 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Αβέβαιη η συνέχεια της Peugeot στο IRC το 2011 |
18/8/2010 4:43 μμ
|
|
|
|
Μπορεί η αγωνιστική χρονιά για το Intercontinental Rally Challenge να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όμως οι ομάδες ήδη κάνουν το σχεδιασμό τους και για την επόμενη αγωνιστική σεζόν.
Η Peugeot δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Πιο συγκεκριμένα, ο διευθυντής της Peugeot Sport Olivier Quesnel, ο οποίος αποτελεί τον αγωνιστικό διευθυντή του Group PSA, στο οποίο ανήκει και η Citroen, η οποία με το Γάλλο στο «τιμόνι» κυριαρχεί στο WRC, απείλησε πως οι Γάλλοι θα απεμπλακούν από το IRC τη νέα χρονιά, αν η Skoda συνεχίσει να εκπροσωπείται σε αυτό από εργοστασιακές συμμετοχές. Φέτος, τα πληρώματα της Peugeot δε μπορούν να συναγωνιστούν αυτά της Skoda και πλην δυο εξαιρέσεων (Βραζιλία, Αζόρες) έχουν βρεθεί πίσω από τους Τσέχους. Μέχρι στιγμής και με 8 αγώνες να έχουν διεξαχθεί, τουλάχιστον ένας εκ των δυο εργοστασιακών οδηγών της Skoda (Juho Hanninen, Jan Kopecky) έχει βρεθεί στο βάθρο σε κάθε αγώνα του θεσμού. Έτσι, η Skoda έχει διαφορά 40 βαθμών από την Peugeot στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, τη στιγμή που σε αυτό των Οδηγών, οι Hanninen και Kopecky έχουν διαφορά 24 και 17 βαθμών αντίστοιχα από το Bruno Magalhaes με το πρώτο Peugeot 207 S2000. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως πέραν της νίκης του Mikko Hirvonen και της Ford στο εναρκτήριο Monte Carlo, έπειτα η Skoda έχει πετύχει 5 νίκες έναντι 2 της Peugeot.
Σχετικά με αυτό, ο Olivier Quesnel δήλωσε: «Σκοπεύουμε να παραμείνουμε στο IRC, αλλά για εμένα το IRC διεξάγεται για τους εισαγωγείς και τους ιδιώτες. Αν την επόμενη χρονιά η επίσημη ομάδα της Skoda παραμείνει όπως τώρα, δε θα μείνω. Είναι αδύνατο για εμένα. Δε θα ξοδέψω τα χρήματά μου για να δίνω συγχαρητήρια στη Skoda. Είπα στο Eurosport (επίσημος promoter του IRC) να κάνει ότι θέλει αλλά τους τόνισα πως αν υπάρχει επίσημος κατασκευαστής, τότε τελείωσε για εμένα. Εκπροσωπώ τη μάρκα και η Peugeot δεν είναι εδώ για να ξοδεύει χρήματα και να δίνει συγχαρητήρια στη Skoda γιατί γνωρίζω πως στο τέλος δε μπορώ να κερδίσω. Δεν ενδιαφέρομαι, είναι αδύνατο. Η Peugeot UK με την Kronos και την Peugeot Sport κάνουν ένα τεστ το μήνα ενώ η Skoda κάνει δοκιμές συνέχεια. Το αποτέλεσμα στις Αζόρες δεν κάνει διαφορά. Θέλω να είναι σαφές. Δε μου αρέσει να χάνω αλλά αν όλοι βρίσκονται στην ίδια γραμμή στην αρχή δεν έχω πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς το επίσημο πρόγραμμα της Peugeot είναι οι αγώνες αντοχής. Το S2000 είναι μόνο για τις Peugeot Μ. Βρετανίας, Peugeot Βελγίου. Η συμμετοχή απέναντι σε ένα εργοστάσιο είναι αδύνατη. Μπορούμε να το κάνουμε με επίσημο αυτοκίνητο και οδηγούς αλλά δεν είμαστε εκεί για αυτό».
Πάντως, οι αντιπρόσωποι της Peugeot δε δείχνουν να συμμερίζονται την άποψη του Quesnel, εμμένοντας στη συμμετοχή τους και τη νέα χρονιά. Τόσο η Peugeot Μ. Βρετανίας, που υποστηρίζει τον Kris Meeke, όσο και η Peugeot Πορτογαλίας, που υποστηρίζει το Bruno Magalhaes δεν προτίθενται να σταματήσουν. Αυτό φαίνεται και από τα λόγια του εκπροσώπου της Peugeot Μ. Βρετανίας Ian Sedgwick: «Τίποτα δεν έχει συμφωνηθεί ακόμη αλλά θα ξεκινήσουμε συζητήσεις και ελπίζουμε να αποφασίσουμε το φθινόπωρο». Από την άλλη, η συμμετοχή στο Ράλλυ Vinho da Madeira είχε προγραμματιστεί να είναι και η τελευταία για την Peugeot Πορτογαλίας, όμως οι υπεύθυνοι του project διέθεσαν και άλλους πόρους, ώστε ο Bruno Magalhaes να συμμετάσχει στο Ράλλυ Σαν Ρέμο στα τέλη Σεπτεμβρίου: «Το πρόγραμμα είχε μεγάλη επιτυχία και το συμβούλιο της εταιρείας θέλει να συνεχίσουμε», δήλωσε ένας άνθρωπος της Peugeot Πορτογαλίας.
Η συνέχεια αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού η παρουσία της Peugeot είναι σίγουρα θετική για το θεσμό. Όσο για τις απόψεις του Quesnel περί εργοστασιακών συμμετοχών, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, αφού τέτοιες συμμετοχές δεν απαγορεύονται σε καμιά περίπτωση από τους κανονισμούς του IRC, αφού στο παρελθόν συμμετείχε και η ομάδα της Fiat. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|