31o Ράλλυ Παλάδιο: Νικητές στα Ιστορικά οι Ταχτάς-Δουδούλης
27/11/2010 4:36 μμ
O Γιάννης Ταχτάς πήρε μια άξια νίκη στα Ιστορικά
Ανδρέας Καροτσιέρης-Παναγιώτης Κατάρας
"Castor"-Νίκος Τσάδαρης
Ο αγώνας που διοργάνωσε η Start Line προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπου ο τίτλος είχε ήδη περάσει στα χέρια των Μιχάλη Λυκάκη και Θόδωρου Χατζηθεοδωρίδη αντίστοιχα. Όμως, αυτό δε σημαίνει πως οι συμμετοχές του Παλάδιο δεν ήταν αρκετές ή ποιοτικές.
Με 30 αυτοκίνητα να δηλώνουν συμμετοχή στο πλαίσιο του Πρωταθλήματος Ιστορικών, ο αγώνας αναμένονταν με μεγάλο ενδιαφέρον. Ένα σημαντικό στοιχείο, ήταν πως ολοκληρώθηκε μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, δηλαδή μετά από τη συμπλήρωση 8 ειδικών διαδρομών και όχι 9, όπως έγινε για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Ο λόγος ήταν πως εξαιτίας της χειμερινής περιόδου, όπου η διάρκεια της ημέρας μικραίνει, ορισμένα Ιστορικά αυτοκίνητα θα έκαναν το τελευταίο πέρασμα νύχτα. Έτσι, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν την ακύρωση της τελευταίας ε.δ. όσον αφορά τους αγωνιζόμενους της κατηγορίας των Ιστορικών.
Παρά τον ασφάλτινό του χαρακτήρα, το Ράλλυ Παλάδιο μόνο εύκολο δεν αποδείχθηκε για τα πληρώματα. Τελικοί νικητές, αναδείχθηκαν οι Γιάννης Ταχτάς-Ανδρέας Δουδούλης, που ήταν εξαιρετικοί πίσω από το τιμόνι μιας BMW 320 και προηγούνταν ουσιαστικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ενδεικτική του μεγέθους της επίδοσης, είναι και η θέση σε επίπεδο άτυπης γενικής, αφού το πλήρωμα ήταν στην πρώτη 15άδα για όλα τα αυτοκίνητα, αν και ο οδηγός είχε πολύ καιρό να συμμετάσχει σε ράλλυ, ενώ ο συνοδηγός έκανε τον πρώτο του αγώνα. Πίσω τους, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Παναγιώτης Κατάρας, που όπως σε κάθε ασφάλτινο αγώνα μοιράστηκαν μια Porsche 911 RS. Το ικανότατο πλήρωμα έδειξε για ακόμη έναν αγώνα την αξία του και κινήθηκε ταχύτατα, όντας μέσα στη μάχη της νίκης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι «Castor»-Νίκος Τσάδαρης, με τον τελευταίο να αναλαμβάνει τα πηδάλια της Porsche 911 και να πετυχαίνει καλούς χρόνους, πλαισιώνοντας έτσι ένα επίσης καλό αποτέλεσμα.
Βέβαια πέραν των τριών πρώτων υπήρχαν και άλλα πληρώματα άξια αναφοράς. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης, τερμάτισαν στην 4η θέση με το Ford Escort του νεαρού οδηγού, ενώ τους ακολούθησαν οι Στέλιος Μπολέτης-Αθανάσιος Κρασούλης με ακόμη ένα Ford Escort. Πάντως, υπήρξαν και αρκετά άτυχα πληρώματα, με σημαντικότερα εξ αυτών τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, που εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort, καθώς και τους Αντώνη Γιοβά-Ελένη Μαλακτάρη, που τέθηκαν εκτός με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Audi 80 GT. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν: Γιάννης Ταχτάς: «Ωραία εμπειρία, είχα πολλά χρόνια να τρέξω σε ράλλυ. Οι ειδικές διαδρομές είχαν αρκετό κόσμο, αφού και ο καιρός μας έκανε το χατήρι. Ο αγώνας ήταν ωραίος και θα θέλαμε να έχουμε και την ειδική διαδρομή που μας κόψανε. Σκέφτομαι αν βοηθήσουν οι οικονομικές συνθήκες, να κάνω κάποιους αγώνες ράλλυ του χρόνου».
Ανδρέας Καροτσιέρης: «Επρόκειτο για το γνωστό Παλάδιο. Είναι ένας αγώνας που μου αρέσει και τον αγαπάω πολύ. Η ειδική διαδρομή Άγιος Ιωάννης ήταν τεχνική ειδική και δύσκολη. Η οργάνωση ήταν εξαιρετική, ενώ βοήθησε και ο καλός καιρός. Το δεύτερος σκέλος γλιστρούσε λόγω χωμάτων στις ειδικές διαδρομές. Εμείς είμαστε ικανοποιημένοι, αφού ευχαριστήθηκα την οδήγηση με εξαίρεση ένα τετ-α-κε που είχαμε στο δεύτερο Άγιο Ιωάννη, όπου χάσαμε λίγο χρόνο. Όλα τα άλλα καλά».