Οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης θέλουν να συνεχίσουν το σερί των καλών εμφανίσεων
Επιστροφή για τους Ζάχο-Ασπρόμουγγο που επισκεύασαν το C2 και θα βρεθούν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές
Οι Χαλιβελάκης-Μαχαίρας επιστρέφουν ως πλήρωμα στο Peugeot 206 S1600 και θέλουν ακόμη μια καλή εμφάνιση στο Κύπελλο Ασφάλτου
Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 17-18 Ιουλίου ολοκληρώνεται το πρώτο κομμάτι της αγωνιστικής δραστηριότητας του 2010, με το 35ο Ράλλυ Αχαιός να αποτελεί τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου.
Οι προετοιμασίες για τον αγώνα έχουν μπει στην τελική ευθεία από τη μεριά του Α.Ο.Πατρών, της λέσχης που παραδοσιακά έχει την ευθύνη οργάνωσης του Ράλλυ Αχαιός. Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα γίνουν στην Πάτρα και πιο συγκεκριμένα στην πλατεία Αγίου Γεωργίου. Μάλιστα, η πρώτη θα έχει πανηγυρική μορφή το βράδυ του Σαββάτου 17 Ιουλίου, στις 21:00, ενώ στον ίδιο χώρο θα βρίσκεται το στρατηγείο του αγώνα. Από εκεί και έπειτα, ο τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί το απόγευμα του Σαββάτου.
Η ουσιαστική εκκίνηση του αγώνα, θα δοθεί το πρωί της Κυριακής 18 Ιουλίου από το ΣΕΧ της ε.δ. Σελινούντας, με το Παμπελοποννησιακό Στάδιο να φιλοξενεί το χώρο επισκευών και το γραφείο Τύπου. Όσον αφορά στις ειδικές διαδρομές, αυτές είναι 3 επαναλαμβανόμενες, γνωστές σε αγωνιζόμενους και θεατές. Κορωνίδα ανάμεσά τους, θα είναι ο Σελινούντας των 17,2 χιλιομέτρων, ή πιο απλά η πασίγνωστη ε.δ. Φτέρη, με ανηφορική όμως κατεύθυνση. Έπειτα, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην ε.δ. Μάνεσι μήκους 9,5 χλμ. προτού ολοκληρώσουν την εκάστοτε «μπούκλα» με την ε.δ. Καρούσι των 10,9 χλμ. Ο αγώνας, έχει συνολικό μήκος 274,24 χιλιομέτρων εκ των οποίων τα 75,2 ανήκουν στις ειδικές διαδρομές. Αυτό συμβαίνει διότι η δυσκολία κυκλώματος των ειδικών διαδρομών της Πάτρας, θέτει ένα δίλημμα. Είτε λιγότερες απλές χωρίς την ε.δ. Φτέρη με τη μία ή την άλλη φορά, ή το αντίθετο. Επειδή η Φτέρη ή στην περίπτωσή μας Σελινούντας είναι ιδιαίτερη ειδική διαδρομή όχι μόνο για τον αγώνα μα για το χώρο γενικότερα, υπερισχύει έναντι των λίγων χιλιομέτρων απλής διαδρομής.
Παρά το καλοκαιρινό της εποχής, οι συμμετοχές είναι 48, με το επίπεδό τους να είναι υψηλό, ειδικά στην F2. Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, με το Νο.1 στις πόρτες θα εκκινήσεις ο τοπικός Πάνος Σπυρόπουλος με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII της ομάδας των αδελφών Κύρκου, νικητής του αγώνα στο παρελθόν, που συμμετέχει μόνο στους αγώνες που διοργανώνονται στην περιοχή με στόχο τη διασκέδαση. Όμως, μεγάλη μάχη αναμένεται στην F2, αφού οι νικητές του Ράλλυ Φθιώτιδας Γιώργος Κοσμόπουλος και Σπύρος Μπαρδάκης με το Renault Clio R3 Maxi, θα έχουν να αντιμετωπίσουν μερικούς ακόμη εξαιρετικούς αντιπάλους. Οι Βασίλης Ζάχος και Βαγγέλης Ασπρόμουγγος, επιστρέφουν στις επάλξεις μετά την ατυχία της Λαμίας και θέλουν, με το Citroen C2 R2 Max να επιστρέψουν στην κορυφή. Όμως, αυτό μόνο εύκολο δε θα είναι αφού θα έχουν να αντιμετωπίσουν ακόμη τους Γιώργο Γεροδήμο-Νίκο Κοτσιλιάνο, πρωταθλητές F2 με το Honda Civic Type-R αλλά και τον ανεβασμένο ψυχολογικά Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη, που προσαρμόζεται στις υψηλές απαιτήσεις του Peugeot 206 S1600, κάτι που φάνηκε και από την επικράτηση στην F3 και την 6η θέση γενικής στη Λαμία. Δίπλα στο νεαρό οδηγό, θα επιστρέψει ο έμπειρος Λεωνίδας Μαχαίρας. Από εκεί και έπειτα, υπάρχουν αρκετές ακόμη συμμετοχές με ενδιαφέρον, όπως αυτή των Σπανού-Γκοτοβού (Subaru Impreza N12).
Παράλληλα, υπάρχουν και αξιόλογοι «δικίνητοι» συνδυασμοί, όπως αυτοί των Γιώργου Κυριακόπουλου-Δημήτρη Τριπιντή, που σε κάθε τους εμφάνιση με το Peugeot 106 Rallye είναι ικανοί για το καλύτερο και πρωταγωνιστές στην A/6, καθώς και των Δημήτρη Αμαξόπουλου-Μίνωα Μιχελάκη. Το πλήρωμα που έχει αποκτήσει και εμπειρία στα ιταλικά ράλλυ, θα συμμετάσχει με ένα δυνατό Peugeot 205 της Ε/10, στοιχείο που αναμένεται να προσελκύσει τα βλέμματα. Στην Α/5, θα συμμετάσχουν δυο πληρώματα που δεν έχουμε ξαναδεί φέτος. Ο λόγος για τους Γιώργο Μπάσδελη-Άννα Αττάρτ, με τον Κορίνθιο οδηγό να βρίσκεται στα πηδάλια του εξαιρετικού Nissan Micra Kit Car που πλέον συντηρεί ο ίδιος, καθώς και τους Σταμάτη Παντιέρα-Βάσω Κουρτίδου, με τον οδηγό να αφήνει για λίγο τις τέντες των σέρβις ως μηχανικός, για να βρεθεί στο μπάκετ του Toyota Yaris.
Στον αγώνα θα βρεθούν και 10 πληρώματα με Ιστορικά αυτοκίνητα με τους Λουκά Γιαννακούλη-Γιώργο Πετρόπουλο να θέλουν να βρεθούν ξανά ψηλά με την Porsche 911 όχι μόνο στη ξεχωριστή κατάταξη της κατηγορία μα και στην άτυπη γενική, όπου πάντως τα Ιστορικά δεν προσμετρούν. Βέβαια, οι νικητές του Φθιώτιδας δε θα είναι μόνοι τους, αφού θα υπάρχουν αρκετά ακόμη πληρώματα, όπως οι Μιχάλης Λυκάκης-Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης και Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort, Αντώνης Γιοβάς-Σταύρος Αμαξάς με το Audi 80, Δημήτρης Βαζάκας-Σταύρος Γκούτης με Toyota Starlet καθώς και ο Γιώργος Χωριανόπουλος με ακόμη ένα Audi 80.
Ο χρόνος έχει αρχίσει να μετράει αντίστροφα για το Ράλλυ Αχαιός, ενός αγώνα που συμπίπτει με την επέτειο 40 ετών του Α.Ο.Π. και το ενδιαφέρον αναμένεται μεγάλο, ειδικά όσο οι ημέρες περνούν και η εκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας πλησιάζει. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr
Μπορείτε να βρείτε ωράριο, χάρτη και συμμετοχές στη σελίδα του αγώνα
Οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος είναι ικανοί για το καλύτερο με το Honda Civic Type-R
Για ακόμη έναν αγώνα οι θεατές θα απολαύσουν τη λευκή Porsche 911 με τους Γιαννακούλη-Πετρόπουλο στα μπάκετ.