 2ο αγώνα τους σε ασφάλτινη επιφάνεια, ενώ παράλληλα ευχαριστήθηκαν. Ότι καλύτερο!
Στην 6η θέση, τερμάτισαν οι Δημήτρης Μίχος – Κώστας Χειράκης, με ένα Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς. Το πλήρωμα που διακρίνεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, συμμετείχε για πρώτη φορά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σίγουρα, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στη συνέχεια. Από εκεί και έπειτα, μάχη δόθηκε για την 7η θέση ανάμεσα σε 4 πληρώματα, που έληξε με πολύ μικρές διαφορές. «Νικητές» σε αυτή τη μάχη, αναδείχθηκαν οι Δημήτρης Νασούλας – Μιχάλης Πατρικούσης, που εκμεταλλεύθηκαν την εμπειρία τους και τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EVO IX και πέτυχαν μια πολύ καλή επίδοση, σε μια επιφάνεια που μάλιστα δεν αγαπούν ιδιαίτερα. Τους ακολούθησαν οι Γιάννης Πλάγος – Ανδρέας Φραγκούλης, που με το Mitsubishi Lancer EVO VII «ψάχνονταν» ώστε να βρουν το ιδανικό στήσιμο, σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ παράλληλα στην 1η ε.δ. συνάντησαν μια αγελάδα σε στενό κομμάτι, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Στην 9η θέση, ολοκλήρωσαν οι νεαροί Άκης Καλούδης – Σπύρος Ρούφος, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με την 5η σχέση στο Mitsubishi Lancer EVO VIII σε όλο τον αγώνα. Τη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι έμπειροι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης, που με το Subaru Impreza N12 είχαν και ένα τετ-α-κε στην Παύλιανη και σίγουρα, θα αισθανθούν καλύτερα αύριο, στην αγαπημένη τους επιφάνεια, το χώμα.
Στους άτυχους της ημέρας, συγκαταλέγονται οι Λάμπρος Κύρκος – Αντώνης Γαρυφαλλής, που εγκατέλειψαν στο σέρβις παρκ μετά την 3η ε.δ., λόγω σπασμένου δίσκου φρένων στο Ford Escort WRC, ενώ βρίσκονταν στην 3η θέση, όπως και οι «Κύρκος Junior» - Νίκος Πετρόπουλος, που έκαναν πολύ καλή εμφάνιση με το Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν περάσει στην 3η θέση της γενικής και μάχονταν με τους Χατζητσοπάνη – Ανδρικόπουλο, όμως μόλις 3 χιλιόμετρα πριν την ολοκλήρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής, εγκατέλειψαν με πρόβλημα στη μετάδοση του αυτοκινήτου τους. Κρίμα! Τέλος, εξαιρετική επίδοση πραγματοποιούσαν ως την 5η ε.δ. οι Χρήστος Παπαχριστόπουλος – Παναγιώτης Αργυρόπουλος, που μοιράζονταν το VW Golf Kit Car. Το έμπειρο πλήρωμα, βρίσκονταν στην 5η θέση γενικής και ανταγωνιζόταν τους πρωταγωνιστές, χάρη στην ποιότητα τόσο τη δική του όσο και του αυτοκίνητου, όμως μια έξοδος τους στέρησε το δικαίωμα να τερματίσουν. Παράλληλα, προηγούνταν με διαφορά και στην F2, που προσμετρά ως κατηγορία στο κύπελλο Ασφάλτου και Χώματος. Έτσι, η πρώτη θέση στην F2 κατέληξε στα χέρια των ταχύτατων Βαγγέλη και Σπύρου Ζάχου από τη Θεσσαλονίκη, που δεν προσπάθησαν να «κυνηγήσουν» το πλήρωμα του Golf, αλλά ήταν μακράν ταχύτερο των υπολοίπων και πέτυχε άξια το 2 στα 2 στην κατηγορία, στο φετινό κύπελλο Ασφάλτου. Μακάρι η συνέχεια να είναι ανάλογη, και οι ατυχίες περασμένων αγώνων να αποτελούν παρελθόν. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, ολοκλήρωσαν οι Κρητικοί Μανώλης Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας, με το ex-Alister McRae VW Golf III Kit Car, ενώ η τριάδα συμπληρώθηκε από τους νικητές της κατηγορίας F3.
