Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

30ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου: Στα Αθίκια… 12/9/2010 5:28 μμ

Οι Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (φωτ.) ήταν το ταχύτερο πλήρωμα της ανταγωνιστικής κλάσης έως 1400 κ.εκ., επικρατώντας με μικρή διαφορά των Δημήτρη Χαϊδά-Νίκου Προύντζου
Σταθερή αξία οι Σωτήρης Οικονόμου-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος, επικράτησαν στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., παρά ένα κλατάρισμα στο πρώτο πέρασμα, σε μια ειδική διαδρομή που γνωρίζουν καλά
Εξαιρετική επίδοση για τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Άκρατο, που εντυπωσίασαν με το κόκκινο Peugeot 206 Kit Car, σημείωνοντας πέραν της νίκης στην κλάση 1601-2000 κ.εκ. και τον 4ο καλύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής!
Επιστροφή στο χώμα για τους Έλληνες αγωνιζόμενους με τους Άρη Βωβό και «ΕΛ ΕΜ» να δείχνουν μέρος των δυνατοτήτων τους σημειώνοντας άνετα τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Με αφορμή το γεγονός ότι οι χωμάτινοι αγώνες ήταν ελάχιστοι το τελευταίο διάστημα και πως τα περισσότερα πληρώματα που αγωνίζονται σε αυτή την επιφάνεια προέρχονταν από μακρά περίοδο αποχής, το 30ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή ευκαιρία, ώστε να επιστρέψουν στη χωμάτινη δράση. Τη διοργάνωση του σπριντ, ανέλαβε η τοπική Α.Λ.Α.Κορινθίας και πεδίο βολής για τα 35 πληρώματα που εκκίνησαν αποτέλεσε η γνωστή χωμάτινη ειδική διαδρομή Αθίκια, μια από τις αγαπημένες πληρωμάτων και θεατών, στην περιοχή. Παρά ορισμένες εγκαταλείψεις, για τους περισσότερους τα πάντα κύλησαν ομαλά και έτσι, είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και ταυτόχρονα να «ξεσκουριάσουν». Μάλιστα, πέραν της πολύ καλής ειδικής διαδρομής των περίπου 9 χιλιομέτρων, σημαντικό στοιχείο για την καλή διάθεση των πληρωμάτων αποτέλεσε η παρουσία του κόσμου, ειδικά σε γνωστά σημεία της διαδρομής, όπως αυτό της διασταύρωσης με την άσφαλτο.

Καθαρά αγωνιστικά, οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά και πέτυχαν τον απόλυτο χρόνο της ημέρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX που προετοιμάζουν οι Λεωνίδας και Λάμπρος Κύρκος, κάνοντας έτσι μια καλή προπόνηση ενόψει όχι μόνο του ασφάλτινου ράλλυ ΔΕΘ την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά κυρίως, για το Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρά στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, στις αρχές του Οκτώβρη. Κρίμα που στον αγώνα δε βρέθηκαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης, που είχαν δηλώσει συμμετοχή με το Lancer του οδηγού, ώστε να απολαύσουμε μια εξαιρετική μάχη. Οι Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» επικράτησαν στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. αλλά και στην άτυπη γενική, αφού στα ράλλυ σπριντ η κατάταξη αφορά κλάσεις.

Από τα 35 πληρώματα που ξεκίνησαν, τα 26 έφτασαν στον τερματισμό. Ανάμεσα σε αυτά, νικητές επέστρεψαν στο χωριό των Αθικιών, οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος, που ήταν ταχύτατοι με το Peugeot 206 Kit Car του οδηγοί, κερδίζοντας την κλάση 1601-2000 κ.εκ. Ακόμη, στην κλάση 1401-1600 κ.εκ. οι Σωτήρης Οικονόμου-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος ήταν οι καλύτεροι με το Citroen C2, τη στιγμή που σε αυτή για αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ. επικράτησαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος, με Toyota Yaris.

Οργανωτικά, η Α.Λ.Α.Κ. δεν αντιμετώπισε προβλήματα, ενώ στα θετικά ήταν η Live μετάδοση των επιδόσεων των πληρωμάτων, σε πραγματικό μάλιστα χρόνο. Αξίζει να σημειώσουμε, την παρουσία στο σπριντ του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας κ. Νανόπουλου, ο οποίος στήριξε τον αγώνα μέσω και της έκθεσης «ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2010». Μάλιστα, σε συνομιλία που είχαμε μαζί του, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τους αγώνες, καθώς θεωρεί το μηχανοκίνητο αθλητισμό πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της περιοχής, αφού έτσι μπορούν, σύμφωνα με τον ίδιο, να αναδειχθούν και ανεξερεύνητες ομορφιές της Κορινθίας. Παράλληλα, η προσπάθεια των ανθρώπων τόσο του χορηγού όσο και της λέσχης, είναι να «θεσμοθετηθεί» ουσιαστικά η παρουσία στο ράλλυ σπριντ, παράλληλα με την Έκθεση, έχοντας τεθεί ως στόχος το παράδειγμα της Δ.Ε.Θ. και του παραδοσιακού ασφάλτινου αγώνα. Επιπλέον, ο κύριος Νανόπουλος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η στήριξη του Επιμελητηρίου να επεκταθεί και στο Πρωταθληματικό Ράλλυ Κορίνθου. Ίδωμεν! __Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

