Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Οδηγών του Intercontinental Rally Challenge, Juho Hanninen, υποστήριξε ότι η νέα έκδοση του Fabia S2000 με τον κωδικό EVO 2, δεν θα έχει σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο επιδόσεων. Η πιο εξελιγμένη εκδοχή του Fabia παρουσιάστηκε στο περιθώριο του Ράλλυ Σαρδηνίας και αναμένεται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον επόμενο γύρο του θεσμού στο Rally Ypres. Ο Hanninen υποστήριξε ότι η αλλαγή έγινε περισσότερο για να συμβαδίσει το αγωνιστικό μοντέλο, με το φέις λιφτ που δέχθηκε η έκδοση παραγωγής. «Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη διαφορά είναι το πλάτος του αυτοκινήτου, το οποίο και είναι σύμφωνο με τους νέους κανονισμούς. Τουλάχιστον, θεωρώ ότι αυτό δεν θα μειώσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά δεν θεωρώ ότι το καθιστά ταχύτερο σε σχέση με το αυτοκίνητο που έχουμε σήμερα στη διάθεση μας. Στον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Δεν είναι τόσο μεγάλη η εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου», είπε ο Φιλανδός.
Mε τον Hanninen συμφωνεί και ο επικεφαλής του τμήματος Motorsport, Michal Hrabanek: «Αλλάξαμε το αυτοκίνητο έτσι ώστε να συμβαδίζει με το ανανεωμένο μοντέλο παραγωγής. Στο Βέλγιο θα τρέξουμε με τρία Fabia S2000 για τους Juho Hanninen και Jan Kopecky στα εργοστασιακά χρώματα και ένα τρίτο αυτοκίνητο στα χρώματα της ομάδας του Freddy Loix»._Π.Τ.panost@4troxoi.gr