Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

Εγένετο «Rally Alba» 11/2/2008 8:21 πμ

Πρωταθλητής Ασφάλτου το 1994, ο Λευτέρης Αλμπαντάκης γνωρίζει πολύ καλά τα μυστικά του χώρου και ουσιαστικά είναι ο υθίνων νους πίσω από την όλη προσπάθεια.
H τεχνικη υποστήριξη των αυτοκινήτων θα γίνεται εξ'ολοκλήρου από την ομάδα του Λευτέρη Αλμπαντάκη.
Οκτώ Lancer EVO διαθέτει η ομάδα στις τάξεις της, αλλά και δύο πλήρως εξοπλισμένα φορτηγά υποστήριξης.
Πατήστε για μεγέθυνση
Οι εγκαταστάσεις της νέας ομάδας, στα Μέγαρα
Πρόκειται για μια νέα αγωνιστική ομάδα στη χώρα μας, της οποίας θα ηγείται ο Λευτέρης Αλμπαντάκης και αναμένεται να εφοδιάσει με 8(!) Mitsubishi Lancer EVO τους ελληνικούς αγώνες.

Η αγωνιστική ομάδα, που πρόκειται να έχει δυναμική παρουσία στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό κατά τη διάρκεια της νέας αγωνιστικής χρονιάς και όχι μόνο είναι έτοιμη. Ιθύνων νους, όπως προαναφέραμε, θα είναι ο Λευτέρης Αλμπαντάκης, που θα καθοδηγεί την ομάδα των 8 αγωνιστικών αυτοκινήτων, των 2 φορτηγών, αλλά και των 9 μηχανικών, που θα δώσει μια νέα οντότητα στους αγώνες ράλλυ και αναβάσεων, με την παρουσία της. Τα αυτοκίνητα, θα είναι Mitsubishi Lancer EVO, που θα είναι βαμμένα στα ίδια χρώματα, λευκό και κόκκινο, ενώ φυσικά, το κάθε αυτοκίνητο θα φέρει πάνω τους χορηγούς του κάθε αγωνιζόμενου.

Επικοινωνήσαμε με το Λευτέρη Αλμπαντάκη, που μας μίλησε για το νέο αυτό εγχείρημα, ενώ παράλληλα αποκάλυψε και ορισμένους από τους οδηγούς που πρόκειται να συνεργαστεί η «Rally Alba»: «Η ιδέα γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της περσινής αγωνιστικής χρονιάς, όταν και συντηρούσαμε το αυτοκίνητο του Σταμάτη Κατσίμη, για τους αγώνες αναβάσεων. Όταν εκείνος βρέθηκε σε μια ανάγκη, του δώσαμε το δικό μας αυτοκίνητο και κάπως έτσι ήρθε η ιδέα της δημιουργίας αγωνιστικής ομάδας. Άλλωστε, αρκετοί οδηγοί είχαν εκφράσει ενδιαφέρον, με το σκεπτικό πως θα τους ενδιέφερε η προοπτική να νοικιάσουν αυτοκίνητο από εμάς, είτε σε επίπεδο πρωταθλήματος είτε μεμονωμένων αγώνων», μας είπε ο Λευτέρης Αλμπαντάκης.

