Ράλλυ Γαλλίας:
Ράλλυ Γαλλίας: Με εκπλήξεις το shakedown!
Με την υγρασία να παίζει πρωταρχικό ρόλο σε μια διαδρομή που δεν ήταν αντιπροσωπευτική του υπόλοιπου αγώνα, οι Petter Solberg-Chris Patterson πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown.
Σε μια μικρή διαδρομή κοντά στο σέρβις παρκ πραγματοποιήθηκε το πρωινό shakedown, με τον καιρό να διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο, αφού το οδόστρωμα ήταν υγρό ενώ τα σύννεφα είχαν κάνει την παρουσία τους στον ουρανό της Αλσατίας, που αποτελεί μετά από πολλά χρόνια το κέντρο του Ράλλυ Γαλλίας, αντικαθιστώντας την Κορσική. Η θερμοκρασία ήταν 11 βαθμοί κελσίου, ενώ οι χρόνοι των πληρωμάτων μετρήθηκαν χειροκίνητα, αφού τα εξειδικευμένα μηχανήματα βρίσκονταν ήδη στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα. Αυτή η κατάσταση προκάλεσε εκπλήξεις και αν ο ταχύτερος χρόνων των Solberg-Patterson δε μπορεί να χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερη έκπληξη, αυτό μπορεί να γίνει σίγουρα για τα πληρώματα που ακολουθούν. Οι Ούγγροι Frigyes Turan-Gabor Zsiros, που είχαν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής στη Βουλγαρία, έκαναν το δεύτερο χρόνο με το Peugeot 307 WRC της γαλλικής Bozian, ξεπερνώντας τους Yvan Muller-Gilles Mondesir, με τη Citroen Xsara της ομάδας του Petter Solberg. O Γάλλος Πρωταθλητής του WTCC έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα στην Xsara, αν και φυσικά ο χρόνος στο shakedown δεν είναι ενδεικτικός της εικόνας του αύριο, κάτι που ισχύει για όλα τα πληρώματα. Σημειώστε, πως το ουγγρικό πλήρωμα είχε μικρή έξοδο με το γαλλικό αυτοκίνητο.
Ο λόγος είναι ο καιρός αλλά και η μικρή διαδρομή μήκους 2,4 χιλιομέτρων, για την οποία ο Solberg πέτυχε χρόνο 1:53.4. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι έχοντας αρχίσει να στεγνώνει το έδαφος, τον τέταρτο χρόνο πέτυχε τελικά ο Henning Solberg με το Ford Fiesta S2000 της Stobart, που έχει ως συνοδηγό το Stephane Prevot, αφού η Ilka Minor τραυματίστηκε σε αγώνα στην Αυστρία στο πλευρό του Manfred Stohl και ίσως χάσει τους εναπομείναντες αγώνες. Οι Sebastien Loeb-Daniel Elena σημείωσαν τον έκτο χρόνο με τη Citroen C4, με το Γάλλο να πιέζεται από το γεγονός πως αποτελεί το κέντρο προσοχής σε βαθμό μεγαλύτερο από όσο σε άλλους αγώνες, αφού το ράλλυ έχει ως κέντρο την ιδιαίτερη πατρίδα του, τη στιγμή που μια ειδική διαδρομή θα περάσει και από τη γενέτειρά του, το Haugenau. Ο αγώνας θα ξεκινήσει τυπικά σήμερα το απόγευμα από το Στρασβούργο, ενώ η αγωνιστική δράση θα αρχίσει αύριο το πρωί. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr