Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ανάβασης  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

Κλάση Α/0: Είμαστε και εμείς εδώ! 26/2/2004 5:18 μμ

Στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής χρονιάς, την ανάβαση Ριτσώνας μία νέα κλάση κάνει την εμφάνισή της. Στην κατηγορία Α προστέθηκε η ολοκαίνουρια κλάση Α/0 η οποία περιλαμβάνει αγωνιστικά αυτοκίνητα μέχρι 1150 κ.εκ. Οι κανονισμοί είναι οι ίδιοι που ισχύουν και για όλη την κατηγορία.

Το πρώτο δείγμα ήταν κάτι παραπάνω από θετικό, αφού ο αριθμός των συμμετοχών φτάνει τις 10, γεγονός που αποδεικνύει ότι η απόφαση της ΕΘΕΑ για τη σύσταση της νέας κλάσης δικαιώθηκε. Παρατηρούμε ότι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν είναι Fiat Cinquecento και Seicento. Η Fiat φαίνεται ότι παίζει σόλο, αφού η επιλογή αυτή αποτελεί σχεδόν μονόδρομο, εφόσον, δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα στα ίδια κυβικά με αγωνιστικές προδιαγραφές.

Εκ των έσω
Την Α/0 θα τη ζήσουμε και από μέσα αφού ένας... παλιός γνώριμος των Τεχνικών Εκδόσεων το μπλε Fiat Cinquecento, το οποίο συμμετείχε στο Troffeo Cinquecento «αναγεννήθηκε» δια χειρός Σταμάτη Κοντεμίρη και με την πολύτιμη βοήθεια του Νίκου Γενεράλη, την ψυχή της προσπάθειας, για να το ξαναδούμε στην αγωνιστική δράση. Τα ανταλλακτικά που χρειαστήκαμε αγοράστηκαν από το Terra's Sport και το Corsa Club. Στην ανάβαση της Ριτσώνας θα γίνει το βάπτισμα του πυρός σε αυτοκίνητο και οδηγό! Η κλάση αυτή αποτελεί την πιο οικονομική λύση, αλλά και μία πρώτης τάξεως επιλογή για συμμετέχοντες με μηδαμινή αγωνιστική εμπειρία.

Ο Σταμάτης Κοντεμίρης υποστηρίζει τη νέα κλάση, και ταυτόχρονα πιστεύει ότι τα Cinquecento, Seicento αποτελούν σωστή επιλογή για κάποιον που πρωτοξεκινά του αγώνες. «Τα κυβικά είναι λίγα με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολη υπόθεση για έναν πρωτάρη. Επίσης, η οδήγηση των αγωνιστικών Cinquecento και Seicento είναι πολύ ευχάριστη. Όσον αφορά τη νέα κλάση, η δημιουργία της με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, διότι έτσι είναι πιο δίκαιο για τους συμμετέχοντες που οδηγούν αγωνιστικά μικρών κυβικών να συναγωνίζονται με ισάξια αυτοκίνητα. Θα αναδεικνύεται ακόμη ένας παραπάνω Κυπελλούχος, με άλλα λόγια. δε θα κατεβαίνουν μόνο για τη συμμετοχή...».

Το κόστος
Κατά προσέγγιση σας παραθέτουμε το κόστος για τη μετατροπή ενός Fiat Cinquecento ή Seicento σε αγωνιστικό.
Η αγορά του αυτοκινήτου στοιχίζει περίπου 3.000 ευρώ. Για τις ασφάλτινες επιφάνειες η ανάρτηση κοστίζει 1500 ευρώ, ενώ το roll bar μαζί με την τοποθέτηση φτάνει τα 1000 ευρώ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ίδιο με της νορμάλ έκδοσης αλλά με πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης λόγω του 30% πιο κοντού διαφορικού που κοστίζει περίπου 300 ευρώ.
H αξία του καρμπιρατέρ 34 mm μαζί με την εργασία είναι 500 ευρώ. Η εξάτμιση είναι χειροποίητη και κάνει 200 ευρώ. Το σύστημα πυρόσβεσης στοιχίζει 500 ευρώ και το μπάκετ με τις ζώνες και τις βάσεις 600. Τα έξι ελαστικά (14x53x13), τα οποία μπορούν να σας «κρατήσουν» σχεδόν για όλο το Πρωτάθλημα των Αναβάσεων κοστίζουν 600 ευρώ.

Όσον αφορά τις χωμάτινες επιφάνειες, τα πράγματα αλλάζουν. Η μετατροπή από ασφάλτινο σε χωμάτινο στοιχίζει περίπου 2.400 ευρώ. Το ράψιμο της καρότσας κοστίζει 1000 ευρώ. Η ανάρτηση με τις δύο εμπρός και δύο πίσω μπουκάλες φτάνει τα 800 ευρώ και η ποδιά 200. Το σετ των χωμάτινων ελαστικών στοιχίζει 320 ευρώ.

Ακούγεται... καλό! Μετά τη δημοφιλή ανάβαση, θα σας μεταφέρουμε την εμπειρία μας και εκ των έσω..._E.Λ. elyk@formula1mag.gr