Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αλλοι Αγώνες  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

Ράλλυ Vinho da Madeira: Νικητές οι Loix-Miclotte 8/8/2010 9:50 μμ

Την 5η του νίκη στο IRC σημείωσε ο Freddy Loix
Οι Fontana-Arena επικράτησαν σε επίπεδο ERC
Άλμα τίτλου για τη Skoda στη Μαδέιρα
Με τον γνωστό αγώνα στη Μαδέιρα της Πορτογαλίας, συνεχίστηκαν τα Intercontinental Rally Challenge και ERC, με τον ασφάλτινο αγώνα να αποτελεί τον 8ο γύρο του πρώτου και τον 6ο του δεύτερου.

Οι συμμετοχές και ο συναγωνισμός ήταν πολύ υψηλού επιπέδου και αυτό φάνηκε από την αρχή του αγώνα. Ο συνδυασμός των δυο θεσμών ήταν ιδανικός και ο αγώνας της Μαδέιρα είναι ένας εκ των καλύτερων και πια, κλασικών των πρωταθλημάτων που προσμετρούσαν. Μάλιστα, η παρουσία αρκετών ικανών τοπικών συνδυασμών αύξησε περαιτέρω το ενδιαφέρον.

Τελικά, νικητές στη διήμερη μάχη αναδείχθηκαν οι Βέλγοι Freddy Loix-Frederic Miclotte, με τον 39χρονο οδηγό να συμμετέχει για δεύτερη και μάλιστα ξανά νικηφόρα, περίσταση με το Skoda Fabia S2000. Η νίκη τους αυτή, τους έφερε επικεφαλής των 3 Fabia τα οποία τερμάτισαν με θριαμβευτικό 1-2-3, αφού τους Βέλγους ακολούθησαν οι Jan Kopecky-Petr Stary και Juho Hanninen-Mikko Markkula, που μοιράζονταν τα δυο εργοστασιακά αυτοκίνητα της Skoda. Βέβαια, αυτό το αποτέλεσμα μόνο εύκολα δεν ήρθε. Αρχικά, ήταν οι πρωτοπόροι του ERC Luca Rossetti-Matteo Chiarcossi οι οποίοι βρίσκονταν επικεφαλής και εναλλάσσονταν στην κορυφή με τους Loix-Miclotte. Όμως, το πλήρωμα του Abarth Grande Punto S2000 είχε μια έξοδο που το ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Πάντως, η εμφάνιση των Ιταλών ήταν εξαιρετική, αν σκεφτούμε πως το Punto βρίσκεται πίσω σε εξέλιξη και δεν έχει βρεθεί σε ρυθμούς κορυφής στο IRC ποτέ φέτος. Επίσης, άτυχοι στάθηκαν και οι Kris Meeke-Paul Nagle, που εγκατέλειψαν για ακόμη μια φορά και ενώ φιγουράριζαν στη δεύτερη θέση, λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Peugeot 207 S2000, κάτι που ψαλίδισε ακόμη περισσότερο τις ελπίδες του Ιρλανδού να κατακτήσει ξανά το IRC. Μάλιστα, ο Meeke είδε το Loix να τον ισοφαρίζει στην κορυφή των νικητών του IRC, με 5 νίκες. Αξίζει να σημειώσουμε, πως χρόνο έχασαν και οι Hanninen-Markkula λόγω κλαταρίσματος στο Fabia S2000.

Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν τρία τοπικά πληρώματα. Ο λόγος για τους Miguel Nunes-Victor Calado, Victor Sa-Nuno Rodrigues, αμφότεροι με Peugeot 207 S2000, καθώς και οι Joao Magalhaes-Jorge Pereira, μετά από καλή εμφάνιση με Mitsubishi Lancer δέκατης γενιάς. Από πλευράς πορτογαλικών πληρωμάτων, εγκατέλειψαν τόσο οι Bruno Magalhaes-Carlos Magalhaes, μετά από έξοδο με το Peugeot 207 S2000, όσο και οι Bernardo Sousa-Nuno Silva, λόγω φωτιάς στο Ford Fiesta S2000. Ακόμη, ένας πρώην νικητής του αγώνα και γνωστός μας από συμμετοχή στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ο Miguel Campos, εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά του δικού του Fiesta S2000 και συνοδηγό τον Aloisio Monteiro. Σε επίπεδο ERC, επικράτησαν οι γνωστοί μας Ιταλοί Corrado Fontana-Nicola Arena, που πάντως τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής, αν και είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά του Peugeot 207 S2000. Ο επόμενος αγώνας είναι επίσης κοινός για τους δυο θεσμούς και φιλοξενείται στην Τσεχία. Ο λόγος φυσικά για το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ Barum, στις 27-29 Αυγούστου. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

Δείτε τα τελικά αποτελέσματα στη σελίδα του αγώνα