Αξίζει να τονίσουμε, πως εκτός από τα φορτηγά υποστήριξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων, σε κάθε αγώνα η ομάδα θα αποτελείται από 9 μηχανικούς. Μάλιστα, οι 5 εξ αυτών είναι μόνιμης απασχόλησης, αφού υπάρχει ειδικός χώρος, κοντά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, όπου θα συντηρούνται πριν και μετά από κάθε αγώνα τα αυτοκίνητα. Οι υπόλοιποι 4, θα προστίθενται στο δυναμικό της ομάδας, για τον εκάστοτε αγώνα. Παράλληλα, ο Λευτέρης Αλμπαντάκης, μας μίλησε και για το μεγάλο υποστηρικτή της προσπάθειας της ομάδας: «Σε αυτό το εγχείρημα, θα έχουμε ένα πολύ μεγάλο συμπαραστάτη, το χορηγό της ομάδας. Ο λόγος για την εταιρεία ανακύκλωσης αυτοκινήτων, «ΑΝΤΙΜΕΤ». Αρκετοί θα είναι οι οδηγοί που θα συνεργαστούν με τη νέα αυτή ομάδα, είτε σε επίπεδο ράλλυ είτε αναβάσεων. Οι Σταμάτης Κατσίμης και Βασίλης Κυρίτσης, αναμένεται να συμμετάσχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ ο Κατσίμης θα λάβει μέρος με το ίδιο αυτοκίνητο και στο πρωτάθλημα Αναβάσεων. Εκεί, θα βρει απέναντί του δυο οδηγούς, με τους οποίους έχει δώσει πολλές και ωραίες μάχες στο παρελθόν και πλέον θα βρίσκονται στην ίδια ομάδα. Ο λόγος για τους Κώστα Πατσουρέα και Θανάση Ηλιάδη, που θα συμμετάσχουν με Mitsubishi Lancer όγδοης και έβδομης γενιάς αντίστοιχα. Από εκεί και έπειτα, ο Ανδρέας Κλουβάτος, θα λάβει μέρος σε αγώνες σπριντ και το ράλλυ Ακρόπολις, με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ ο Θανάσης Τσίλης θα αγωνιστεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με Mitsubishi Lancer EVO VIII. Τέλος, δεδομένη θεωρείται και η παρουσία ενός νεαρού οδηγού, του Κώστα Ντούβλη, με Mitsubishi Lancer EVO VIIΙ στις αναβάσεις.

Αναμφίβολα, η προσπάθεια αυτή του Λευτέρη Αλμπαντάκη είναι αξιέπαινη, αφού όλα δείχνουν πως κάθε άλλο παρά πρόσκαιρη μπορεί να είναι. Ποιος είναι όμως ο Λευτέρης; Γεννήθηκε στις 4/2/1963 στον Πειραιά, ενώ πλέον κατοικεί μόνιμα στη Νέα Πέραμο. Όπως και ο ίδιος αναφέρει, τα πάντα ξεκινούν από την αγάπη για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Κάπως έτσι, βρέθηκε στην ανάβαση Πιτίτσας του 1985 με ένα Ford Escort MK II, όπου πήρε το βάπτισμα του πυρός στους αγώνες. Από τότε και μέχρι το 1994, συμμετείχε σε αγώνες ράλλυ και αναβάσεων, με αποκορύφωμα την κατάκτηση του πρωταθλήματος της κατηγορίας Ν του 1994 στα ασφάλτινα ράλλυ, με Ford Escort. Από τότε και για περίπου 11 χρόνια απείχε από τους αγώνες για προσωπικούς λόγους, ενώ επέστρεψε συμμετέχοντας σποραδικά με Mitsubishi Lancer. Ποια είναι τα αγωνιστικά του σχέδια για το 2008, ως οδηγός; «Θα λάβω μέρος σε ορισμένους αγώνες, όχι όμως ακολουθώντας κάποιο πρωτάθλημα. Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να πω ότι βασικός λόγος για την αποχή μου από τους αγώνες, είναι η αποχή από αυτούς, του προσωπικού μου φίλου και για πολλά χρόνια συνοδηγού μου, Γιώργου Βελλή», δήλωσε αντί επιλόγου ο Λευτέρης Αλμπαντάκης.

Μακάρι, όλα να πάνε καλά σε αυτή τη φιλόδοξη αλλά και πρωτοποριακή, για τα ελληνικά δεδομένα, προσπάθεια. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
Ένα από τα Lancer EVO της ALBA Team, συγκεκριμένα όγδοης γενιάς, είδαμε στο Παραλληλοδρόμιο, στο πλαίσιο της εκδήλωσης του Σ.Ο.Α.Α.