Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

31ο Ράλλυ Παλάδιο: Σχεδόν στη μέση… 27/11/2010 12:36 μμ

Ο πρωτοπόρος της κατάταξης Μιχάλης Ευθυμίου σε στιγμές δροσιάς
Εξαιρετική εμφάνιση ως τώρα για το Στέφανο Καμιτσάκη
Ο Βασίλης Ζάχος προηγείται στις κατηγορίες F2 και F3
Ο συναγωνισμός είναι το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, που από το πρώτο σκέλος έδειξε τις δυσκολίες του. Οι Μιχάλης Ευθυμίου και Χαράλαμπος Μανωλόπουλος έχουν πάρει ένα προβάδισμα που ξεπερνά τα 10 δλ. και μπορούν να χαρακτηριστούν ως το φαβορί για τη νίκη, μετά τη συμπλήρωση 4 από τις 9 ε.δ. του αγώνα.

Το πρώτο πέρασμα από τις 4 ε.δ. (Άγιος Ιωάννης, Ψάθα, Πάνακτος, Μελετάκι) χαρακτηρίστηκε από έντονες μάχες και σχετικά παράξενο καιρό. Μπορεί η πρώτη και η τέταρτη διαδρομή να ήταν στεγνές, ωστόσο δε συνέβη το ίδιο με τη δεύτερη και την τρίτη. Βλέπετε, τα πρώτα αυτοκίνητα της κατηγορίας F2 συνάντησαν βροχή, ενώ τα πρώτα 1500 μέτρα της ε.δ. Πάνακτος ήταν βρεγμένα, στοιχεία που δυσκόλεψαν τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Οι Παναγιώτης Καϊτατζής και Γιώργος Καμμένος ήταν ταχύτεροι όλων στην εναρκτήρια ε.δ. του αγώνα (Άγιος Ιωάννης) που ήταν και αυτή που συγκέντρωσε τον περισσότερο κόσμο. Όμως, η συνέχεια για τα ταχύτατο πλήρωμα δεν ήταν αντίστοιχη, αφού ένα πρόβλημα στην αντλία βενζίνης του Mitsubishi Lancer EVO IX τους κόστισε σχεδόν 3 λεπτά και μαζί τις ελπίδες για νίκη. Από εκείνο το σημείο, τη σκυτάλη στη γενική ανέλαβαν οι Μιχάλης Ευθυμίου και Χαράλαμπος Μανωλόπουλος, που μετά από δυο ταχύτερους χρόνους σε Ψάθα και Πάνακτο επέστρεψαν στη Νέα Πέραμο, όπου βρίσκεται ο χώρος επισκευών, στην κορυφή της κατάταξης με το Ford Escort WRC. Στη δεύτερη θέση, ακολουθούν οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, με τον οδηγό να παραπονιέται πως δεν έχει βρει ακόμη το Mitsubishi Lancer EVO VIII της κατηγορίας Α όσο θα ήθελε. Την πρώτη τριάδα, συμπληρώνουν οι Φώντας Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας, που εντυπωσίασαν στο Μελετάκι όπου ήταν ταχύτεροι όλων με το Mitsubishi Lancer EVO VI.

Εντυπωσιακό ντεμπούτο για το Στέφανο Καμιτσάκη, που με το Φίλιππο Τζεφεράκος στο δεξί κάθισμα του Mitsubishi Lancer EVO IX,πέτυχαν ένα δεύτερο και ένα τρίτο χρόνο και φιγουράρουν στην κορυφή της νορμά κατηγορίας. Μάλιστα, ο νεαρός οδηγός τόνισε πως στην ε.δ. Πάνακτο δε ρίσκαρε, κάτι που απέφυγε γενικότερα, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο στο βρεγμένο κομμάτι. Πίσω τους, βρίσκονται οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακκαλής, που πραγματοποιούν τον κλασικό αγώνα που χαρακτηρίζει τον οδηγό, βασιζόμενοι στην εμπειρία τους αλλά και την αξιοπιστία του Subaru Impreza N12, τη στιγμή που την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Βασίλης Κυρίτσης-Νίκος Ζακχαίος, που βρίσκονταν στην 3η θέση με το Mitsubishi Lancer EVO IX, όμως έχασαν χρόνο πίσω από τον Καϊτατζή που αντιμετώπιζε πρόβλημα. Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο αγώνας δεν εξελίσσεται ιδανικά για τους Δημήτρη Μίχο-Κώστα Χειράκη, το Mitsubishi Lancer EVO IX των οποίων ρετάρει στις ε.δ., με τον οδηγό να δηλώνει πως δε γνωρίζει επακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα. Οι νικητές των Ράλλυ Φθιώτιδας και Δ.Ε.Θ. επέστρεψαν στη Νέα Πέραμο στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.

