Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

30ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου: Μετά το 1ο σκέλος 12/9/2010 12:01 μμ

Οι Άρης Βωβός και "ΕΛ ΕΜ" πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα της ε.δ. Αθίκια. (φωτ. αρχείου)
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Αθίκια, στο πλαίσιο του 30ού Ράλλυ σπριντ Κορίνθου. Οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» σημειώσαν τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στα 31 πληρώματα που τερμάτισαν το σκέλος. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO IX ακολούθησαν οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, με το Mitsubishi Lancer EVO X, ενώ την τριάδα, τόσο σε επίπεδο άτυπης γενικής όσο και στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. συμπλήρωσαν οι «ΤΑΖ»-Κώστας Σούκουλης, με Mitsubishi Lancer EVO IX. Στην κλάση 1601-2000 κ.εκ., ταχύτεροι ήταν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με το κόκκινο Peugeot, τη στιγμή που σε αυτή για αυτοκίνητα 1401-1600 κ.εκ. οι Γιάννης Χεκιμιάν-Κώστας Κακκαλής πέτυχαν τον καλύτερο χρόνο με το Daihatsu Sirion 4X4, εμπρός από τους τοπικούς Σωτήρη Οικονόμου-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο, με το Citroen C2, οι οποίοι έχασαν χρόνο λόγω κλαταρίσματος. Τέλος, στη μικρότερη κλάση του αγώνα, αυτή για αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ. ταχύτεροι ήταν στο πρώτο πέρασμα οι Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος με Toyota Yaris.

Στο σκέλος όμως υπήρξαν και εγκαταλείψεις. Οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris) και Αντώνης Δημόπουλος-Δημήτρης Δημητρόπουλος (Toyota Starlet) εγκατέλειψαν αμφότεροι από έξοδο, συμμετέχοντας στις κλάσεις έως 1400 και 1401-1600 κ.εκ. αντίστοιχα. Ακόμη, ημιαξόνιο στέρησε τη συνέχεια από τους Χρήστο Χατζόπουλο-Στάθη Κουφωλιά (Toyota Corolla) και Πέτρο Μπούσουλα-Βαγγέλη Μουστάκα (VW Golf), που συμμετείχαν στις κλάσεις 1401-1600 και 1601-2000 κ.εκ. αντίστοιχα. Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα βρίσκονται στα σέρβις, με δεύτερο πέρασμα να ξεκινά στις 12:00. Μείνετε συντονισμένοι! __Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

Στη σελίδα του αγώνα μπορείτε να βρείτε αποτελέσματα από τον αγώνα.