Ο λόγος για το Γιώργο Πάζη, που για πρώτη φορά είχε ως συνοδηγό τη Ζωή Λυμπέρη, στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris της Α/5. Αυτό, διόλου επηρέασε τον ενθουσιώδη οδηγό, αφού κινήθηκαν στους ρυθμούς που είχαμε συνηθίσει από εκείνον και κατέκτησαν τη νίκη όχι μόνο στην Α/5, αλλά και σε επίπεδο F3. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε την επίδοση των Αργύρη και Παναγιώτη Μουστάκα, που προηγούνταν σε Α/5 και F3 μέχρι και την 3η ε.δ. Τότε, ουσιαστικά τέθηκαν εκτός αγώνα, αφού είχαν ξεκινήσει με καθυστέρηση μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης, χάνοντας την ευκαιρία να διασκεδάσουν ακόμη περισσότερο. Από εκεί και έπειτα, αξιοσημείωτη είναι η επίδοση των Βασίλη Ζάχου – Αντώνη Δεληγιάννη με το Nissan Note, που ολοκλήρωσαν στη 16η θέση της γενικής μετά από εξαιρετικούς χρόνους. Μακάρι, το νεανικό πλήρωμα να βρεθεί και σε αυτοκίνητο μεγαλύτερων δυνατοτήτων. Στην κατηγορία Ε, νικητές αναδείχθηκαν μετά από εξαιρετική επίδοση οι Κώστας Καμπουγιάννης – Θανάσης Ντούφας, με το Citroen AX της κλάσης Ε/10. Οι τελευταίοι, είχαν έντονη μάχη με τους Δημήτρη Ζούμπερη – Γιώργο Σκορδιλάκη, που με τη Citroen ZX της Ε/11 πετύχαιναν εκπληκτικούς χρόνους τηρουμένων των αναλογιών, αλλά έχασαν χρόνο στο τέλος. Τελικά, η επικράτηση της Ε/11 πέρασε στα χέρια των νικητών της και στο ράλλυ Θερμαϊκού, Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη με Peugeot 205.
Στις υπόλοιπες κλάσεις, στην Α/6, που συγκέντρωσε πολλές συμμετοχές, η πρωτιά πέρασε από πολλά χέρια. Αρχικά, ήταν οι Σταύρος Καββαδίας – Αντώνης Μπεσλεμές που προηγούνταν με το Peugeot 106 Rallye, όμως είχαν έξοδο και εγκατέλειψαν. Αντίστοιχη τύχη είχαν στη συνέχεια οι Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής, με ακόμη ένα Rallye, λόγω μηχανικού προβλήματος. Τελικά, καλύτεροι αποδείχθηκαν οι Σωτήρης Οικονόμου – Κώστας Γκουργιώτης, που άφησαν πίσω τις ατυχίες των περασμένων αγώνων και επικράτησαν, με το Citroen C2. Ακόμη, στη Ν/2 επικράτησαν οι Στέλιος Πρινέας – Γιώργος Τουμπακάρης, με το Citroen Saxo, ενώ ακολούθησαν οι Κώστας Γαλάνης – Ηρακλής Ζήκας, με Peugeot 106 Rallye. Ο αγώνας, αποτέλεσε και το δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, όπως του Nissan Note Challenge 2008. Στα Ιστορικά λοιπόν, όπου μετρούσαν οι 6 πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας, ως ξεχωριστός αγώνας, ενώ η συνέχεια θα δοθεί στο πρώτο αυριανό loop. Εκεί, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης πήραν τη δεύτερή τους νίκη σε ισάριθμους αγώνες με Ford Escort, ενώ ακολούθησε ο πρωταθλητής Κώστας Αποστόλου, με συνοδηγό το Σταύρο Κίκιζα, με την Porsche 911. Τρίτοι, ολοκλήρωσαν οι Μιχάλης Λυκάκης – Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης, με Ford Escort.
Μπορεί η πρώτη ημέρα να τελείωσε, όμως η αγωνιστική δραστηριότητα δεν έχει ολοκληρωθεί. Η αυριανή ημέρα είναι περισσότερο… βρώμικη, αφού αποτελεί τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος και θα διεξαχθεί σε 3 επαναλαμβανόμενες χωμάτινες διαδρομες (Λογγίτσι, Καλαμάκι, Δίβρη), προσμετρώντας και στο κύπελλο Χώματος. Οπότε το ενδιαφέρον παραμένει… στα ύψη! _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά αποτελέσματα στο ethea-live.gr, καθώς και στη σελίδα του αγώνα
Στη σελίδα του δεύτερου αγώνα αντίστοιχα, μπορείτε να βρείτε πρόγραμμα, ωράριο, χάρτες και συμμετοχές.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: REPORTER-IMAGES
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Λευτέρης Σωτήρχος:
«Ο αγώνας ήταν δύσκολος, αφού τα χιλιόμετρα ήταν αρκετά. Οι συμμετοχές ήταν πολλές και ο συναγωνισμός έντονος. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, που κερδίσαμε και μακάρι η συνέχεια να είναι ανάλογη. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και είμαστε χαρούμενοι για την επίδοση».
Σωκράτης Τσολακίδης:
«Στο πρώτο σκέλος βρισκόμαστε στην πρώτη θέση. Όμως, κάναμε ένα λάθος και δεν είχαμε καθόλου σκληρή γόμα ελαστικών, οπότε μόνο με τα μαλακά χάσαμε χρόνο. Δε μπορούσαμε να κινηθούμε σε ρυθμούς για να διεκδικήσουμε τη νίκη, οπότε προσπασθήσαμε να διατηρήσουμε τη δεύτερη θέση».
Πάνος Χατζητσοπάνης:
«Κινηθήκαμε πολύ ήσυχα, αφού θέλαμε να μαζέψουμε βαθμούς για το πρωτάθλημα. Άλλωστε, ο Λευτέρης (Σωτήρχος) δε θα συμμετάσχει αύριο. Εμείς θυμόμαστε πως έχουμε να κάνουμε και αύριο αγώνα με το ίδιο αυτοκίνητο. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν πολύ καλός, αφού υπήρχαν και τέντες μέσα στις ειδικές διαδρομές, όπως στο WRC, ενώ ο κόσμος ήταν πολυάριθμος».
Βαγγέλης Ζάχος:
«Διατηρήσαμε σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα και ειδικά στο τέλος θέλαμε να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας. Ευτυχώς ήρθε η νίκη, μετά φυσικά και από την ατυχία του Παπαχριστόπουλου. Ευχαριστούμε πολύ τον προετοιμαστή μας. Στόχος μας ήταν να κινηθούμε αξιοπρεπώς και νομίζω πως το πετύχαμε. Η συνέχεια για εμάς θα δοθεί στο ράλλυ Κένταυρος, αφού το ράλλυ Φίλιππος είναι ο αγώνας όπου δε θα συμμετάσχουμε».
Γιώργος Πάζης:
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και οι ειδικές διαδρομές πολύ καλές, ειδικά η Παύλιανη που μου αρέσει πάρα πολύ. Είχαμε μόνο ένα μικρό πρόβλημα στο δεύτερο loop, όπου δεν είχαμε υδραυλικό τιμόνι. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα».
|
|
|
 |
Εξαιρετική εμφάνιση και νίκη για τους Λευτέρη Σωτήρχο - Νίκο Ζακχαίο |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|