O Άρης Βωβός μας είπε:
«Όταν συμμετέχεις σε αγώνα μετά από καιρό είναι περίεργα. Ο αγώνας ήταν καλός, μας άρεσε και παράλληλα είχε και αρκετό κόσμο. Συμμετείχαμε στον αγώνα για να επιστρέψουμε στο χώμα ενόψει του επερχόμενου ράλλυ ΕΛΠΑ και μπορώ να πω ότι ήταν μια καλή προπόνηση».
Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
ΣΚΕΛΟΣ 1 results1 PDF 0,05
ΣΚΕΛΟΣ 2-ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ results2 PDF 0,04

Οι Δημήτρης Χαϊδάς-Νίκος Προύντζος προσπάθησαν, τερματίζοντας μετά από καλή εμφάνιση στη δεύτερη θέση της κλάσης έως 1400 κ.εκ., χάνοντας τη νίκη για 1,9 δλ.
Οι Χρήστος Θεοδωρακάκης-Ανδρέας Φραγκούλης το διασκέδασαν και παράλληλα κατέκτησαν τη 2η θέση της κλάσης 1601-2000 κ.εκ.
Εντυπωσιακό σε εικόνα και ήχο το υπερτροφοδοτούμενο Daihatsu Sirion 4X4 των 900 κ.εκ. που μοιράστηκαν οι Γιάννης Χεκιμιάν-Κώστας Κακαλής. Λόγω του τούρμπο, το αυτοκίνητο προσμετρούσε στην κατάταξη της κλάσης 1401-1600 κ.εκ., όπου πέτυχε εξαιρετικούς χρόνους χάρη στο ταλαντούχο πλήρωμά του και τερμάτισε στη 2η θέση της κλάσης
Οι Μάκης Σουρλής-Θεοδόσης Δελώτας δεν πτοήθηκαν από το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer EVO IX, κινήθηκαν αξιοπρεπώς, διασκέδασαν και τελικά επιβραβεύτηκαν από τη δεύτερη θέση σε επίπεδο άτυπης γενικής και κλάσης άνω των 2000 κ.εκ., επωφελούμενοι και των εγκαταλείψεων των Ψύλλου-Κόντου και "ΤΑΖ"-Σούκουλη
Αξιοπρεπέστατοι ήταν οι Μιχάλης Νικολούλιας-Τ. Παρασκευόπουλος με το παλιό πλην αξιόπιστο Toyota Starlet EP91, κατακτώντας την 3η θέση της κλάσης έως 1400 κ.εκ.
Οι Θόδωρος Βουτσάς-Νίκος Κεφαλονίτης τερμάτισαν στην 3η θέση της κλάσης 1401-1600 κ.εκ., με το Toyota Starlet της κατηγορίας Ε
Η BMW 320 των Βαγγέλη Παναρίτη-Δημήτρη Σελλή τα κατάφερε περίφημα στο χώμα της Κορινθίας, χαρίζοντας στο πλήρωμα την 3η θέση της κλάσης 1601-2000 κ.εκ.
Ο Γιώργος Κλουβάτος με τον πρωταθλητή 2002 Ανδρέα Βλαχογένη αποζημιώθηκαν από την 3η θέση της "μεγάλης κατηγορίας" του αγώνα, με το Mitsubishi Lancer EVO IX
Εντυπωσιακό το Mitsubishi Lancer EVO X των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου. Το συμπαθέστατο πλήρωμα πραγματοποίησε αγώνα αναγνώρισης στη δεύτερή του εμφάνιση με το ιαπωνικό σεντάν, πέτυχε το δεύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα και εν συνεχεία εγκατέλειψε, όταν είχε κλατάρισμα που του κόστισε σε χρόνο.
Άτυχοι στάθηκαν για ακόμη μια φορά οι "ΤΑΖ"-Κώστας Σούκουλης, που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους, αφού η μετάδοση του Mitsubishi Lancer EVO IX παρέδωσε το πνεύμα της στο δεύτερο πέρασμα, ενώ αρχικά είχαν σημειώσει τον 3ο χρόνο σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης
Οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" αποζημίωσαν εαυτούς και θεατές στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου