Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

14ο Ράλλυ Κορίνθου: Δεύτερος γύρος! 14/4/2010 7:19 μμ

Βωβός - "ΕΛ-ΕΜ" (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Θωμά - Λοϊζίδης (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Νιώρας - Κακκαλής (Subaru Impreza N12)
Κύριτσης - Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Πάζης - Καράσο (Toyota Yaris)
Μέσα σε βαρύ κλίμα, με όσα βιώσαμε και εξακολουθούμε να βιώνουμε μετά το δυστύχημα της Κυριακής στο Auto Festival, οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ φορούν τα κράνη τους και ετοιμάζονται για την δεύτερη τους φετινή συνάντηση. Πεδίο βολής, θα αποτελέσουν οι ειδικές διαδρομές ενός εκ των κορυφαίων αγώνων του προγράμματος, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης, όσο και προβολής, του Ράλλυ Κορίνθου, που φέτος θα παρουσιαστεί στην 14η εκδοχή του. Φέτος, επίκεντρο του αγώνα θα αποτελέσει η πόλη της Κορίνθου και όχι αυτή του Λουτρακίου όπως πέρσι, με το μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα να είναι στο πάρκινγκ της παραλίας του Αγίου Νικολάου, δίπλα στο λιμάνι της Κορίνθου.

Ο αγώνας θα έχει έντονο «ακροπολικό» χρώμα, αφού τα πληρώματα θα αγωνιστούν δύο φορές στην ειδική Άγιοι Θεώδοροι, με το μήκος της να αγγίζει τα 28,09 χιλιόμετρα! Ουσιαστικά, μία δοκιμασία η οποία σύμφωνα και με τη μεγαλύτερη μερίδα των οδηγών, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του αγώνα. Μετά από το μαραθώνιο των περίπου 30 χιλιομέτρων, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο και θα αγωνιστούν στα γνωστά σε όλους μας Αθίκια, με μήκος 9 χιλιομέτρων και το Χιλιομόδι, επίσης με μήκος εννέα χιλιομέτρων. Όλες οι παραπάνω ειδικές θα πραγματοποιηθούν από δύο φορές, ενώ στο τέλος θα διεξαχθεί και η ειδική Λουτράκι, με μήκος 8.98 χιλιομέτρων. Το Σάββατο το βράδυ, και συγκεκριμένα στις 20:30 μμ, στο Πανεπιστήμιο της Κορίνθου θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, ενώ τα πληρώματα θα ξεκινήσουν τη μάχη τους στις 09:00 πμ από την Κόρινθο. Σημειώστε ότι ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 18:26 μμ, στο ίδιο σημείο με την εκκίνηση.

Στο αγωνιστικό μέρος, οι συμμετοχές άγγιξαν τις 41, αριθμός όχι εντυπωσιακός, ειδικά αν αναλογιστούμε τον αριθμό προηγουμένων ετών, με δεδομένο το γεγονός ότι το επίκεντρο του δεν είναι ιδιαίτερα μακριά από την Αθήνα. Τηρουμένων των αναλογιών, όμως, και των δυσκολιών που υπάρχουν τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, μάλλον ευχαριστημένοι θα πρέπει να είμαστε. Οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX, είναι για ακόμα μία φορά το μεγάλο φαβορί για τη νίκη. Η ταχύτητα και η εμπειρία τους, αποτελεί το σημαντικότερο όπλο στην κατοχή τους και απομένει να δούμε πως θα το διαχειριστούν στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Κορίνθου. Η λογική, αναφέρει ότι η εμπειρία θα είναι το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά, ειδικά στην ε.δ. των Αγ. Θεοδώρων, εκεί που θα παίξει ρόλο και η εξαιρετική φυσική κατάσταση του πέντε φορές Πρωταθλητή Ελλάδος. Μεγάλος τους αντίπαλος, σύμφωνα και με όσα είδαμε στον Πύργο, θα είναι ο Κύπριος Νίκος Θωμά, με τον Άγγελο Λοϊζίδη, στο τιμόνι ενός ακόμα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Ο πρώην Pirelli Star Driver, έδειξε στο Ολυμπιακό Ράλλυ ικανός για το καλύτερο, αποδεικνύοντας πόσο σημαντική ήταν για τον ίδιο και την βελτίωση των οδηγικών του ικανοτήτων, η συμμετοχή του στον παραπάνω θεσμό και στο WRC.

Μία θέση στο βάθρο, και γιατί όχι κάτι παραπάνω, είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσουν οι Νιώρας-Κακκαλής με το Subaru Impreza N12. Ο πολύπειρος οδηγός, θα εκμεταλλευτεί την εμπειρία του σε αυτόν τον αγώνα και σε συνδυασμό με την ταχύτητα του στο χώμα είναι από τα φαβορί για μία θέση στο βάθρο. Βέβαια, όπως αποδείχθηκε στον Πύργο, κάτι αντίστοιχο θα διεκδικήσουν και οι Κυρίτσης-Ζακχαίος, με το λευκό Lancer EVO IX. Ο ταχύτατος στην άσφαλτο οδηγός, κάνει τα πρώτα του βήματα στις χωμάτινες επιφάνειες, αποδεικνύοντας όμως στον Πύργο ότι η ταχύτητα είναι ένα στοιχείο που αν κάποιος το έχει σε μία επιφάνεια, το έχει και σε οποιαδήποτε άλλη. Ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα με το Lancer EVO IX στα χρώματα της ERG θα ακολουθήσουν το ρυθμό των προαναφερθέντων, με τον «Βασιλιά» να καταφέρνει ακόμα με μαεστρία να συνδυάζει την προσωπική του ευχαρίστηση με το αποτέλεσμα! Επιστροφή, όμως, για τους «ΤΑΖ»-Σούκουλη, οι οποίοι διαθέτουν ταχύτητα, αλλά και γνώση του δρόμου-εμπειρία για να κάνουν την έκπληξη και με το Lancer ένατης γενιάς θα διεκδικήσουν και αυτοί μία θέση στο βάθρο. Παράλληλα, με ενδιαφέρον αναμένουμε να δούμε και την πρώτη φετινή εμφάνιση των Χαλκιά-Μαχαίρα με το Subaru Impreza N15, οι οποίοι στον Πύργο στάθηκαν άτυχοι και δεν κατάφεραν να εκκινήσουν τον αγώνα, αφού αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο shakedown. Αν το ιαπωνικό χάτσμπακ δουλέψει, τότε ο ταχύτατος οδηγός είναι ικανός για το καλύτερο σε επίπεδο επιδόσεων και αποτελέσματος! Το παρών θα δώσουν και οι Νασσούλας-Πατρικούσσης με το Subaru Impreza της κατηγορίας Α, όπως και οι Μίχος-Χειράκης με το Lancer EVO IX, τους οποίους και περιμένουμε με αγωνία να δούμε στην άσφαλτο. Βέβαια, ο ταλαντούχος και συμπαθής οδηγός, έχει αποδειχθεί και στο χώμα ταχύς, και αναμένεται να το αποδείξει και στην Κόρινθο. Σε αυτούς, προσθέστε και τους Σπανό-Γκοτοβό, που στους τελευταίους αγώνες έχουν σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα και δείχνουν σπουδαία δείγματα βελτίωσης, με το Subaru Impreza N12.

Στις μικρότερες κατηγορίες, και συγκεκριμένα στη μάχη της F2, ο Γιώργος Πάζης ή αλλιώς «Pazonen», με τον Λάζαρο Καράσο, αναμένεται να έχουν όπως και στον Πύργο τον πρώτο λόγο με το Toyota Yaris. Οι Ξουργιάς-Νικολακοπούλου με το Citroen C2 θα προσπαθήσουν να διεκδικήσουν τη νίκη, αν και στη μάχη της Α/6 θα βρουν απέναντι τους, τους Ζούνη-Κοκκινάκη με το MG. Στη μάχη της Α/5, όμως, θα πρέπει να προσθέσουμε και τον τοπικό Θανάση Κόντη με το Toyota Yaris και τον Γιάννης Τζόγια στο δεξί του μπάκετ, αλλά και τους Αγγελέτο-Ιντζόγλου, με ίδιο αυτοκίνητο.

Περισσότερα, όμως, θα δούμε στον πραγματικό καθρέφτη, που δεν είναι άλλος από το χρονόμετρο στις ειδικές διαδρομές. Αν μάλιστα ο καιρός σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και υπάρξει ηλιοφάνεια, το Ράλλυ Κορίνθου είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να συνδυάσετε την απόδραση από την Αθήνα, με πλούσιο θέαμα. Το rally.gr θα βρεθεί στις ειδικές διαδρομές και το service park του Ράλλυ Κορίνθου και θα σας μεταφέρει όλα τα τελευταία νέα. Μείνετε συντονισμένοι! _Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Ας δούμε, όμως, τι μας είπαν κάποιοι που από τους συνδυασμούς που θα δούμε στις ειδικές της Κορίνθου:

«ΕΛ-ΕΜ»: «Να είμαι ειλικρινής, θα προτιμούσαμε τον περσινό αγώνα, επειδή ήταν πιο συγκεντρωμένος πάνω από το Λουτράκι με πολύ ωραίες ε.δ. Φέτος έχει απλώσει αρκετά. Το Χιλιομόδι δεν μας αρέσει σαν ειδική, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ο δρόμος χαλάει μετά από το δεύτερο πέρασμα. Πιστεύω ότι με ένα συνδυασμό από Αθίκια και Κλένεια θα ήταν καλύτερα. Από εκεί και πέρα, οι Αγ. Θεώδοροι είναι πολύ καλή ειδική με περγαμηνές από το Ακρόπολις, ενώ το Λουτράκι είναι πολύ κλειστό και ουσιαστικά δεν αναδεικνύεται το οδηγικό ταλέντο. Όμως, έπρεπε να συμπεριληφθεί για να μπορέσει να μπουκλώσει ο αγώνας. Στόχος μας είναι η προσωπική μας ευχαρίστηση, αλλά και αυτή των θεατών. Από εκεί και πέρα, αν αυτό συνδυαστεί με νίκη, ακόμα καλύτερα. Το ευχάριστο είναι ότι δείχνει πως υπάρχει συναγωνισμός. Κάναμε μία δοκιμή την προηγούμενη εβδομάδα με το αυτοκίνητο και πήγε πολύ καλά. Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι τέτοιο μία εβδομάδα πριν τον αγώνα, καταφέρνοντας να δουλέψουμε χωρίς άγχος επάνω στο αυτοκίνητο. Κάναμε κάποιες ρυθμίσεις σε αναρτήσεις και διαφορικά και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».

Γρηγόρης Νιώρας: «Οι Άγιοι Θεόδωροι είναι λίγο σκληρή, επειδή μετά τον καθαρισμό των ε.δ. στα νεροφαγώματα μπήκαν πέτρες, οι οποίες έχουν βγει στην επιφάνεια, με αποτέλεσμα να έχει και πολλές διάσπαρτες. Και ο φόβος μας είναι για τα κλαταρίσματα. Η ε.δ. πάντως είναι πολύ ωραία. Οι υπόλοιπες είναι ωραίες, ειδικά το Χιλιομόδι το οποίο και το έχουν ανοίξει και καθαρίσει, με αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από κάθε άλλη φορά. Τα Αθίκια είναι πολύ καλές οι επιφάνειες. Μακάρι να είχε περισσότερες συμμετοχές ο αγώνας. Στόχος μας είναι η διασκέδαση και μία καλή παρουσία. Δεν έχουμε την υποδομή να έχουμε ένα αυτοκίνητο, τα αποτελέσματα. Δεν υπάρχει η δυνατότητα για να βελτιώσουμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο. Αν δεν βρεθεί κάποια χορηγία στο άμεσο μέλλον, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν θα μπορούμε να συνεχίσουμε».

Νίκος Θωμά: «Οι ειδικές είναι πατημένες, πολύ ωραίες. Οι Άγ,. Θεώδοροι είναι πολύ καλή, ενώ τα Αθίκια πιο τεχνική. Το Χιλιομόδι μοιάζει περισσότερο με τις ε.δ. του Πύργου, αφού είναι δύσκολη και στενή ειδική. Το αυτοκίνητο μας είναι έτοιμο και θα κάνουμε ένα shakedown μέσα στις επόμενες μέρες κοντά στις ειδικές του αγώνα, έτσι ώστε να δούμε και τι θα επιλέξουμε αναφορικά με ρυθμίσεις και γόμες ελαστικών. Το τελευταίο στοιχείο, θεωρώ ότι παίξει σημαντικό ρόλο και στην εξέλιξη του αγώνα. Στόχος μας είναι μία καλή εμφάνιση. Ο Άρης Βωβός είναι έναςε καταξιωμένος οδηγός και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε έρθει και αγωνιζόμαστε εδώ, για να μπορέσουμε να βελτιωθούμε σαν οδηγοί. Ελπίζω να είμαστε κοντά, αν και είναι γνωστό ότι ο Άρης είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος».

Βασίλης Κυρίτσης: «Οι Άγ. Θεώδοροι είναι κάτι τελείως καινούργιο για μένα, αφού δεν έχω καν αγωνιστεί στη συγκεκριμένη, αλλά και σε τόσο μεγάλη ειδική! Μου άρεσαν τα πατημένα κομμάτια στην αρχή, ενώ είναι αρκετά σκληρή στη συνέχεια, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για κάποιο κλατάρισμα. Τα Αθίκια μου αρέσουν σαν ειδική, ενώ έχω αγωνιστεί ξανά εκεί στο παρελθόν. Πιστεύω ότι ο αγώνας θα κριθεί στη μεγάλη ε.δ. Από εκεί και πέρα, το πολύ καλό αποτέλεσμα του Πύργου δεν αλλάζει τη λογική μας, η οποία παραμένει ίδια. Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και ακόμα είναι πολύ νωρίς για εμάς. Χωρίς άγχος, θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Με το Νίκο Ζακχαίο έχουμε εξαιρετική χημεία, ενώ η σχέση μας είναι φιλική, γεγονός που μας βοηθάει στον αγώνα. Είναι ένας από τους καλύτερους και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Η μισή επιτυχία του Πύργου ανήκει σε αυτόν».

Θέμης Χαλκιάς : «Ο αγώνας μου αρέσει πολύ, και ειδικά η ε.δ. των Αγ. Θεωδόρων. Είναι καταπληκτική, αφού περιλαμβάνει τα πάντα! Κλειστά, πατημένα κομμάτια, έξυπνα, και θεωρώ ότι σε αυτήν θα βγουν διαφορές. Αν δεν είναι συγκεντρωμένος θα είναι πολύ εύκολο να κάνεις και το λάθος. Τα Αθίκια είναι γνωστά σε όλους μας, ενώ δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει το Χιλιομόδι, το οποίο είναι πολύ κλειστό. Στον Πύργο ήμασταν άτυχοι, αφού εγκαταλείψαμε πριν τον αγώνα(!), αλλά δεν έχουμε απογοητευτεί. Αυτό που θέλουμε στην Κόρινθο είναι να κάνουμε όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα και να ευχαριστηθούμε»!

Την αναλυτική λίστα συμμετοχών μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.

Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
Ωράριο Αγώνα 14Timetable PDF 0,08
Οι προσβάσεις των ειδικών διαδρομών Ειδικές DOC 0,04