 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
24h Nurburgring: H σειρά εκκίνησης |
14/5/2010 7:31 μμ
|
|
|
|
 |
Ekstrom/Jarvis/Scheider/Werner (Audi R8 LMS) |
|
 |
Basseng/Rockenfeller/Stippler/Stuck (Audi R8 LMS) |
|
Η 38η εκδοχή των 24 Ωρών του Nurburgring θα βρει τέσσερα Audi R8 LMS στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, με τα γερμανικά αυτοκίνητα να κυριαρχούν στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές. Το R8 των Mattias Ekstrom, Oliver Jarvis, Timo Scheider και Marco Werner πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μπροστά από αυτό των Basseng/Rockenfeller/Stippler και του θρύλου των αγώνων Hans Joachim Stuck. Δύο ακόμα R8 με τους Abt/Collard/Luhr/Mies και τους 4 Biela/Fassler/Hennerici/Kaffer ακολούθησαν, αποδεικνύοντας και έμπρακτα την υπεροχή της Audi. Σύμφωνα με τους οδηγούς, αλλά και όσους παρακολουθούν τον αγώνα, τα R8 υπερέχουν ελέω της πιο φιλικής οδικής τους συμπεριφοράς, ειδικά στις μικτές συνθήκες που επικρατούν στην πίστα. Βλέπετε, σε κάποια σημεία η πίστα, ή καλύτερα η ειδική διαδρομή της «Πράσινης κόλασης» είναι βρεγμένη, ενώ σε κάποια άλλα στεγνή, προκαλώντας έτσι πονοκέφαλο στους οδηγούς αναφορικά με την επιλογή των ελαστικών τους. Πάντως, σε κάθε περίπτωση τα Audi είναι αυτή τη στιγμή το φαβορί για τη νίκη στον αγώνα που ξεκινάει αύριο στις 16:00 ώρα Ελλάδος.
Το πρώτο διαφορετικό αυτοκίνητο που θα βρίσκεται στην αυριανή σειρά εκκίνησης θα είναι η Porsche 911 των Arnold/Menzel/Westbrook αλλά και του δικού μας Αλέξανδρου Μαργαρίτη! Η σειρά εκκίνησης κρίθηκε προς το τέλος της διαδικασίας, αφού οι συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα είχαν σαν αποτέλεσμα οι χρόνοι να κατεβαίνουν όσο πέρναγε η ώρα και στέγνωνε ο δρόμος. Έτσι, στα τελευταία 30 λεπτά, οι χρόνοι κατέβηκαν περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι επί 90 λεπτά οι περσινοί και συνολικά τέσσερις φορές νικητές του αγώνα, Lieb/Bernhard/Dumas/Tiemann, είχαν στην κατοχή τους τον καλύτερο χρόνο, χωρίς να καταφέρουν τελικά να τον διατηρήσουν, πέφτοντας στην 7η θέση της κατάταξης. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Marco Werner από την τετράδα της Audi, και μάλιστα λίγη ώρα πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έχω αγωνιστεί στο Nordschleife με ότι αυτοκίνητο μπορείτε να φανταστείτε. Από ένα μικρό αγωνιστικό της κατηγορίας Ν, μέχρι το R8 LMS. Γνωρίζω, λοιπόν, την πίστα πάρα πολύ καλά. Αυτό το στοιχείο, αλλά και το πάθος για αυτό το μέρος είναι τα σημαντικότερα στοιχεία στην προσπάθεια μου για διάκριση. Η ομάδα μου προετοίμασε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα στον ταχύτερο μου γύρο να κάνω ότι καλύτερο μπορώ χωρίς το παραμικρό λάθος. Βγήκα στην πίστα την κατάλληλα στιγμή, χωρίς να μπλεχτώ στην κίνηση με άλλα αυτοκίνητα, κατάφερα να πιέσω το αυτοκίνητο στο όριο του και να σημειώσω αυτό το χρόνο». Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτός ο χρόνος αποτελεί και το νέο ρεκόρ της πίστας στη συγκεκριμένη σχεδίαση της, η οποία περιλαμβάνει τόσο παλιό, όσο και το καινούργιο Nurburgring._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
1 Ekstrom/Jarvis/Scheider/Werner (Audi R8 LMS) 8:24:753
2 Basseng/Rockenfeller/Stippler/Stuck (Audi R8 LMS) 8:25:568
3 Abt/Collard/Luhr/Mies (Audi R8 LMS) 8:27:967
4 Biela/Fassler/Hennerici/Kaffer (Audi R8 LMS) 8:29:250
5 Arnold/Menzel/Westbrook/Margaritis (Porsche) 8:29:521
6 Mamerow/Henzler/Hardt (Porsche) 8:29:779
7 Lieb/Bernhard/Dumas/Tiemann (Porsche) 8:30:323
8 Mόller/Farfus/Alzen/Lamy (BMW) 8:32:861
9 Bergmeister/Lietz/Holzer/Ragginger (Porsche) 8:34:427
10 Alzen/Schwager/Jδger/Bert (Porsche) 8:34:906
Tην ζωντανή εξέλιξη του αγώνα, μπορείτε να την παρακολουθήσετε μέσα από την επίσημη σελίδα του αγώνα.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|