Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αλλοι Αγώνες  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

6o Φθινοπωρινό Ράλλυ: Φινάλε 21/11/2010 8:05 μμ

Νίκος Ποριώτης - Νισσήμ Λεβής (Alfa Romeo 1750 Berlina - 1968)
Παντελής Αντωνόπουλος - Μάιρα Καλλίτση (Porsche 911 Carrera - 1977)
Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Shelby Mustang GT350 - 1965)
Μπροστά σε εκατοντάδες βλέμματα ανθρώπων που απολάμβαναν τον καλοκαιρινό ήλιο του Νοεμβρίου στην Πάρνηθα, τα 44 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, ολοκλήρωσαν τη διήμερη περιήγησή τους στις όμορφες διαδρομές της Αττικής. Χώρος φιλοξενίας του τερματισμού αλλά και της απονομής ήταν το Τελεφερίκ στην Πάρνηθα, με τις εξαιρετικές εγκαταστάσεις του και το ξεχωριστό τοπίο που αποτελούσε φόντο για ιδιαίτερες φωτογραφίες. Παιδιά αλλά και μεγαλύτεροι που βρέθηκαν στην περιοχή είτε για τον αγώνα, είτε απλώς για τον καθαρό αέρα, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά ορισμένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα που υπάρχουν σε ελληνικά χέρια. Παράλληλα πήραν και μια γεύση από αγωνιστική ατμόσφαιρα με οδηγούς και συνοδηγούς να απολαμβάνουν ως αγωνιζόμενοι ένα ακόμη φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο με καλοκαιρινές θερμοκρασίες. Ο καιρός πάντως ήταν στο πλευρό των συμμετεχόντων και τις δύο ημέρες καθώς η ηλιοφάνεια δεν έλειψε ακόμη και στα περάσματα από ορεινές διαδρομές.

Στο Τελεφερίκ έγινε και η απονομή των επάθλων στους νικητές, μέσα σε κλίμα υγιούς συναγωνισμού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της καλής διάθεσης η ενημέρωση των παρευρισκομένων πως ο Γιώργος Ραπτόπουλος που συμμετείχε στον αγώνα με ένα κάμπριο DKW F12, τη Roadster έκδοση δηλαδή του αυτοκινήτου με το οποίο αγωνιζόταν κάποτε απέναντι στον Wolfgang von Trips, έχει το ρεκόρ της Ανάβασης Πάρνηθας ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς. Ο κ. Ραπτόπουλος όταν τον φώναξε, δοθείσης της ευκαιρίας ο κ. Βουκίδης στο πάνελ, υποσχέθηκε να βελτιώσει την επίδοσή του κατά ένα λεπτό, τώρα που ο δρόμος είναι πιο φαρδύς και πιο ασφαλής. Παράλληλα σημαντική ήταν και η επισήμανση του Νικόλαου Σούτου που έδωσε το «παρών» με τη Rolls Royce του 1935 το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα. Ο κ. Σούτος κάλεσε τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους που έχουν προπολεμικά αυτοκίνητα να μην τα αφήνουν στα γκαράζ και να τα φέρνουν στους αγώνες γιατί αυτά δίνουν ακόμη περισσότερη αίγλη.

Για την ιστορία νικητές του αγώνα σε επίπεδο γενικής ήταν οι Νίκος Ποριώτης – Νισσήμ Λεβής με Alfa Romeo 1750 Berlina (1968) που είχαν 28,4 βαθμούς ποινής και επικράτησαν και στην κατηγορία G. Πίσω τους νικητές στην κατηγορία Ι ήταν οι Παντελής Αντωνόπουλος – Μάιρα Καλλίτση με Porsche 911 Carrera (1977) και 32 β.π. ενώ τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Κώστας Μητρόπουλος – Νεοκλής Νικολάου με το British Leyland Mini (1977) και 38 β.π.. Στις υπόλοιπες κατηγορίες και στην F νικητές ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Shelby Mustang GT350 (1965) που συγκέντρωσαν 46,3 β.π.. Στην Η η πρώτη θέση πήγε στους Γιώργο και Διονύση Λιβέρη με Alfa Romeo Giulia (1972) που είχαν 71,4 β.π., ενώ στην Ε νικητές ήταν οι Στρατής Μπατσολάκης – Μάγδα Γιαννακοπούλου με Mercedes Benz 190SL (1958) και 88,4 β.π..

Κάπως έτσι και με κυρίαρχο το γεγονός πως το 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ ήταν ένας φθηνός αγώνας, δύο βήματα από τα σπίτια των περισσοτέρων, το πρωτάθλημα Regularity έφτασε στο φινάλε του για φέτος. Το ραντεβού ανανεώθηκε για τη νέα χρονιά και τις διοργανώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2011.

Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα της Ironteam._Σ.Π.

Φωτογραφίες: Νίκος Κακολύρης
Γιώργος Λιβέρης - Διονύσης Λιβέρης (Alfa Romeo Giulia - 1972)
Στρατής Μπατσολάκης - Μάγδα Γιαννακοπούλου (Mercedes-Benz 190 SL - 1958)
Γιώργος Ραπτόπουλος - Όλγα Παυλίδου (DKW F12 - 1963)
Νικόλαος Σούτος - Μαρία Σούτου (Rolls Royce - 1935)