 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ERC: Νικητής ο Kajetanowicz! |
7/6/2010 4:24 μμ
|
|
|
|
Ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz οδηγώντας το Subaru Impreza ήταν ο μεγάλος νικητής του τρίτου γύρου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, του 67ου Ράλλυ Πολωνίας. Μάλιστα, αυτή ήταν παράλληλα η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Kajetanowicz σε επίπεδο εθνικού Πρωταθλήματος στην Πολωνία, η οποία και του επιτρέπει να φιγουράρει στην πρώτη θέση της σχετικής βαθμολογίας. Αυτή, ήταν η πρώτη του νίκη στον σημαντικότερο πολωνικό αγώνα, την ώρα που το αποτέλεσμα του προσέφερε σημαντικούς βαθμούς σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Δεύτερος γενικής, ακολούθησε ο γνωστός μας από την παρουσία του τα τελευταία χρόνια στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, Michal Solowow, ο οποίος και φέτος οδηγεί ένα Ford Fiesta S2000.
Η μεγάλη μάχη του αγώνα, όμως, δόθηκε για την 3η θέση της γενικής, ανάμεσα στους Tomasz Kuchar με Peugeot 207 S2000 και τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του ERC, Luca Rossetti με το Grande Punto Abarth S2000. Τελικός νικητής στη μεταξύ τους μονομαχία αναδείχθηκε ο Kuchar, ο οποίος όμως έχασε την πρωτοπορία στη βαθμολογία του πολωνικού Πρωταθλήματος. Τα 250 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αποδείχθηκαν αρκετά για τους περισσότερους από τους συνδυασμούς του. Ο Bryan Bouffier και ο Michal Kosciuszko, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν αμφότεροι από πρόβλημα στον κινητήρα, στο 207 S2000 και το Fabia S2000, αντίστοιχα. Άτυχος στάθηκε και ο Leszek Kuzaj που τούμπαρε με το Fabia S2000, και έκανε χρήση superally τη δεύτερη ημέρα. Κάτι που αναγκάστηκε να κάνει και ο Krzysztof Holowczyc, ο οποίος την πρώτη ημέρα του αγώνα εγκατέλειψε από έξοδο, και επέστρεψε μετά από τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των μηχανικών του. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι στις ειδικές διαδρομές βρέθηκε πλήθος κόσμου, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά πόσο μεγάλο είναι το ενδιαφέρον των θεατών για τους αγώνες Ράλλυ στην περιοχή της ανατολικής Ευρώπης._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
|
Συνημμένα Αρχεία |
περιγραφή |
όνομα |
τύπος αρχείου |
μέγεθος (ΜΒ) |
Τελικά Αποτελέσματα
|
race3_10 |
PDF |
1,09 |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|