Όσον αφορά στην F2, αυτή χαρακτηρίζεται από τη μάχη των Βασίλη Ζάχου-Βαγγέλη Ασπρόμουγγου με το Citroen C2 R2 Max και Βαγγέλη Ζάχου-Κώστα Δενδρινού με το Renault Clio Ragnotti, με τους δεύτερους να ξεκινούν εξαιρετικά και τους πρώτους να επανακάμπτουν, φτάνοντας στη Νέα Πέραμο με προβάδισμα 2,88 δλ. Μάχη όμως έχουμε και για την τρίτη θέση, με τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη-Λεωνίδα Μαχαίρα να ξεπερνούν στην 4η ε.δ. τους Γιώργο Κυριακόπουλο-Δημήτρη Τριπιντή, με Peugeot 206 S1600 και Peugeot 106 Rallye αντίστοιχα, αλλά τους Γιώργο Αργυρίου-Δημήτρη Πάσχο να σημειώνουν έναν εξαιρετικό χρόνο με το Opel Corsa και να βρίσκονται στην 3η θέση της F2 και την πρώτη της Α/6.. Από την κατηγορία αυτή, προέρχεται και η σημαντικότερη εγκατάλειψη του αγώνα ως τώρα, με τους Γιώργο Κοσμόπουλο-Σπύρο Μπαρδάκη να έχουν τεθεί εκτός, λόγω προβλήματος στον πολλαπλασιαστή του Renault Clio R3 Maxi. Ακόμη, οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Μίνως Μιχελάκης έχουν χάσει πολύ χρόνο, με πρόβλημα στον κινητήρα του Peugeot 205 της Ε/10.

Στα Ιστορικά τα οποία εκκινούν πιο πίσω στην κατάταξη, ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από εγκαταλείψεις. Στην κατάταξη της κατηγορίας μετά την 3η ε.δ. προηγούνται οι Γιάννης Ταχτάς-Κώστας Δουδούλης με ΒMW 320, εμπρός από τους Ανδρέα Καροτσιέρη-Παναγιώτη Κατάρα με Porsche 911. Σημειώστε, πως εκτός αγώνα βρίσκονται οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort καθώς επίσης και οι Αντώνης Γιοβάς-Ελένη Μαλακτάρη με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Audi 80. Ακόμη, δεν εκκίνησαν οι Λουκάς Γιαννακούλης-Γιώργος Πετρόπουλος ενώ εγκατέλειψαν και οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας, με Porsche 911 και Ford Escort αντίστοιχα.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ένα περιστατικό του αγώνα. Στη 2η ε.δ. του αγώνα, το Citroen C2 των Μπατή-Μπασιούκα τούμπαρε με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Όταν έφτασαν εκεί τα επόμενα αυτοκίνητα, το πλήρωμα δεν είχε βγει από το αυτοκίνητο, οπότε οι «ΡΟ ΝΙ»-Κουρκούλης, Γύζης-Γύζης και Γάτσος-Αμαραντίδου σταμάτησαν, πολύ σωστά, να σιγουρευτούν πως το πλήρωμα είναι καλά, κάτι που συνέβαινε. Έτσι, οι χρόνοι των 3 πληρωμάτων αναμένεται να αλλάξουν, μετά από απόφαση αγωνοδικών, ώστε να πληρώματα να πάρουν χρόνο ανάλογο με τις επιδόσεις τους στο σύνολο του αγώνα, μια και καθυστέρησαν ορθώς αφ’ενός και χωρίς δική τους υπαιτιότητα αφ’ετέρου. Αυτή τη στιγμή, τα πρώτα αυτοκίνητα βρίσκονται στην ε.δ. Άγιος Ιωάννης ΙΙ. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr