Πλέον, περίπου εννέα αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρίζουν το Νίκο Θωμά από την πρώτη του νίκη στο Παν.Π.Ρ., την ώρα που οι Μίχος-Χειράκης αγκαλιάζουν τη δεύτερη θέση της γενικής μετά από την έξοδο των Κυρίτση-Ζακχαίο στο δεύτερο πέρασμα από το Χιλιομόδι, οι οποίοι και τέθηκαν εκτός αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο, στην 3η θέση της γενικής ανέβηκαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι και σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από το Χιλιομόδι. Σημειώστε, ότι ο Δημήτρης Μίχος, ήταν αυτός που επικράτησε στην ε.δ. Αθίκια. Έτσι, και μετά την εγκατάλειψη και των «ΤΑΖ»-Σούκουλη με το Lancer EVO IX, οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας ανέβηκαν στην 4η θέση της γενικής, ενώ οι Σαμαράς-Χαλδαίος με το Lancer EVO VII στην 5η, έχοντας και μία διαφορά ασφαλείας από τους «Simetra»-Πάλλα με το Lancer ένατης γενιάς. Οι Οικονόμου-Γκουργιώτης παραμένουν στην πρώτη θέση της F2 και της A/6, την ώρα που οι Πάζης-Καράσο είναι επικεφαλής στην Α/5 και βρίσκονται μία ανάσα από τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην κατηγορία. Για την ολοκλήρωση του αγώνα, απομένει η ειδική Λουτράκι, η οποία και έχει μήκος περίπου εννέα χιλιομέτρων, για την οποία μάλιστα οι οδηγοί δεν κρύβουν την ανησυχία τους, αναφορικά με το πόσο σκληρή είναι για ανθρώπους και μηχανές. Αμέσως μετά τα πληρώματα θα επιστρέψουν στη Κόρινθο για τον τερματισμό στις 18:26 μμ._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές του αγώνα μετά το τέλος του δεύτερου loop ειδικών:
Νίκος Θωμά: «Όλα πάνε καλά, δεν χρειάζεται να πιέσουμε. Με εξαίρεση την πρώτη ειδική που πιέσαμε παραπάνω, και στη συνέχεια ελέγχουμε τη διαφορά».
Δημήτρης Μίχος: «Στις δύο τελευταίες πήγαμε καλύτερα. Στην πρώτη είχα ένα πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο τελευταίο κομμάτι της ε.δ., αλλά το θετικό είναι ότι μπαίνουμε στη νοοτροπία των χωμάτινων αγώνων».
Γρηγόρης Νιώρας: «Η πρώτη ε.δ. είναι πολύ δύσκολη, αφού είναι μεγάλη και προκαλεί ζημιές. Από το πρωί, όταν ζεσταίνεται το Subaru, πατινάρει».
Σωτήρης Οικονόμου: «Έχει στραβώσει η γέφυρα στο C2. Στην ε.δ. Αγ. Θεόδωροι πήγαμε πιο φυλαγμένα και πιέσαμε στις άλλες δύο, και δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα».
Γιώργος Πάζης: «Στο δεύτερο loop πήγαμε καλύτερα από το πρώτο, δεν είχαμε προβλήματα».