Ράλλυ Σπριντ Ελάτειας 2010: Ιδανική Κυριακή |
17/10/2010 8:13 μμ
|
|
|
|
 |
Διονύσης Σπανός - Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12) |
|
 |
Γιάννης Αναγνωστάκος - Νίκος Μουζάκης (Citroen C2) |
|
 |
Κώστας Αντωνίου - Ηλίας Αγγελής (Ford Escort MKII) |
|
 |
Θόδωρος Τσάκαλος - Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) |
|
 |
Γιώργος Κλουβάτος - Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi EVO IX) |
|
Απολαυστικό ήταν το κυριακάτικο πρωινό για όσους επέλεξαν να το περάσουν στη διαδρομή ανάμεσα στην Ελάτεια και το Ζέλι, εκεί όπου τα χώματα που έγιναν γνωστά σε όλο τον κόσμο από τα περασμένα Ακρόπολις, φιλοξένησαν 40 πληρώματα. Η Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσε μάχη για να ισοσκελίσει τις δυσκολίες που προέκυψαν από τις βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών και πέτυχε καθώς οι γλίστρες περιορίστηκαν στο πρώτο σκέλος και μόνο και ξεπεράστηκαν με λίγο παραπάνω «άσε» όπου χρειάστηκε.
Την καλύτερη επίδοση της ημέρας σημείωσαν οι Δημήτρης Ψύλλος – Κώστας Κόντος με το Mitsubishi EVO X οι οποίοι μπήκαν δυναμικά. Για την ακρίβεια πιο δυναμικά από ό,τι έπρεπε αφού μόλις στην πρώτη στροφή βρέθηκαν στο πρανές καθώς η φυσιολογική υπερστροφή μετετράπη σε… μισή έξοδο. Η μοναδική απώλεια από αυτό πάντως ήταν η τρομάρα πως κάτι έσπασε, αλλά όλα ήταν εντάξει με το αυτοκίνητο και έτσι κάπως φυσιολογικά ακολούθησαν οι ταχύτεροι χρόνοι στα δύο σκέλη που ακολούθησαν.
Την έκπληξη στο πρώτο σκέλος έκαναν οι Γιώργος Κλουβάτος – Ανδρέας Βλαχογένης με το EVO IX, που δεν κρατήθηκαν όσο οι υπόλοιποι στη θέα του υγρού χώματος και σημείωσαν τον πρώτο χρόνο. Δυστυχώς όμως η τύχη τα πήρε πίσω όλα σχεδόν αμέσως αφού στο δεύτερο πέρασμα το σπασμένο κιβώτιο τους έστειλε εκτός κατάταξης.
Για τους Διονύση Σπανό – Σωτήρη Γκότοβο με το Subaru Impreza η δεύτερη θέση ήρθε μάλλον φυσιολογικά, καθώς ήταν οι ταχύτεροι από εκείνους που επέλεξαν τα λάθος ελαστικά για τις συνθήκες που επικρατούσαν. Οι περισσότεροι πίστεψαν πως με λάστιχα για στεγνό θα τα κατάφερναν καλύτερα αλλά αποδείχτηκε πως στα μαλακά ενδιάμεσα η ειδική ταίριαζε καλύτερα και αυτή την επιλογή είχε κάνει ο Ψύλλος.
Στην κατάταξη που προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος η εικόνα δεν άλλαξε και πολύ καθΆ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Πίσω από τους Ψύλλο και Σπανό βρέθηκαν οι Νίκος Ζιώβας – Νίκος Πετρόπουλος με το EVO IX που ήταν και στα τρία περάσματα λίγο αργότεροι από τους Σπανό – Γκότοβο και αντιστοίχως πίσω τους ήταν οι Μακάριος Σουρλής – Θεοδώσης Δελώτας με το EVO IX που πήραν κατά συνέπεια την τέταρτη θέση. Οι μοναδικοί που ξεκίνησαν μουδιασμένα αλλά στη συνέχεια ανέβηκαν ήταν οι Νικόλας Χαλιβελάκης – Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi EVO IX) που τερμάτισαν πέμπτοι εμπρός από τους Πάνο Κωνσταντάκο – Θόδωρο Σιδεράκη με το τελευταίο EVO της κορυφής.
Από εκεί και πίσω οι Γιάννης Αναγνωστάκος – Νίκος Μουζάκης πήραν πανάξια νίκη στην F2 και την F3 και την Α6+ καθώς ήταν θεαματικά γρήγοροι και προσέφεραν και όμορφο θέαμα με εκπληκτικά περάσματα. Δεύτεροι στην F2 και όγδοοι γενικής ήταν οι Κώστας Αντωνίου – Ηλίας Αγγελής με το Ford Escort ΜΚΙΙ της Ε11. Με διαφορά μάλιστα από τον Αναγνωστάκο που άγγιξε τα εννέα δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ δεύτεροι στην F3 ήταν οι Μπάμπης και Γιώργος Γαζετάς με το Opel Corsa S1600 που μάλλον περίμεναν καλύτερη την ειδική.
Στις συμμετοχές της Α6 και στη μάχη ανάμεσα στο Daihatsu Sirion και το Citroen C2, επικράτησαν οι Γιάννης Χεκιμιάν – Κώστας Κακαλής που ήταν και στα δύο καλά τους περάσματα ταχύτεροι από τους Σωτήρη Οικονόμου – Γρηγόρη Ανδριανόπουλο. Στην Α5 οι Θόδωρος Τσάκαλος – Σπύρος Τσέλιος δεν άφησαν περιθώρια να αμφισβητήσει κανείς την υπεροχή τους και εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός πως οι «PAZONEN» - Παναγιώτης Παπαρήγος είχαν στη διάθεσή τους το «αδύναμο» Toyota Yaris.
Στην κατάταξη για το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ όπου μέτρησαν τα δύο πρώτα περάσματα των πληρωμάτων η εικόνα προκύπτει χωρίς διαφοροποιήσεις. Τη μεγάλη κατηγορία πήρε ο Ψύλλος. Στα δίλιτρα επικράτησε ο Αντωνίου και στα 1.600 κ. εκ. ο Αναγνωστάκος, με τον Θόδωρο Τσάκαλο να κερδίζει στα 1.400 κ. εκ.
Ας δούμε τι δήλωσαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές του αγώνα
Δημήτρης Ψύλλος: «Αισθανόμαστε αρκετά καλύτερα με το αυτοκίνητο αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτός είναι μόλις ο τρίτος μας αγώνας με αυτό και τον ένα εξ αυτών δεν τον ολοκληρώσαμε ποτέ. Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με την πεταλούδα γκαζιού που ανοίγει στο 75% και όχι ολόκληρη, δεν μπορέσαμε να το λύσουμε από το Ναύπλιο αλλά θα το κάνουμε σύντομα. Πολύ γλιστερή η ειδική στο πρώτο πέρασμα, αλλά έφτιαξε πολύ στη συνέχεια».
Διονύσης Σπανός: «Δεν είχαμε κάνει καλή επιλογή ελαστικών, όπως ο Δημήτρης και αυτό έπαιξε το ρόλο του. Δεν θέλαμε πάντως κάτι περισσότερο από το να στήσουμε καλά το αυτοκίνητο και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Η ειδική ήταν ευχάριστη και συγχαρητήρια στη λέσχη και τον κ. Καραντάνα για τη δουλειά που έκανε στο στρώσιμο της διαδρομής».
Νικόλας Χαλιβελάκης: «Ήταν ένας ωραίος αγώνας. Εμείς μάθαμε ορισμένα πράγματα παραπάνω που είναι και το ζητούμενο πάντα. Στην αρχή τρομάξαμε με το πόσο γλίστραγε η ειδική, γιατί δεν είχαμε και τα σωστά ελαστικά. Μετά μαλακώσαμε λίγο την ανάρτηση και πατούσαμε καλύτερα. Τώρα μένει το Παλάδιο γιατί πρέπει να κάνουμε και ένα… μάθημα στην άσφαλτο».
Θόδωρος Τσάκαλος: «Συγχαρητήρια στη λέσχη για τον όμορφο αγώνα. Η ειδική γλίστραγε. Περισσότερο στο πρώτο πέρασμα και λιγότερο στη συνέχεια αλλά ήταν πολύ ωραία. Εμείς το ευχαριστηθήκαμε αφού ήρθαμε κυρίως να διασκεδάσουμε»._Σ.Π.
Δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά στο ethea-live.gr.
Φωτογραφίες: Ν. Κακολύρης
|
|
|
 |
Δημήτρης Ψύλλος - Κώστας Κόντος (Mitsubishi EVO X) |
|
|
|
|