 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ράλλυ Barum: Τρία στα τρία για τον Loix! |
30/8/2010 11:26 πμ
|
|
|
|
Ο Βέλγος Freddy Loix, συνδύασε την 3η του φετινή εμφάνιση στο IRC με νίκη, κάνοντας το τρία στα τρία, μετά από τις επιτυχίες του στα Ράλλυ Βελγίου και Vnho de Madeira! Με αυτόν τον τρόπο, ο Βέλγος έγινε ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην σύντομη ιστορία του IRC, φτάνοντας τις έξι συνολικά στο θεσμό. Βέβαια, η τελευταία του επιτυχία δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη επιβλητική εμφάνιση με αυτές που είχαμε συνηθίσει στις προηγούμενες εμφανίσεις του, αφού για να σημειωθεί χρειάστηκε να γίνουμε μάρτυρες ενός συγκλονιστικού σε εξέλιξη αγώνα.
Μεγάλος πρωταγωνιστής από την πρώτη ειδική, αποδείχθηκε ο Jan Kopecky, που με το Skoda Fabia S2000 ήθελε να επικρατήσει στον αγώνα της πατρίδας του, έτσι ώστε να αυξήσει και τις πιθανότητες του για κατάκτηση του τίτλου Οδηγών. Όπερ και εγένετο, λοιπόν, με τον Τσέχο να τίθεται επικεφαλής από την πρώτη ειδική του αγώνα και να μένει εκεί μέχρι το τελευταίο loop της τελευταίας ημέρας. Κάπου εκεί, ο Kopecky είχε μία έξοδο και ενώ ήταν πρώτος στην κατάταξη, αμέσως στη συνέχεια πραγματοποίησε ένα τετ α κε. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην προσπάθεια του να καλύψει το χαμένο έδαφος, βγήκε από το δρόμο προκαλώντας σημαντική ζημιά στο Skoda και εγκαταλείποντας τον αγώνα.
Σε εκείνο το σημείο στην κορυφή της κατάταξης πέρασε ο Brian Bouffier, ο οποίος και οδήγησε το εργοστασιακό Peugeot 207 S2000, πραγματοποιώντας στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα εξαιρετική εμφάνιση. Βέβαια, ο Freddy Loix καραδοκούσε και στις τελευταίες ειδικές προσπάθησε να πιέσει τον Γάλλο μετρ της ασφάλτου. Όμως, ο Bouffier στην προσπάθεια του να αυξήσει τη μεταξύ τους διαφορά βγήκε από το δρόμο, και προκάλεσε ζημιά στον τροχό του 207, αφήνοντας έτσι την πρώτη θέση στα χέρια του πολυνίκη-πλέον- του IRC. Ο Γάλλος, όμως, δεν παρέδωσε τα όπλα, επισκεύασε τη ζημιά και στην τελευταία ειδική προσπάθησε να καλύψει τη διαφορά των περίπου 4 δλ. από τον Loix. Όμως, ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας, τον ανάγκασε να χάσει άλλα έξι λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση.
Έτσι, το πρώτο βάθρο συμπλήρωσαν ακόμα δύο Fabia S2000, με τους Juho Hanninen και Pavel Valousek στα πηδάλια, πραγματοποιώντας ακόμα ένα επιβλητικό 1-2-3. Ο Valousek, εκμεταλλεύθηκε ένα πρόβλημα στην τελευταία ειδική του Kris Meeke, και συγκεκριμένα με το διαφορικό του 207, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να τερματίσει τέταρτος μετά από ένα δύσκολο για τον ίδιο αγώνα. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, η Skoda εξασφάλισε ήδη τον τίτλο των Κατασκευαστών, πιστοποιώντας και έμπρακτα την ανωτερότητα της έναντι των υπολοίπων. Ο Andreas Mikkelsen εκμεταλλεύθηκε τις εγκαταλείψεις της τελευταίας ημέρας και σκαρφάλωσε 5ος, την ώρα που ο Guy Wilks συνδύασε την επιστροφή του στην ενεργό δράση μετά από τον τραυματισμό του, με την κατάκτηση της 7ης θέσης της γενικής._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
Τελικά Αποτελέσματα
1. Freddy Loix Skoda 2:31:31.0
2. Juho Hanninen Skoda + 25.0
3. Pavel Valousek Skoda + 1:20.2
4. Kris Meeke Peugeot + 1:57.6
5. Andreas Mikkelsen Ford + 2:33.9
6. Vaclav Pech Mitsubishi + 3:07.4
7. Guy Wilks Skoda + 3:41.1
8. Jaromir Tarabus Ford + 5:18.0
9. Tomas Kostka Skoda + 6:13.1
10. Bryan Bouffier Peugeot + 6:52.2
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|