Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

14ο Ράλλυ Κορίνθου: Επικεφαλής ο Θωμάς μετά τις τρεις πρώτες ε.δ. 18/4/2010 1:04 μμ

Επικεφαλής, και μάλιστα με διαφορά, έχουν τεθεί μετά τις τρεις πρώτες οι Θωμά-Λοϊζίδης.
Δεύτεροι γενικής οι εντυπωσιακοί Μίχος-Χειράκης με το Lancer EVO IX.
Πρώτοι F2 και με διαφορά, οι ταχύτατοι Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2.
Το πρώτο loop του δεύτερου γύρου του Παν.Π.Ράλλυ, του 14ου Ράλλυ Κορίνθου, ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα, με τον Κύπριο Νίκο Θωμά να έχει τεθεί επικεφαλής του αγώνα. Ο περσινός Pirelli Star Driver, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις δύο από τις τρεις ειδικές του αγώνα, καταφέρνοντας να χτίσει μία διαφορά στην μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα, τους Αγίους Θεοδώρους των 28 χιλιομέτρων. Μάλιστα, στην ίδια ειδική διαδρομή, τέθηκαν εκτός μάχη το φαβορί του αγώνα, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», οι οποίοι είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο και σταμάτησαν για να αντικαταστήσουν, με αποτέλεσμα να χάσουν περισσότερα από δέκα λεπτά.

Ο Θωμάς, λοιπόν, είναι στην πρώτη θέση της γενικής, με τους Μίχο-Χειράκη να ακολουθούν με το Mitsubishi Lancer EVO IX 25 δευτερόλεπτα πίσω τους. Το πλήρωμα που μέχρι πρότινος κέρδιζε τις εντυπώσεις με τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, είναι από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, παρά τη μειωμένη τους εμπειρία σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, καταφέρνοντας μάλιστα να κερδίσουν και μία ειδική διαδρομή. Βέβαια, το έργο τους για μία θέση στο βάθρο μόνο εύκολο δεν είναι, αφού οι Κυρίτσης-Ζακχαίος ακολουθούν με διαφορά μόλις 5 δευτερολέπτων. Μετά το αποτέλεσμα στον Πύργο, το πλήρωμα του λευκού EVO IX, δείχνει και συνέπεια στις επιδόσεις του, διεκδικώντας και πάλι μία θέση στο βάθρο. Στη μάχη, όμως, βρίσκονται και οι Νιώρας-Κακκαλής με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι στην τελευταία ε.δ. είχαν ένα τετ α κε, το οποίο τους κόστισε χρόνο, με αποτέλεσμα να βρίσκονται 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βασίλη Κυρίτση.

Λίγο πιο πίσω, οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας έχουν τη δική τους μάχη με τους «ΤΑΖ»-Σούκουλη, αμφότεροι με Lancer ένατης γενιάς, αφού τους χωρίζει μόλις ένα δευτερόλεπτο. Ευχάριστη έκπληξη, όμως, είναι και η επίδοση του νεαρού Κωνσταντίνου Σαμαρά με τον Στέλιο Χαλδαίο, με το αναμφίβολα λιγότερο ανταγωνιστικό Lancer EVO VII! Στην κατηγορία F2, οι τοπικοί Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 είναι με διαφορά οι ταχύτεροι στην κατηγορία, σημειώνοντας μάλιστα εξαιρετικούς χρόνους σε επίπεδο γενικής, όντας ταχύτεροι από συνδυασμούς με ισχυρότερα αυτοκίνητα. Τέλος, στην Α/5 επικεφαλής είναι οι Πάζης-Καράσο με το Toyota Yaris, οι οποίοι και οδεύουν ολοταχώς για τη δεύτερη φετινή τους νίκη στην κατηγορία.

Η σκληρή πρώτη ειδική του αγώνα, οι Άγιοι Θεόδωροι των 29 χιλιομέτρων, είχε σαν αποτέλεσμα αρκετοί συνδυασμοί να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν. Ανάμεσα σε αυτούς, οι Χαλκιάς-Μαχαίρας από σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση στο Subaru Impreza N15, αλλά και οι Κλουβάτος-Βλαχογένης για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Παράλληλα, άτυχοι στάθηκαν και οι Σπανός-Γκοτοβός, αφού εγκατέλειψαν στο πρώτο χιλιόμετρο της ε.δ. από ημιαξόνιο.

Για την ολοκλήρωση του αγώνα, απομένουν ακόμα τέσσερις ειδικές διαδρομές. Συγκεκριμένα, τα πληρώματα θα περάσουν για δεύτερη φορά από τους Αγ. Θεοδώρους, τα Αθίκια και το Χιλιομόδι, για να επιστρέψουν στο σέρβις και στη συνέχεια να πραγματοποιήσουν την ε.δ. Λουτράκι για να κατευθυνθούν αμέσως μετά προς τον τερματισμό στην Κόρινθο._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές του αγώνα μετά το τέλος του πρώτου loop ειδικών:

Νίκος Θωμά: «Όλα καλά. Οι ειδικές είναι καλές και είμαστε ευχαριστημένοι από την επίδοση μας. Στην πρώτη ειδική πιέσαμε, και μόλις είδαμε τον Άρη κόψαμε ρυθμό. Είναι κρίμα που ο Άρης εγκατέλειψε τον αγώνα».

Δημήτρης Μίχος: «Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό και ευκολοδήγητο. Εμείς συνεχίζουμε να μαθαίνουμε».

Βασίλης Κυρίτσης: «Όλα καλά για εμάς. Γλιστράει αρκετά και δυσκολεύομαι να βρω τις αγωνιστικές γραμμές. Ο συναγωνισμός είναι έντονος και αυτό μας αρέσει πολύ. Στο δεύτερο loop πιστεύω ότι θα πάμε καλύτερα».

Γρηγόρης Νιώρας: «Επειδή αλλάξαμε δίσκο πριν τον αγώνα το αυτοκίνητο πατινάριζε στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε στη συνέχεια. Στην τελευταία είχαμε ένα τετ α κε και μας έσβησε ο κινητήρας και χάσαμε χρόνο. Εμείς πάντως θα το παλέψουμε. Ο αγώνας είναι μακρύς και ότι ήθελε προκύψει».

Σωτήρης Οικονόμου: «Όλα καλά, ευχαριστιόμαστε τον αγώνα που μας αρέσει πολύ».

Γιώργος Πάζης: «Δεν έχουμε προβλήματα, όλα καλά. Η πρώτη ε.δ. είναι πολύ δύσκολη».

Live αποτελέσματα του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr