Το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα έκαναν οι Άρης Βωβός-"ΕΛ ΕΜ"
Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος σημείωσαν το δεύτερο χρόνο, μένοντας πολύ ικανοποιημένοι από το αυτοκίνητό τους
Οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης βρίσκονται στην 3η θέση
Οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος βρίσκονται στην 4η θέση γενικής και στην 2η της F2
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε ο 4ος γύρος του Παν.Π.Ρ., αφού η απογευματινή ε.δ. Μπράλος, αποδείχθηκε εξαιρετική επιλογή, τόσο για τα πληρώματα όσο και για τους θεατές, οι οποίοι βρέθηκαν εκεί για να απολαύσουν τα περάσματά τους, με τη βοήθεια του καλοκαιρινού καιρού.
Από τα 63 πληρώματα που πήραν εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, πουαποτελεί το κέντρο του αγώνα, τον καλύτερο χρόνο πέτυχαν με άνεση οι Άρης Βωβός και «ΕΛ ΕΜ», που με το Mitsubishi Lancer EVO IX ήταν το μόνο πλήρωμα που σημείωσε χρόνο μικρότερο των 6 λεπτών. Αυτή η επίδοση μάλιστα, επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι Lancer υπέρστρεφε λίγο, στοιχείο που θέλουν να βελτιώσουν για αύριο. Ακολούθησαν, οι Παναγιώτης Καμπύλης και Σταύρος Σταμέλος, με το VW Golf Kit Car, όντες πολύ ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο. Την τριάδα, συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Μίχος και Κώστας Χειράκης, που γλιστρούσαν πολύ, όπως είπαν, με το δικό τους Lancer ένατης γενιάς, έχοντας διαφορά περίπου 10 δλ. από τους πρωτοπόρους. Η πρώτη ατυχία για πλήρωμα κορυφής όμως συνέβη σήμερα, με τους Πάνο Χατζητσοπάνη-Νίκο Πετρόπουλο να χάνουν 1 λεπτό λόγω κλαταρίσματος στο Subaru Impreza N12, γεγονός που τους ανάγκασε να μείνουν με τη ζάντα. Πάντως, το κορυφαίο πλήρωμα που επέστρεψε μετά από αποχή, δεν έχασε σε καμιά περίπτωση του κέφι του, ενόψει του αυριανού σκέλους, οπότε και θα επιστρέψουν δριμύτεροι.
Τέταρτοι και πρώτοι στην F2 ήταν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος, με το κόκκινο Citroen C2 R2 Max. Πίσω τους στη γενική, βρέθηκε η ευχάριστη έκπληξη της ειδικής διαδρομής. Ο λόγος για τους Σταμάτη Αθανάσουλα-«ΑΖΕΤ», κατά κόσμον Ηλία Αθανάσουλα, που με ένα τετράπορτο Subaru Impreza 555 έδειξαν πως η τέχνη δεν ξεχνιέται, έστω και αν τα χρόνια περνούν. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Θανάσης Τσίλης-Μάνος Αχτίδας, με ακόμη ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Κοσμόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης, που δυσκολεύτηκαν με το στήσιμο του Renault Clio R3 Maxi, αλλά βρέθηκαν στη 2η θέση της F2 και μάλιστα κοντά στους Ζάχο-Ασπρόμουγγο. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Πέππας-Κατσίμης, με Mitsubishi Lancer EVO IX, οι δικοί μας Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης, με το Peugeot 206 S1600 με τα αυτοκόλλητα του περιοδικού μας και οι Βαγγέλης Ζάχος-Σπύρος Ζάχος, με το γκρίζο Renault Clio Ragnotti. Στους άτυχους του απογεύματος, πέραν των Χατζητσοπάνη-Πετρόπουλου, συγκαταλέγονται οι Γιώργος Κυριακόπουλος-Δημήτρης Τριπιντής, που έχασαν χρόνο με το Peugeot 106 Rallye λόγω προβλήματος στο μπουζί, αλλά και οι «Pazonen»-Λάζαρος Καράσο, που έχασαν περισσότερο από 3 λεπτά λόγω κομμένου ιμάντα στο Toyota Yaris. Τέλος, στα Ιστορικά ταχύτεροι ήταν οι περσινοί πρωταθλητές Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, με το Ford Escort, ενώ ακολούθησαν οι Λουκάς Γιαννακούλης-Γιώργος Πετρόπουλος με Porsche 911 και Μιχάλης Λυκάκης-Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης, με ακόμη ένα Ford Escort.
Το 30ό Ράλλυ Φθιώτιδας ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και μακάρι, η συνέχεια αύριο να είναι ανάλογη. Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα επιστρέφουν στο σέρβις για να εισέλθουν σε καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης. Αύριο, θα ξεκινήσουν με βάση την κατάταξη της σημερινής διαδρομής, με τους Άρη Βωβό-«ΕΛ ΕΜ» να αναμένεται να εισέλθουν στην πρώτη διαδρομή, που είναι ο Μπράλος, στις 9:53. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν: Άρης Βωβός: «H ειδική διαδρομή ήταν πολύ ωραία, ενώ υπήρχε και πολύς κόσμος. Είμαστε ευχαριστημένοι. Το αυτοκίνητο υπέρστεφε λίγο, σε αντίθεση με το Κένταυρος όπου υπόστρεφε και θα κοιτάξουμε να το διορθώσουμε.»
Παναγιώτης Καμπύλης: «Η ειδική διαδρομή ήταν πολύ ωραία. Το αυτοκίνητο ήταν πάρα πολύ καλό, όμως σε ορισμένα γρήγορα σημεία ήταν υποστροφικό και αυτό θα κοιτάξουμε να το αλλάξουμε στο σέρβις. Θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο, για να έχουμε καλύτερη απόδοση στα ανηφορικά κομμάτια.»
Δημήτρης Μίχος: «Γλιστρούσαμε πολύ, ενώ το αυτοκίνητο είχε υποστροφή. Κάναμε ορισμένες αλλαγές μετά το Κένταυρος οι οποίες αποδείχθηκαν λανθασμένες και θα επιστρέψουμε στις παλιές μας ρυθμίσεις.»
Βασίλης Ζάχος: «Η διαδρομή γλιστρούσε. Πήγαμε καλά πάντως, αν και περιμέναμε λίγο καλύτερα. Αύριο θα δούμε.»
Εξαιρετική επίδοση για τους βετεράνους Σταμάτη Αθανάσουλα-"ΑΖΕΤ"
Οι Γιώργος Κοσμόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης βρίσκονται στην 3η θέση της F2
Πολύ καλό ξεκίνημα για τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη
Οι Βασίλης Γάτσος-Μαρία Αμαραντίδου προηγούνται στην Α/6 με το Citroen Saxo
Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης των Ιστορικών Αυτοκινήτων
Η λευκή Porsche των Λουκά Γιαννακούλη-Γιώργου Πετρόπουλου φιγουράρει στη δεύτερη θέση των Ιστορικών
Άτυχοι σήμερα οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος λόγω ενός κλαταρίσματος, όμως δεν πτοήθηκαν και αύριο σίγουρα θα πρωταγωνιστήσουν σε επίπεδο χρόνων
Άτυχοι και οι "Pazonen"-Λάζαρος Καράσο, που έμειναν πολύ πίσω λόγω ενός κομμένου ιμάντα στο Toyota Yaris